AndroidHealthClinic

Dubio; 1000 mg test of test/tren

Rays

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Goedemorgen heren,

Om 2015 goed te beginnen heb ik toch maar besloten om nog eens een klein kuurtje te doen, echter zit ik erg in dubio wat te doen. Mijn doel is om een kilo of 5 (of meer :p) schoon over te houden, eventueel door een cut na de kuur. ;)

Ik twijfel tussen:
1000 mg test-e EW
Eventueel 50 mcg t3 ed

of

500 mg test-e EW
400/600 tren-e EW

Graag wat advies. Dit is overigens mijn tweede kuur, vorig jaar een simpel 500 mg test-e kuurtje gedaan, wat helemaal goed bevallen is. :cool:
Ik zal (zoals nu) iets boven onderhoud eten.

Thanks lads!

Als je 1 ste kuur even geleden is zou ik deze herhalen met 200/250 mg tren E erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Begin september was het einde van mijn nakuur!

Optie 2.

Je tweede kuur en al gelijk over 1 gram AAS? Wat wil je daarna doen dan? Ik zou even een maandje wachten en dan weer 500mg Test-E doen. Dan ga je die 5 kilo makkelijk halen.

Normaliter wordt er bij een tweede kuur een tweede compound toegevoegd, maar gezien het feit dat de test only eerder goed bevallen was zie ik dit ook als een optie

Tweede kuurtje zou ik of gaan voor een tweede compound erbij of de test iets verhogen. Gelijk een gram is wat hoog ingezet, maar je zal neit de eerste zijn die dit doet. Al denk ik dat je op 750mg test prima zult gainen.

Ik zou dan kiezen uit low test high(er) tren;
250/400mg
Of test only;
750mg

250 test en 400 tren zou ik doen

+1 voor test 750

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Normaliter wordt er bij een tweede kuur een tweede compound toegevoegd, maar gezien het feit dat de test only eerder goed bevallen was zie ik dit ook als een optie
Normaliter helemaal niet, op DBB wel ja.

Ik zou ook optie 2 nemen.

Test-e is toch nog wel de meest veilige steroid die er is en om die rede heb ik er ook lang over gedacht om 1 gram als tweede kuur te doen.
Ik ben er vrij zeker van dat 1 gram test gezonder is dan 500 test + 400 tren.
Meeste mensen merken ook zeer weinig sides van test, dus waarom niet gewoon wat verhogen?
Het probleem is dat mensen altijd maar exotische kuurtjes willen met van alles erop en eraan.
Omdat het interessanter klinkt.

Ik denk dat 1 gram test veel lekkerder voelt en veiliger is, maar denk wel dat je op test + tren meer gained.
Keuze is aan jou.

Ik zou richting de gram test gaan, maar ik heb dan ook een hekel aan trenbolone. Als je weinig tot geen last ondervind van het spul bestaat er uiteraard niets effectievers dan dat.

ik zou 500 test en Max 400 tren is meer als genoeg mits goed gedoseerd.

Niet te snel te hoog doseren zou ik zeggen..... Meer is niet altijd beter!
Mijn voorkeur zou dus uitgaan naar test op 500 en tren erbij op 200 of 400. Tren is een beetje persoonsgebonden, maar ik heb er nooit veel last (bijwerkingen) van gehad.
Kick ass ;)

Op tren zie je dr stukken beter uit. 1gram test geeft massa ja, maar een shitty look.

Test only 750mg, simpel houden bro

Niet te snel te hoog doseren zou ik zeggen..... Meer is niet altijd beter!
Mijn voorkeur zou dus uitgaan naar test op 500 en tren erbij op 200 of 400. Tren is een beetje persoonsgebonden, maar ik heb er nooit veel last (bijwerkingen) van gehad.
Kick ass ;)

+1

Beter een compound bijvoegen als 2de kuur maar niet te gek doen met de doseringen. Tren op 200 per week is voldoende. Als je na 5 weken niets voelt kan je eventueel uppen naar 300mg/week.

Low test high tren :rocknana:

Het enige nadeel is dus dat ik account manager ben en niet alteveel karakter veranderingen kan hebben ivm interactie met klanten :rolleyes:

Thanks voor de reacties so far ;)

Test + primo dan.

Terug
Naar boven