MuscleMeat

Dubio; 1000 mg test of test/tren

Het enige nadeel is dus dat ik account manager ben en niet alteveel karakter veranderingen kan hebben ivm interactie met klanten :rolleyes:

Thanks voor de reacties so far ;)

Verschilt per persoon. Op 1 gram test 1 gram tren was mn gedrag gewoon t zelfde hoor..

Yup, met aro fix je dat wel. Maar 1g test zonder AI geeft je een shitty look ;)

Serieus? Ik ben momenteel op 1 gram test groter en harder dan ooit. Eet niet eens heel erg clean. Pak wel 1 tab aro per dag :)

Tab is ook 1mg? Moet zeggen dat ik super resultaten zie met 0.5mg ari ed. Hiervoor nam ik eerst 5mg toen 10mg aromasin ed(rebound verhaal). Deed vrij weinig met vocht + te erge last aan mijn gewrichten. Maar 1mg ari op 1gr test ondervind je geen gekke belemmeringen in groei?

EDIT: foutje! lees nu aro ipv ari. Las het verkeerd

Ben over t zelfde kuurtje aan t nadenken.
Beetje huiverig voor de tren omdat ik normaliter al een schietlont heb.

Een tweede compound is altijd beter en gaat je meer opleveren als je alles goed doet. Dit wil niet zeggen dat je hoog moet doseren maar nogmaals: 500 mg test + 200 mg tren per week gaat je heel mooie resultaten opleveren.
Het kan misschien leuk zijn dat je hoger gaat doseren "want we moeten het zeker voelen" en zeker 8-10 kilo(waarvan 4-5 kilo vocht) bijkomen per kuur.... Hoeveel kilo's denk je dat daar nog van gaan overblijven 3 maanden na je kuur...

Neem maar is een Anti E tijdens je kuur.... Dan zeggen ze dat dat de gains tegen houd... NEEN het houdt het overtollig vocht tegen waar je niets aan heb en kom je enkel kwaliteit spiermassa bij en geen 8-10 kilo per kuur ;)

Een tweede compound is altijd beter en gaat je meer opleveren als je alles goed doet. Dit wil niet zeggen dat je hoog moet doseren maar nogmaals: 500 mg test + 200 mg tren per week gaat je heel mooie resultaten opleveren.
Het kan misschien leuk zijn dat je hoger gaat doseren "want we moeten het zeker voelen" en zeker 8-10 kilo(waarvan 4-5 kilo vocht) bijkomen per kuur.... Hoeveel kilo's denk je dat daar nog van gaan overblijven 3 maanden na je kuur...

Neem maar is een Anti E tijdens je kuur.... Dan zeggen ze dat dat de gains tegen houd... NEEN het houdt het overtollig vocht tegen waar je niets aan heb en kom je enkel kwaliteit spiermassa bij en geen 8-10 kilo per kuur ;)

Op dbb komt iedereen 8 kg aan op 30mg winny 5 weekjes.
Wat je zegt klopt wel aardig;)

Ik werk zelf als consultant en heb nooit problemen ervaren op tren (doseringen gehad tot 400 p/w)..... Is persoonsgebonden. Mijn ervaring: als je van jezelf een rustig karakter hebt kun je het wel handelen. Als je off al een grillig karakter hebt en prikkelbaar bent wordt dat op tren erger......
Succes met je keuze!

ik zou voor optie 1 gaan. 1 Gram test is imo een mild kuurtje. Tren als tweede kuur vind ik eerder overdrijf.

zelf meer tevreden zijn van test/tren dan van test only

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Ik werk zelf als consultant en heb nooit problemen ervaren op tren (doseringen gehad tot 400 p/w)..... Is persoonsgebonden. Mijn ervaring: als je van jezelf een rustig karakter hebt kun je het wel handelen. Als je off al een grillig karakter hebt en prikkelbaar bent wordt dat op tren erger......
Succes met je keuze!

Zelfs dit is op tren geen waar, ken mensen die van hun eigen opgefokt zijn en merken weinig agressie van tren.

Laatst bewerkt:
Prachtig hoe 1 gram test wordt weggezet alsof 't niks is. Als je lekker reageert op Test is het een heerlijke kuur met een geweldige look. Als je er wat minder tegen kunt wordt je een zwaar agressieve, opgefokte mong**l met een opgeblazen look.

Ik word er zelf droger van, groter en voller met niet te veel vocht tot week 7 of 8, dan slaat in 1 keer de vochtbom toe, slaat nergens op maar toch gebeurt 't :P

Ik ben in het verleden voor optie 2 gegaan.
Heb meerdere kuurtjes op 500mg test gedaan met iets erbij en ben later pas gaan verhogen tot 1 gram.
Moet zeggen dat ik 1 gram test wel erg lekker vind.

blijft nog steeds waanzin dat mensen met de stats van een voetballer aan 1 gram gaan zitten.

Serieus? Ik ben momenteel op 1 gram test groter en harder dan ooit. Eet niet eens heel erg clean. Pak wel 1 tab aro per dag :)

Ik krijg een prednison kop. Zou Aro dan helpen?? Ben hierdoor eerder gestopt, want het werd te erg. Ga eind januari na een kies extractie weer beginnen met 900mg test-e 6 weken te bridgen en dan 500mg test en 600mg tren.
Tren is wel een master middel. Zeker voor mijn geestelijke gesteldheid :D

Prachtig hoe 1 gram test wordt weggezet alsof 't niks is. Als je lekker reageert op Test is het een heerlijke kuur met een geweldige look. Als je er wat minder tegen kunt wordt je een zwaar agressieve, opgefokte mong**l met een opgeblazen look.

Ik word er zelf droger van, groter en voller met niet te veel vocht tot week 7 of 8, dan slaat in 1 keer de vochtbom toe, slaat nergens op maar toch gebeurt 't :P

Ik ben het hier volledig mee eens. ( met het eerste gedeelte dan )

Een prachtig lekker kuurtje zonder bijwerkingen was het voor mij. Voelde mij altijd hardstikke fit en gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
Topkuur!

Terug
Naar boven