AndroidHealthClinic

duursport

cgirl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
54kg
Vetpercentage
10%
Ik heb een vraag. Ik doe aan duursport en ik heb een kuur Oxandrolon voor meer spierkracht. Nu doe ik elke dag 1 tabletje en dat 10 dagen lang. Nu merk ik dat mijn gewicht omhoog ga. Ook heb ik meer honger. Kan dit van de Oxandrolon zijn? Ook ben ik begonnen met creatine. Op dezelfde dag als Oxandrolon, ik heb dit nu 6 dagen gedaan. Is het de combinatie die maakt dat ik aankom of ben ik gewoon meer hongerig doordat veel train?

Ik heb een vraag. Ik doe aan duursport en ik heb een kuur Oxandrolon voor meer spierkracht. Nu doe ik elke dag 1 tabletje en dat 10 dagen lang. Nu merk ik dat mijn gewicht omhoog ga. Ook heb ik meer honger. Kan dit van de Oxandrolon zijn? Ook ben ik begonnen met creatine. Op dezelfde dag als Oxandrolon, ik heb dit nu 6 dagen gedaan. Is het de combinatie die maakt dat ik aankom of ben ik gewoon meer hongerig doordat veel train?

Stijging in gewicht kan te maken hebben met de creatine (extra vocht) jou voedings patroon die veranderd is of idd een lichte spier massa toename van beide of oxandrolone.
Voor duur sport zijn er toch betere middelen, die je conditie kunnen verbeteren.

Kun je uitleggen waarom je Anavar neemt voor een duursport?

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor.
Ik doe oxandrolon om meer kracht in de spieren te krijgen. Duursport is niet alleen conditie.

Waarom zou je creatine nemen als duursporter zijnde? Als duursporter speelt gewicht vaak een grote rol. Met creatine is de kans groot dat je wat extra aankomt. Lijkt mij zinvol dit te mijden.

anavar werkt sws op ATP-levels en vergroten je creatinebuffer...als je dr nog extra bij gaat nemen....BOEM!!!:D

Terug
Naar boven