AndroidHealthClinic

Duitse allochtonen mogen niet trots zijn van linkse-extremisten

Vind het toch wel enigzins hautain overkomen, Klaaswitz. Maar goed jouw wereld bestaat uit de halve tammen en Klaaswitz zo ongeveer. Nu is er onder het PVV-electoraat zeker een overtegenwoordiging van half tamme jankerds te vinden maar ook de PVV-achterban bestaat voor een gedeelte uit hoger opgeleiden die echt niet allemaal wereldvreemd zijn. Stemmen op de PVV kan ook als proteststem gezien worden en dat soort stemmen komen uit alle gelederen.

Waar denk jij dan dat de PVV haar succes aan te danken heeft, kan je mij een beeld schetsen van jouw visie daarop? Denk je bijvoorbeeld dat er veel academici zijn die sympathie voelen voor een Wilders en zijn standpunten?

Sympathie: Bestuurskunde (politicologie) Universiteit van Amsterdam (1990)
Sociologie, New School for Social Research, New York (1992), Nederlands recht, Nederlands Recht (Radboud Universiteit Nijmegen)
Beroepsopleiding Advocatuur
VWO te Venlo,
Zomaar een paar opleidingen die de kamerleden van Wilders afgerond hebben, je ziet dus al niet de mensen met een jan marijnissen iq. Geert Wilders trekt steeds meer hoogopgeleiden en qua welstandsniveau lijken de mensen die nu Parij voor de Vrijheid zouden stemmen steeds meer op de gemiddelde Nederlander, wijst het onderzoek uit. Dus dat is een feit, feiten liegen niet. Het succes is te danken aan de aandacht die die van iedereen wist te krijgen, zoals bijvoorbeeld hier ook weer. Niemand reageert zo fel over emile roemer. Door die aandacht stond zijn partij zowel nationaal als internationaal in de spotlights, en kom op de punten die die heeft over immigratie zijn gewoon heel aantrekkelijk voor de doorsnee burger die niet meer over straat durft door het tuig dat er rondloopt door de straten van grote steden.

Vind het toch wel enigzins hautain overkomen, Klaaswitz. Maar goed jouw wereld bestaat uit de halve tammen en Klaaswitz zo ongeveer. Nu is er onder het PVV-electoraat zeker een overtegenwoordiging van half tamme jankerds te vinden maar ook de PVV-achterban bestaat voor een gedeelte uit hoger opgeleiden die echt niet allemaal wereldvreemd zijn. Stemmen op de PVV kan ook als proteststem gezien worden en dat soort stemmen komen uit alle gelederen.

Precies, Klaaswitz is een zinkend schip, hij probeert het nu nog te redden maar dat kan niet, het is als de titanic

Laatst bewerkt:
Een Jan Marijnissen iq :roflol: Die man heeft op wat wereldvreemde ideeen na toch wel een vrij hoog IQ, zijn carriere als fabrieksarbeider ten spijt. Niet voor niets geroemd door voor en tegenstander.

"Ein volk, ein reich, ein Klaaswitz!"

We zullen het hier niet over eens worden vermoed ik maar ik ben werkelijk van mening dat er iets met je mis is, vooral als opgeleide, ontwikkelde of hoe je dat ook wilt betitelen, Nederlander zijnde, zodra je uit protest stemt op een figuur als Wilders. Dat geeft voor mij alleen maar aan dat een goede opleiding niet altijd garant staat voor een scherper wereldbeeld. Totale minachting van een van de meest succesvolle systemen en onze parlementaire democratie als je heel lichtzinnig uit protest je stem geeft aan iemand die zo'n beetje alles wil indammen waarmee we groot zijn geworden.

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

In welke stad woon je eigenlijk HardcoreNL? Wat doe je in het dagelijkse leven en wat zijn je plannen? (puur nieuwsgierigheid en om een vollediger beeld te krijgen)

We zullen het hier niet over eens worden vermoed ik maar ik ben werkelijk van mening dat er iets met je mis is, vooral als opgeleide, ontwikkelde of hoe je dat ook wilt betitelen, Nederlander zijnde, zodra je uit protest stemt op een figuur als Wilders. Dat geeft voor mij alleen maar aan dat een goede opleiding niet altijd garant staat voor een scherper wereldbeeld. Totale minachting van een van de meest succesvolle systemen en onze parlementaire democratie als je heel lichtzinnig uit protest je stem geeft aan iemand die zo'n beetje alles wil indammen waarmee we groot zijn geworden.

Jij kan het gewoon niet bevatten dat Wilders de meest succesvolle politicus van deze tijd is, je bent eigenlijk gewoon een kinderachtig huilebalkje. Maar blijf vooral doorgaan met het proberen wilders' populariteit te bestrijden, je zet jezelf en alle tegenstanders van Wilders flink voor gek.

Laatst bewerkt:
Sympathie: Bestuurskunde (politicologie) Universiteit van Amsterdam (1990)
Sociologie, New School for Social Research, New York (1992), Nederlands recht, Nederlands Recht (Radboud Universiteit Nijmegen)
Beroepsopleiding Advocatuur
VWO te Venlo,

Een paar ambitieuze advocaten die zich onlangs hebben aangemeld voor een kamerzetel, ja dat zullen ze vast doen omdat ze zo graag het volk willen vertegenwoordigen.

mensen met een jan marijnissen iq.

Het is fijn dat we hier een lopende iq meter hebben. Ook zo boeiend een iq uitslag, als jij die al juist kon inschatten van wie dan ook.

Ik snap Klaaswitz wel, er staan ook zaken in het partijprogramma van PVV die moeilijk te verenigen zijn met verstandig denken. Maar aan de andere kant staan er ook gewoon principes in die veel mensen (van alle klassen) aanspreken. Dat rechtse ten opzichte van imigratie, dat socialere ten opzichte van de 'hardwerkende' autochtone Nederlander... Als er genoeg pluspunten in verhouding tot minpunten zijn, dan kiest de kiezer voor de 'minst slechte' partij. Voor velen was dat deze keer PVV. Dat wil helemaal niet zeggen dat de intelligentere PVV kiezer het ook eens is met het xenofobe karakter van die PVV.

Jij kan het gewoon niet bevatten dat Wilders de meest succesvolle politicus van deze tijd is, je bent eigenlijk gewoon een kinderachtig huilebalkje.

Ik kan het prima bevatten, ik vind het zelfs een hele interessante ontwikkeling moet ik je bekennen maar daarom kan ik figuren als jij nog wel vertellen wat er schort aan zijn standpunten, retoriek en toonzetting. Vanuit dat oogpunt heb ik ook niet zoveel tegen een kabinet waarin Wilders deelneemt, sterker nog, ik wil mijn brood gaan verdienen met het beschrijven van dit soort processen en dergelijke maatschappelijke ontwikkelingen maken dat professioneel gezien alleen maar aantrekkelijker.

Laatst bewerkt:
Een paar ambitieuze advocaten die zich onlangs hebben aangemeld voor een kamerzetel, ja dat zullen ze vast doen omdat ze zo graag het volk willen vertegenwoordigen.

.

advocaat>worstendraaier Jan

Maar mij toekomst ziet er rooskleurig uit. Ik ga misschien politicus worden of iets in de economische sector, ik kan zelfs met mijn opleiding ook nog naar de medische kant en straks bijvoorbeeld jou opereren. Ik weet nog neit precies wat ik ga doen maar het moet leuk zijn en ik wil gewoon wat geld verdienen waarmee ik goed rond kan komen

Je bent toch geen 13 jaar meer of wel?

Ik ben 17 lentes jong mijnheer. En waarom die vraag?

Ik stel mezelf steeds de vraag; Is die Klaaswitz nou serieus of niet? Het kan toch niet zo zijn dat een 34-jarige man met zoveel feitelijke kennis er zo'n vage en abstracte maar toch ook rare en verkeerde mening heeft? Ik ben 17 en ik draai wel bij maar 34 jaar.... De tijd begint te tikken

Laatst bewerkt:
advocaat>worstendraaier Jan

Maar mij toekomst ziet er rooskleurig uit. Ik ga misschien politicus worden of iets in de economische sector, ik kan zelfs met mijn opleiding ook nog naar de medische kant en straks bijvoorbeeld jou opereren. Ik weet nog neit precies wat ik ga doen maar het moet leuk zijn en ik wil gewoon wat geld verdienen waarmee ik goed rond kan komen

:o

God help us all.

Dat is Engels jongen.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Ik vraag me trouwens wel oprecht af wat die opleiding dan is die je nu aan het doen bent.

dat is engels jongen.

---------- toegevoegd om 18:22 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

ik vraag me trouwens wel oprecht af wat die opleiding dan is die je nu aan het doen bent.

vwo 6, ja iq en politiek hoort niet bij elkaar he beginnerbb, of zie je nou zelf ook steeds meer dat je fout zit?

Laatst bewerkt:
:roflol: godver.

haha poepoe, ben ik even geownd.

Ik zal je maar op je woord geloven. Maar eerlijk gezegd komt het op mij ietwat ongeloofwaardig over. Ten eerste is je taalvaardigheid al van zo'n abominabel niveau dat ik mij nu begin af te vragen of Nederlands überhaupt nog wordt gegeven op het vwo. Daarnaast gebruik je de retoriek van een (inderdaad ja) 13 jarig schoolpleinterroristje.
Maar goed, laat ik je maar op je woord geloven. Succes met je eindexamen volgend jaar dan.

Laatst bewerkt:
haha poepoe.

Ik zal je maar op je woord geloven. Maar eerlijk gezegd komt het op mij ietwat ongeloofwaardig over. Ten eerste is je taalvaardigheid al van zo'n abominabel niveau dat ik mij nu begin af te vragen of Nederlands überhaupt nog wordt gegeven op het vwo. Daarnaast gebruik je de retoriek van een (inderdaad ja) 13 jarig schoolpleinterroristje.
Maar goed, laat ik je maar op je woord geloven. Succes met je eindexamen volgend jaar dan.

Haha, Nederlands gewoon met een 7 afgerond. Geloof mij maar op mijn woord want het is waar, wat is het doel van liegen hier;) eindexamen wordt moeilijk maar even iets beter mijn best doen en ik doe hem net zoals dit jaar met 2 vingers in mijn neus, ben gezegend met een aardig goed stel hersenen

Terug
Naar boven