XXL Nutrition

!e keer

dhcboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Ik heb nog nooit getraind en wil er wel mee beginnen. Beetje een sexy lijf krijgen voor zomer haha. ik ben 16 en dit is hoe ik nu ben
23446g.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Waaar moet ik extra aand8 aan besteden, wat is goed aan me of slecht(kan ook alles slecht:p) Kunnen jullie me dan ook tips geven en oefeningne? Het leifs zonder gewichten, gwn wat ik thuis kan doen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste een sexy lijf krijgen voor de zomer krijg je niet meer (altijd die domme mensen die pas beginnen met trainen als 't bijna zomer is). Ten tweede, je moet veeel meer gaan eten.

Wat vind je 'sexy'? maar waar je mee kunt beginnen is een eten.. daarna gewoon lekker bij de sportschool inschrijven en 3x per week fullbody doen.. dan ben je misschien volgend-jaar-zomer wat 'sexyer'

Je zit verkeerd bro , als je zonder gewichten wil trainen moet je fitness forum aanklikken in het begin.

:roflol:

stickies lezen,veel eten,trainen en dan misschien dat je volgend jaar zomer enigzins beachproof bent.Moet je wel ff een jaartje knallen.

Laatst bewerkt:
Je hebt meer massa nodig.

Pas volgend jaar (zeker niet eerder) heb je een "sexy lichaam".
Inschrijven bij de sportschool of een homegym beginnen is wel handig, trainen zonder gewichten sucks (het is daarintegen wel mogelijk).
En veel meer eten zoals al werd gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ok meer vreten. kan iemand meschien een soort van ideale voedingsschema geven ofso als dat niet te veel gevraagt is( en oefeningen voor de onderarm de mijne zijjn vrij dun!!)

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Pas volgend jaar (zeker niet eerder) heb je een "sexy lichaam".
Inschrijven bij de sportschool of een homegym beginnen is wel handig, trainen zonder gewichten sucks (het is daarintegen wel mogelijk).
En veel meer eten zoals al werd gezegd.

Als t wel mogelijk is kun je meshcien een paar oefeningen geven wat je kunt doen:cool:

Stel zelf een schema samen lui varken!

108ed5i.jpg

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

20had07.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha ok sgoed :D

Kerel, een "sexy lichaam voor de zomer" gaat niet gebeuren. En al helemaal niet als je thuis, zonder gewichten traint.

Dus wordt lid en blijf lid van een sportschool, maak een goed voeding -en trainingschema en misschien ben jij volgend jaar zomer de ultieme :sd: en vergeet niet ook daadwerkelijk vaak en hard te trainen.

Goede training, voeding, rust = *BOEM*

Droog, zie wel dat je een basis hebt.

Nu lezen, eten, trainen en slapen.

En dan heb je binnen 1 jaar misschien een sexy body, voor sommige ;)

als je toch zonder gewichten wilt trainen, train dan helemaal niet...
je bent 16.. nog steeds in de groei.. als je niet aankomt met lengte, dan zullen je beenderen wel groeien (harder worden, zulke dingen...) en als je een keertje slecht traint, daar gaat je rug dan en lijk je op dwerg van Notredame...persoonlijk vind ik 19 de beste leeftijd om te beginnen... je testosteron stijgt overdreven en je bent enkele jaren verder met je groei.. vanaf 19 gaat het groei heel langzaam... je bent sowieso al te laat voor de beach...
ik ben pas in februari begonnen met elke dag fitnessen bijna met goede schema en ik ga altijd voor de resultaat als ik train... en zelfs ik ben nog niet helemaal klaar...
Wat ik wil zeggen is, je loopt te hard van stapel... :-) het heeft echt tijd nodig

Terug
Naar boven