XXL Nutrition

Dugdale's nieuwe dvd

Ik vind het een pracht atleet! Echt een voorbeeld voor me

Heeft een pracht fysiek, strak middel...

Prachtige atleet. Dit is bodybuilding zoals ik vind dat het er qua fysiek uit behoort te zien.

Oma training, p*ssy training etc. Wat een gelul zeg. Domme uitspraak hoor. Waar baseer je dat op?

vind het een goeie bodybuilder zeker qua fysiek enkel zen geloof vind ik wel wat bs. want dan mag je ook geen "drugs" gebruiken ... heb er zeker niks op tegen maar in al zijn films en clips lult ie over dat geloof

ik heb zijn dvd: a week in the dungeon gezien en hij kon me toch ook niet echt overtuigen...

wel een knappe fysiek natuurlijk

dugdale heeft mooie vrouw!

prachtig fysiek, zo hoort een bodybuilder eruit te zien.
in de dvd met dorian yates was die ziek en toch nog aardig getraint vond ik..

die gene die zegt dat die als een oma traint, zo word je niet als je als een oma traint bro,,,
ik teken er zo voor zijn fysiek, als ik zijn vrouw er bij krijg al helemaal,,nee dat is flauw..

Bedankt voor de post... ik vindt hem een relaxte gozer met een mooi fysiek, niet zo freaky. Zijn vrouw is idd ongelooflijk lekker.
Wel jammer dat hij zo veel over z'n geloof lult, maarja is ook wel weer typisch amerikaans.

ik word ook ifbb pro alleen voor zo'n lekker ding als zijn vrouw, morgen maar wat harder trainen:D

Dugdale:bow::bow::bow:

Alleen voor zijn vrouw zou je de DVD al kunnen downloaden man. Damn, wat een mooie dame heeft die gek aan de haak geslagen. Verder een uber fysiek natuurlijk. En waar slaat dat van die p*ssy trainingen op?

HA HA ja als ik zie dat je fan bent van het gooien en smijten van barbells en kettingen wel ja:p:D

Dat "hardcore" van Branch warren zit 'm idd meer in het opdoen van een muts, boos kijken, smijten met halters en kettingen en niet in het verplaatsen van grote gewichten. Geloof dat hij met moeite 220kg in zijn dvd squatte...

Ter vergelijking; hier doet Dugdale 2 weken voor een wedstrijd 280kg squats for reps:

[URL=http://www.picoodle.com/view.php?img=/3/11/23/f_markdugdalem_c5ba272.jpg&srv=img37][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]

http://www.youtube.com/watch?v=NRstVs8mjPU&eurl=

ben geen fan va n hem, hij traint net gelijk mijn oma zou trainen.
Gisteren de nieuwe dvd van Dexter gezien,is maar heel zwak, hij traint ook al gelijk n p*ssy.Geef me dan maar Branch warren of Ronnie of Dorian yates ,lekker hardcore.En Kevin levrone,maar dan puur voor zijn fysiek.

Dude hij doet een hack squat die helemaal vol hang met schijven van 20 en nog 2 mensen bovenop en dat noem jij pussytraining!! je bent wijs man!!

Alleen voor zijn vrouw zou je de DVD al kunnen downloaden man. Damn, wat een mooie dame heeft die gek aan de haak geslagen. Verder een uber fysiek natuurlijk. En waar slaat dat van die p*ssy trainingen op?

dat was inderdaad een groot pluspunt in z'n vorige dvd, dat z'n vrouw ook af en toe in beeld kwam.

Beter dan de vrouw van Ruhl of Cutler :D

Terug
Naar boven