AndroidHealthClinic

Dugdale's nieuwe dvd

de vrouw van cutler gaat nog , bij die van ruhl ga je je afvragen of het wel een vrouw is

dat chickie van m is idd lekker. en een lief vrouwtje ook volgens mij

iemand een linkje voor zijn film te downen?

karma for the winner :D

niet alleen een top bodybuilder,maar ook een familie man.

cool

ik vind hem ook top!!!

heb je de dvd's van diegene die ik opnoem al eens gezien??dan snap je wel waarom :D verschil van dag en nacht

Beter op deze manier dan zoals Branch Warren die om de haverklap een flinke blessure heeft. Ik vind die dvd van Branch ook super motiverend maar ik geloof nooit dat hij zo het hele jaar door traint.

Zn fysiek is gewoon uitmuntend, weegt 20-30kg minder dan de massamonsters en toch staat hij er tussen, dat krijg je echt niet zomaar gedaan.

Vind hem bovendien goeie PR voor bodybuilding, blijft er "gewoon" bij zonder sterallures

Dat "hardcore" van Branch warren zit 'm idd meer in het opdoen van een muts, boos kijken, smijten met halters en kettingen en niet in het verplaatsen van grote gewichten. Geloof dat hij met moeite 220kg in zijn dvd squatte...

Ter vergelijking; hier doet Dugdale 2 weken voor een wedstrijd 280kg squats for reps:

[URL=http://www.picoodle.com/view.php?img=/3/11/23/f_markdugdalem_c5ba272.jpg&srv=img37][Afbeelding niet meer beschikbaar][/URL]

Branch doet dan ook nog alleen maar halve reps bij de meeste oefeningen...
De meeste mensen die dit proberen (waaronder ikzelf) krijgen alleen maar blessures op deze manier.

Mark heeft een prachtig lijf! Een voorbeeld waarmee bodybuilding een kans zou maken geaccepteerd te worden.
Trainen zoals Dorian Yates kan alleen met zwaar anabolen gebruik, Mark traint veel meer zoals dat bereikbaar is zonder gebruik van spierversterkende middelen.

Ben wel Fan van zijn dvd's, het is een beetje "the next level", heel anders als de dvd's van Ronnie en Jay b.v. (ook al zijn die ook top voor de liedfhebber), duidelijk dat er vanuit een ander plan en perspectief opnamen worden gemaakt....wil deze dvd straks dan ook zeker weer ff zien:cool:.

Ben trouwens benieuwd welke wedstrijd Mark dat jaar gaat pakken, afgelopen jaar vond ik hem wat minder kwa prestaties maar denk dat hij dit jaar wel weer een kwalificatie voor de Mr.O kan gaan afdwingen.

Mark heeft een prachtig lijf! Een voorbeeld waarmee bodybuilding een kans zou maken geaccepteerd te worden.
Trainen zoals Dorian Yates kan alleen met zwaar anabolen gebruik, Mark traint veel meer zoals dat bereikbaar is zonder gebruik van spierversterkende middelen.

Hey "Gespierd Stuk" je hebt misschien wat gemist maar Mark Dugdale traint "Heavy Duty style", dus net zoals Dorian Yates...

Volgens mij heeft Dugdale zelfs een paar keer getraind met yates

nou wachten tot ie op het web staat, iemand die weet welk nummer er word gespeeld in de trailer?

wel aardig.

alleen heel de tijd het gezeik over god. Hij moet bidden met zijn fam etc etc.

Imo Weak dus.

vind dugdale ook super fysiek hebben. en a week in the dungeon is echt een goeie film.

Ik snap dat gelul over welke bodybuilder nou veel of weinig tilt nooit zo. Het gaat toch om fysiek??

vind dugdale ook super fysiek hebben. en a week in the dungeon is echt een goeie film.

Ik snap dat gelul over welke bodybuilder nou veel of weinig tilt nooit zo. Het gaat toch om fysiek??

Juist Remie! Jij snapt het! Het is leuk als je stoer kunt vertellen dat je zoveel kan bankdrukken maar daar win je geen wedstrijden mee.

goedemorgen..wakkerworden!!!:cool:

Terug
Naar boven