Hoort er zeker bij, die in de schouder moet ik even in de gaten houden. Maar we blijven gewoon trainen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoort er zeker bij, die in de schouder moet ik even in de gaten houden. Maar we blijven gewoon trainen
Ja precies. Gewoon elke dag op komen dagen. Er is altijd wel een excuus:Hoort er zeker bij, die in de schouder moet ik even in de gaten houden. Maar we blijven gewoon trainen![]()
Ja precies. Gewoon elke dag op komen dagen. Er is altijd wel een excuus:
-ik ben al 2 weken oververmoeid
-suf van de pijnstillers die je gister moest nemen
-tendonitis
-is tillen echt niet slecht voor mn rug?
Antwoord:
Ik doe dus gewoon voorzichtig, doe mn fysio warming up en ik doe dit al 3,5 jaar, pre workout erin en gaan.
Geen bullshit soldaat! (Zeg ik tegen mezelf en ik ben een mega hippie kunstenaar).
Dit betekent echt zoveel voor de rest van mn leven ook. Die geen bullshit shut up your resistance mentaliteit.
.Heb je het ook bij niet-walking lunges? Je hebt daar zoveel variaties van. Lunges vragen best veel van je stabiliteit, dat kan een toegevoegde waarde hebben.Nu voel ik mijn knieën met squats/dealifts wel iets, maar niks zorgwekkends. Echter met lunges voelt het gewoon erg vervelend, ik zit er aan te denken om deze te vervangen.
Waarschijnlijk is het gewoon bagger techniek, maar het is jammer als het een bottleneck word voor mijn training.
Zou ik deze op vrijdag kunnen vervangen met squats? En dan iets lager in gewicht dan op maandag. Of kan ik dan beter iets van step-ups doen of de legpress pakken?
Heb je het ook bij niet-walking lunges? Je hebt daar zoveel variaties van. Lunges vragen best veel van je stabiliteit, dat kan een toegevoegde waarde hebben.
).Alles boven de 12 is normaal en onder de 8 zorgelijk. Dacht ik.Vandaag gebeld door de dokter, testosteron waarde was 18,6 nmol/L. Dit op een vet % van rond de 20 en cut op 1700 kcal voor 2 maanden voor het prikken.
Is dit een redelijke waarde voor een man van 34? Ik lees online dat de range erg breed is.
4 augustus heb ik een afspraak met de dokter om alles verder te bespreken.
Er zijn wel wat klachten afgelopen 1,5 jaar. Zoals lager libido, hoge cholesterol, hoge bloeddruk, veel vermoeid.Alles boven de 12 is normaal en onder de 8 zorgelijk. Dacht ik.
Hoogte van test zegt niet hoe je je voelt, hoe gezond of hoe mannelijk je bent.

Je test is normaal. Niks mee aan de hand. Laat je geen trt aanpraten door YouTube.Vandaag gebeld door de dokter, testosteron waarde was 18,6 nmol/L. Dit op een vet % van rond de 20 en cut op 1700 kcal voor 2 maanden voor het prikken.
Is dit een redelijke waarde voor een man van 34? Ik lees online dat de range erg breed is.
4 augustus heb ik een afspraak met de dokter om alles verder te bespreken.
Dat lijkt mij inderdaad totaal niet nodig met deze waarde. Eens kijken of het ook andere oorzaken kan hebben.Je test is normaal. Niks mee aan de hand. Laat je geen trt aanpraten door YouTube.
Ikzelf had iets van 10 of 12 nmol/L. Maar niks wijst erop dat ik lage test zou hebben, al dacht ik wel dat t laag was.Dat lijkt mij inderdaad totaal niet nodig met deze waarde. Eens kijken of het ook andere oorzaken kan hebben.
Misschien is gewoon zo door gaan ook al voldoende 😁.
Hoogte van test zegt niet hoe je je voelt, hoe gezond of hoe mannelijk je bent.

Dat zolang je binnen de marges valt er onderlinge verschillen zijn en dat de hoeveelheid testosteron niet alles zegt. Anderzijds hebben advocaten vaak een hoger gehalte dan OvJ's
Marges (die regelmatig veranderen) zeggen niet waar iemand vandaan komt. Ik kan mij niet voorstellen dat je lekker in je vel zit als dat ineens hard daalt.Dat zolang je binnen de marges valt er onderlinge verschillen zijn en dat de hoeveelheid testosteron niet alles zegt.
Was er niet zo'n BNN programma waar na een proef bleek dat een stoere rugbyspeler het laagste gehalte had?
Geen idee. Was die off voor het programma?Was er niet zo'n BNN programma waar na een proef bleek dat een stoere rugbyspeler het laagste gehalte had?

Ik bedoelde niet binnen één persoon, maar tussen personen onderling.Marges (die regelmatig veranderen) zeggen niet waar iemand vandaan komt. Ik kan mij niet voorstellen dat je lekker in je vel zit als dat ineens hard daalt.
Helaas heb ik geen "nulpunt" van voor dat ik alle klachten kreeg. Dat zou nu wel fijn geweest zijn.Marges (die regelmatig veranderen) zeggen niet waar iemand vandaan komt. Ik kan mij niet voorstellen dat je lekker in je vel zit als dat ineens hard daalt.
Geen idee. Was die off voor het programma?![]()