Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jihaaaaa!!!!echt een topic voor mij
neersteken is de enige goede optie http://fc01.deviantart.net/fs47/f/2009/171/e/f/Manic_stab_for_Mollinda_by_BurgerBunny.gif
grappige is dat de meeste mensen die hier zeggen: Kapot trappen enz er waarschijnlijk ook gewoon naar staan te kijken. Dat is gewoon een feit mensen.
Ik denk dat je je echt de t*ring schrikt als je iemand dit ziet doen op straat, en makkelijk zeggen dat je hem wel ff kapot zou trappen, maar voor t zelfde heb je zelf dat mes tussen je ribben!
Doodstraf voor die dader plus de omstanders.
weet niet wat ik erger vind hij die zijn vrouw aan het neersteken is of die poten die daar om heen staan en hun schoenen niet willen beschadigen.
Bij zulke dingen heeft het geen nut om te trappen,want je kan heb van achteren pakken in de wurggreep,hoe harder je dan knijpt hoe verder hij richting de eeuwige jachtvelden gaat of je breekt zijn nek kan ook nog...
De persoon ziet helemaal niks meer om zich heen is helemaal gefocust op de vrouw...
iemand met een mes pak ik liever niet in een wurggreep