AndroidHealthClinic

Dutch Man Goes Crazy Repeatedly Stabbing His Wife With Pocketknife

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat steek je hier nou van op ?

Robert Hosper?

Jzus wat een stelletje losers daarom heen ook zeg. beetje ltrapjes lopen geven. ik had hem recht op ze bek getrapt dat ze kaak op zijn minst op 5 plekken gebroken was en dan ff flink op ze gezicht gaan springen. die losertjes erom heen doen ook echt helemaal geen ****. waar slaat deze onzin op... stelletje watjes echt. als ik dit ooit een keer zou zien dan heeft diegene die dit doet mazzel als hij het overleeft. ik wordt hier echt leip om serieus klote mannetje mogen ze van mij zo door ze kop schieten of nog erger gewoon lekker martelen. met dit volk heb ik echt 0 medeleiden langzaam pijnigen is nog te goed voor ze!

Alweer een repost :(

Heeft die vrouw het overleefd?

Ongelofelijk dat niemand hem meteen een lekkere trap tegen zen achterhoofd geeft ...:mad:

Fake!

Diegene die er om heen staan zijn ook duidelijk niet de typetjes die de camera even uitzetten en hem vervolgends even een paar dood trappen geven...
ik bedoel ze hadden hem toch al overmeesterd..

jammer :)

Ik maak em KHAPOT.

toevallig vorige week gezien (1e x dat ik dit soort shit met een vriend ging kijken op tussenhaakjes) zat daar met echt met een brok in mn keel. maar weetje ook waarom hij dat deed?

you called?
Manic_stab_for_Mollinda_by_BurgerBunny.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven