AndroidHealthClinic

Dutch Man Goes Crazy Repeatedly Stabbing His Wife With Pocketknife

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft geen nut om hem te trappen? Je kan zo een perfecte trap in z'n gezicht geven, dan kan ie nog zo gefocust zijn, dan is ie gewoon KO hoor. :)

Ze had het wel overleeft toch?

Echt een helden hier, ik denk als je daar staat wel 2 keer nadenkt voordat je iets doet, een fiets op iemand gooien is niet meest verstandige. Zowiezo hoef je dan geen KO te verwachten, wel dat hij dan meer gaat steken of jij een mes ontvangt;)

Vrouw had het overleefd, of iedergeval wel het ziekenhuis bereikt.

Is al oud.

whahahahha, ik had die vent echt een loeitharde kick vollop ze slaap gegeven, dan gaat direct het licht uit.

Maar je moet met zulke situaties om kunnen gaan, je verstijft als omstander zeg maar, soort van ongeloof.

Echt een helden hier, ik denk als je daar staat wel 2 keer nadenkt voordat je iets doet, een fiets op iemand gooien is niet meest verstandige. Zowiezo hoef je dan geen KO te verwachten, wel dat hij dan meer gaat steken of jij een mes ontvangt;)

Vrouw had het overleefd, of iedergeval wel het ziekenhuis bereikt.
Het was wel duidelijk aan die vent te zien dat ie helemaal opging in waar ie mee bezig was... Totaal geen oog voor het gedrag van de omstanders. Je hoeft toch niet zo heldhaftig te zijn om dan een ongelooflijke trap in zn gezicht te geven? Ik trap mn zusje nog harder dan in dit filmpje

Wie niet luisteren wilt moet maar voelen :D

wat zijn dat nou voor trappen ???

ik had drag gebeld, die gooide meteen een flinke kaars tegen die stabber zijn gezicht

Filmpje al vaker gezien...

Echt onbegrijpelijk dat er 5 man om heen staat en die vent geen één fatsoenlijke trap geven, of desnoods een baksteen op zn achterhoofd rammen

Ik zat ook al te kijken, in het begin zie je een voetje gaan maar die raakt die man volgens mij nog niet eens. één volle trap in het gezicht en hij is echt wel ff nokkie. Daarbij is die mes volgens mij wel absurd klein ook, gezien het aantal steekwonden die de vrouw overleeft zo rondom haar nek.

Die vent is bezig alsof ie met een kunstwerk bezig is. Hier een steekje, daar een steekje

best wel erg dit weer hoor. Typisch nederlands die weer gewoon staan te filmen en te kijken en de buitenlanders grijpen in. Kan echt niet dit. Wordt gewoon een mens op 2 meter afstand van je vermoord en dan sta je met 10 man rustig naar te kijken. Neem gewoon meteen een aanloop en schop die kerel vast voor zijn kop dan staat die echt niet meer op hoor.

Nja die lui die staan te filmen klinken ook niet alsof ze geweldig Nederlands spreken.

stonden erbij en keken erna.
niemand die wat doet. en maar filmen. stelletje sukkels.

Jezus sick filmpje nog nooit gezien, wilde weg klikken maar was ook benieuwt naar wat er ging gebeuren "cliché".

Als je dit zo ziet denk je ...verdomme waarom doet niemand wat. Ik zou die gast meteen knockout trappen.

Maar geen idee wat ik daadwerkelijk zou doen in zo'n situatie.
Het leuke is dat je in Nederland zelfs de gevangenis in kan worden gegooid als je een inbreker wilt tegenhouden met "geweld".

Jezus sick filmpje nog nooit gezien, wilde weg klikken maar was ook benieuwt naar wat er ging gebeuren "cliché".

Als je dit zo ziet denk je ...verdomme waarom doet niemand wat. Ik zou die gast meteen knockout trappen.

Maar geen idee wat ik daadwerkelijk zou doen in zo'n situatie.
Het leuke is dat je in Nederland zelfs de gevangenis in kan worden gegooid als je een inbreker wilt tegenhouden met "geweld".

:orly:

Iets met toen ik dit zag en dinosaurier

Ik snap het ook niet. Zodra je in het filmpje ziet wat die vent aan het doen is krijg je toch al een gevoel van ik spring op en doe wat. Kan alleen maar voorstellen dat je ´in het echt´ binnen seconden vol adrenaline gepompt bent en die gast meteen neermaait. Gooi een jas om z'n kleine zakmesje en hij kan er niks meer mee, klaar. Als je geen beest bent pak je een steen, stoel, fiets, **** it wat dan ook. Je roept er 5+ man om je heen bij. No way dat die gozer meer dan een paar seconden z'n gang hoort te kunnen gaan. Meer dan een ****ing minuut (+ hoe lang ongefilmd is) what the ****.

eindelijk onder je steen vandaan gekropen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven