MuscleMeat

duurtijd van kuur naar kuur...

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hoi allemaal,

Ik weet dat je op zijn minst de duur van de kuur moet nemen als "cleane" tijd die tussen een volgende kuur moet zitten, maar word die tijd dan berekent of genomen van zodra de laatste spuit met product erin zit? of word de nakuur ook nog meegetelt? dus 8weken kuren en 2weken nakuren ( achter 2weken ), kom je op zo'n 3maand, moet je dan 3maand tussen laten, of kun je al achter 2maand weer kuren?

Ik weet dat het niet verstandig is enz!! maar ik zou het graag weten ter info! alvast bedankt!

groeten. :o

nakuur altijd hoord bij de onn periode dus bij een 8weken kuur . hoord dus +- 12tot 15weken min rust in mij ogen.grts en suc6 en loopt niet te hard van stapel

donders daar ben ik nou ook wel benieuwd na.
volgens een wedstrijd bb die ik ken hoefde je dan de nakuur niet mee te rekenen.

ik denk dat voor de meeste de regel dat je minimaal zolang off-cycle blijft als dat je on-cycle bent geweest.. hangt natuurlijk een beetje af van hoe snel je zelf herstelt, en wat je doelen zijn.. zorg iig dat je weet dat alles in orde is (bloedtest) voordat je aan een volgende kuur begint ;)

misschien een beetje domme vraag eclips maar waar voor is zo een bloedtest ?
wat houd het in etc..
en bij welke gegevens is het zo dat je dan ready bent om te kuren ?

mvg, lloyd

Na je nieren en lever te hebben belast in een kuur en je hormoonhuishouding door de war te hebben geschopt kun je door middel van een bloedtest zien hoe je lichaam er aan toe is een aantal weken/maanden na de kuur.. als je bloedwaarden in orde zijn (en je lichaam dus in zekere mate is hersteld van je laatste kuur) kun je dus pas gaan denken aan een volgende kuur..

Mr. J heeft een tijd terug gepost wat hij heeft laten testen en ik denk dat dit een goede richtlijn is:

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
lh
fsh
testosteron

Gewoon aan je dokter vragen, als je een goede band met hem/haar hebt zou ik er gewoon eerlijk over zijn, die van mij doet er iig nooit moeilijk over en volgens mij heb je er zelfs recht op. Peezz!

Terug
Naar boven