XXL Nutrition

Dure medicijnen niet meer vergoed

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Foto Contest x2
50 media-items 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
6.030
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
No offence maar ik kan me er wel wat bij voorstellen in de voorbeelden uit dit artikel.

Datum 29 juli...

Inmiddels hebben de zorgverzekeraars al laten gewoon e blijven vergoeden en zien niks in dit voorstel.

De discussie is dus nog al loos als de verzekeraars het mogelijk blijven maken.

• Topic Starter Topic Starter
No offence maar ik kan me er wel wat bij voorstellen in de voorbeelden uit dit artikel.

Non taken, is een kwestie van meningen natuurlijk, en er is uiteraard wat te zeggen voor het schrappen. Kan zo een paar miljoen per jaar schelen.
Maar waar trek je dan de grens? En voor de enkeling die deze ziektes hebben teken je in principe het doodvonnis, terzij ze extreem rijke ouders hebben.

Ik vind dat je dit niet kan maken zolang er winsten in de zorg worden gemaakt of nagestreefd. Geld is blijkbaar belangrijker dan levens.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 17:33 ----------

Datum 29 juli...

Inmiddels hebben de zorgverzekeraars al laten gewoon e blijven vergoeden en zien niks in dit voorstel.

De discussie is dus nog al loos als de verzekeraars het mogelijk blijven maken.

Klopt, maar deze discussie gaat binnen een paar jaar weer op tafel komen. En ik was benieuwd naar de meningen hier. Dat er nu is besloten dit niet te doen wil niet zeggen dat het nooit gebeurt.

Terug
Naar boven