Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand met een mes pak ik liever niet in een wurggreep

Het was wel duidelijk aan die vent te zien dat ie helemaal opging in waar ie mee bezig was... Totaal geen oog voor het gedrag van de omstanders. Je hoeft toch niet zo heldhaftig te zijn om dan een ongelooflijke trap in zn gezicht te geven? Ik trap mn zusje nog harder dan in dit filmpjeEcht een helden hier, ik denk als je daar staat wel 2 keer nadenkt voordat je iets doet, een fiets op iemand gooien is niet meest verstandige. Zowiezo hoef je dan geen KO te verwachten, wel dat hij dan meer gaat steken of jij een mes ontvangt
Vrouw had het overleefd, of iedergeval wel het ziekenhuis bereikt.

Filmpje al vaker gezien...
Echt onbegrijpelijk dat er 5 man om heen staat en die vent geen één fatsoenlijke trap geven, of desnoods een baksteen op zn achterhoofd rammen
Jezus sick filmpje nog nooit gezien, wilde weg klikken maar was ook benieuwt naar wat er ging gebeuren "cliché".
Als je dit zo ziet denk je ...verdomme waarom doet niemand wat. Ik zou die gast meteen knockout trappen.
Maar geen idee wat ik daadwerkelijk zou doen in zo'n situatie.
Het leuke is dat je in Nederland zelfs de gevangenis in kan worden gegooid als je een inbreker wilt tegenhouden met "geweld".