XXL Nutrition

Duurvermogen verbeteren

savageblue

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en wellicht ben ik hier niet op de juiste plaats, maar volgens mij zit hier heel veel kennis over het gebruik van preparaten. Ik vraag me af of er middelen zijn (bij voorkeur orale inname) die het duurvermogen verbeteren voor b.v. hardlopen en/of om te helpen met afvallen.

Vet verliezen is geen kwestie van potjes pilletjes en middeltjes. Dat is puur een kwestie van onder je onderhoud eten. Voeding dus!
Zelfs als je iets zou gebruiken blijft het voeding wat de essentie is!

Duurvermogen met hardlopen is een kwestie van conditie opbouwen. Daar dragen AAS zeker niet aan bij. Kwestie van trainen.

• Like
Waarderingen: BB_
Vet verliezen is geen kwestie van potjes pilletjes en middeltjes. Dat is puur een kwestie van onder je onderhoud eten. Voeding dus!
Zelfs als je iets zou gebruiken blijft het voeding wat de essentie is!

Duurvermogen met hardlopen is een kwestie van conditie opbouwen. Daar dragen AAS zeker niet aan bij. Kwestie van trainen.
Zijn zeker aas die dit ondersteunen

Nu weet hij nog steeds niets.
Op welke afstand wil je sneller worden? Het maakt nogal uit of je de 400 mtr loopt of de 42km.

Als amateurloper heb je geen middelen nodig om je duurvermogen te verbeteren. Wat zijn je huidige PR's op bijv. 10 km en halve marathon?

Low test dose helpt ongetwijfeld bij herstel en algemene sportprestaties, ook duursport. 250-300 mg per week moet al verschil maken. Hoger doseren betekent meer spiermassa en meer vocht, niet iets wat je nodig hebt tijdens een marathon :D

Ik heb veel gelezen op Canadese forums dat er veel EQ (equipoise) ( Boldenone ) gebruikt word voor dit. Ik kan dit zelf niet confirmen maar dan moet je zeker wel spuiten. En dan heb ik het over uithoudingsvermogen niet over fatloss.

Op pro-niveau worden weleens mensen geschorst: o.a. EPO en stanozolol heb ik voorbij zien komen. Op amateurniveau wordt er in Nederland vrijwel niet gebruikt. Ik ken diverse atleten die top 10 NK lopen en deze zijn allen zeker clean.

Als je een slechte conditie hebt, ga je geen betere conditie krijgen door anabolen te gebruiken. Om een betere conditie te krijgen, moet je trainen.

Conditie bouw je best snel op.

cardarine is overigens zeer goed om een betere conditie te krijgen zonder al te veel te doen. Het heeft wel een dodgy status uiteraard.

800-1000Mg tren zou de sweetspot moeten zijn voor conditioneel werk.

Hee, is niet niet valsspelen? /notcewl

Terug
Naar boven