AndroidHealthClinic

Dutch Man Goes Crazy Repeatedly Stabbing His Wife With Pocketknife

Status
Niet open voor verdere reacties.
jihaaaaa!!!!echt een topic voor mij:clap:

neersteken is de enige goede optie
Manic_stab_for_Mollinda_by_BurgerBunny.gif

Ja die kerel is wel gestoord. :mad: Die mensen hadden wel sneller iets beters kunnen doen maargoed dat is vaak achteraf te zeggen als je er zelf niet bij bent.

Filmpje al vaker gezien...

Echt onbegrijpelijk dat er 5 man om heen staat en die vent geen één fatsoenlijke trap geven, of desnoods een baksteen op zn achterhoofd rammen

ouder als oud, idd apart dat niemand ingrijpt, had allang ffe een doeltrap tegen het hoofd van die vent gegeven:yes:

Holyyyy shit, waneer was dit?

W.T.F.!

Onbegrijpelijk dat die man zolang kan door blijven steken..

Zeg het niet gauw, maar deze gozer mag je ontiegelijk hard tegen zijn kop aanschuppen met stalen neuzen.

Doodstraf voor die dader plus de omstanders.
weet niet wat ik erger vind hij die zijn vrouw aan het neersteken is of die poten die daar om heen staan en hun schoenen niet willen beschadigen.

Grappige is dat de meeste mensen die hier zeggen: kapot trappen enz er waarschijnlijk ook gewoon naar staan te kijken. Dat is gewoon een feit mensen.

wow wat een r**ards die daar staan te filmen, had gelijk een baksteen gezocht en die vent zijn schedel in drieën geslagen

Ik denk dat je je echt de t*ring schrikt als je iemand dit ziet doen op straat, en makkelijk zeggen dat je hem wel ff kapot zou trappen, maar voor t zelfde heb je zelf dat mes tussen je ribben!

Ouder dan het internet.

Overigens zou ik hem slaan met een 50kg dumbbell.

Ik denk dat je je echt de t*ring schrikt als je iemand dit ziet doen op straat, en makkelijk zeggen dat je hem wel ff kapot zou trappen, maar voor t zelfde heb je zelf dat mes tussen je ribben!

klopt het zou ongeveer een seconde of 10 duren voordat ik in actie zou komen, in dit geval zou het snel genoeg geweest zijn maar wanneer iemand met een dolk van 40cm staat te zwaaien wordt het wat gecompliceerder

ik denk dat ik wel even zou staan kijken ja, maar ik zou snel tot mezelf komen en de eerste beste fiets die ik tegenkom op hem gooien, en dan is die van mij :)\
ach gwn doodstraf geven dit soort mensen, geen recht om te leven, de mensen er omheen ook niet trouwens

Laatst bewerkt:
Dit had het volk wat er omheen stond echt anders aan kunnen pakken o_O

Doodstraf voor die dader plus de omstanders.
weet niet wat ik erger vind hij die zijn vrouw aan het neersteken is of die poten die daar om heen staan en hun schoenen niet willen beschadigen.

+ 1

Lijkt wel of het een enorme opgave is om iemand een stamp tegen z'n hoofd te geven en dat ze bang zijn hem pijn te doen.

Laatst bewerkt:
Bij zulke dingen heeft het geen nut om te trappen,want je kan heb van achteren pakken in de wurggreep,hoe harder je dan knijpt hoe verder hij richting de eeuwige jachtvelden gaat of je breekt zijn nek kan ook nog...
De persoon ziet helemaal niks meer om zich heen is helemaal gefocust op de vrouw...

Bij zulke dingen heeft het geen nut om te trappen,want je kan heb van achteren pakken in de wurggreep,hoe harder je dan knijpt hoe verder hij richting de eeuwige jachtvelden gaat of je breekt zijn nek kan ook nog...
De persoon ziet helemaal niks meer om zich heen is helemaal gefocust op de vrouw...

??? iemand met een mes pak ik liever niet in een wurggreep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven