AndroidHealthClinic

!e keer

• Topic Starter Topic Starter
Hoe plaats je foto's!

Laatst bewerkt:
Ben nu echt jaartje aan het trainen en dit is het resultaat. Ben niet echt bezig geweest met mijn voedingsschema dus dit is puur door het trainen. Tips zijn welkom!

Voor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je toch zonder gewichten wilt trainen, train dan helemaal niet...
je bent 16.. nog steeds in de groei.. als je niet aankomt met lengte, dan zullen je beenderen wel groeien (harder worden, zulke dingen...) en als je een keertje slecht traint, daar gaat je rug dan en lijk je op dwerg van Notredame...persoonlijk vind ik 19 de beste leeftijd om te beginnen... je testosteron stijgt overdreven en je bent enkele jaren verder met je groei.. vanaf 19 gaat het groei heel langzaam... je bent sowieso al te laat voor de beach...
ik ben pas in februari begonnen met elke dag fitnessen bijna met goede schema en ik ga altijd voor de resultaat als ik train... en zelfs ik ben nog niet helemaal klaar...
Wat ik wil zeggen is, je loopt te hard van stapel... :-) het heeft echt tijd nodig

"niet helemaal klaar". Als ik je stats zie, dan moeten we dat heel ruim interpreteren.
Je geeft trouwens raad aan iemand die meer dan jou weegt. 16 is zeker niet te jong.

Je quote een oude post yasmine: 6 May 2010, 17:38

Flink vooruitgegaan zonder voedingsschema in ieder geval. Aan je begin foto's was ook wel te zien dat je een goede basis / aanleg had. Vooral goeie armen zo te zien.

"niet helemaal klaar". Als ik je stats zie, dan moeten we dat heel ruim interpreteren.
Je geeft trouwens raad aan iemand die meer dan jou weegt. 16 is zeker niet te jong.

Haha inmiddels 19 jaar. Zulke berichtjes ontnam me de motivatie om eerder te beginnen helaas! Maarja, beter laat dan nooit hehe

Je quote een oude post yasmine: 6 May 2010, 17:38

Flink vooruitgegaan zonder voedingsschema in ieder geval. Aan je begin foto's was ook wel te zien dat je een goede basis / aanleg had. Vooral goeie armen zo te zien.

Haha, tyy, beach waardig?? :D
Maar nu meer eten he, ook gewoon 6x op een dag eten als die bodybuilders dat doen?

Je loopt er beter bij dan 80% van de gasten dus zou het wel beachwaardig noemen ja :p

Wat het eten betreft, 6x per dag zijn de meningen over verdeeld of het echt zinvol is. Het belangrijkste zijn de maaltijden rond je training. Maar daarover is genoeg info te vinden.

Je loopt er beter bij dan 80% van de gasten dus zou het wel beachwaardig noemen ja :p

Wat het eten betreft, 6x per dag zijn de meningen over verdeeld of het echt zinvol is. Het belangrijkste zijn de maaltijden rond je training. Maar daarover is genoeg info te vinden.

Haha Thanks bro!
Zal er zeker naar gaan zoeken!

Prima progressie voor een jaar trainen. Rug misschien wat meer aandacht geven. Deadlift je? Nu nog op je voeding gaan letten!

Prima progressie voor een jaar trainen. Rug misschien wat meer aandacht geven. Deadlift je? Nu nog op je voeding gaan letten!

Thanks
Nee, ik trek mezelf wel elke dag op (9 setjes totaal, voornamelijk wijd)
Maar dat zorgt er zeker niet voor dat mijn rug dikker word?

Kort door de bocht: Pull ups is voornamelijk voor de breedte, dus lats. Rows voor dikte in lats en traps. Deadlift is voor je gehele rug en met name dikte

Info over de specifieke rugspieren en oefeningen: http://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt.html

Aah zo!
Ik zal dan die Deadlift in mijn schema integreren, Thanks
En nog 1 vraagje, als je dat niet erg vindt
Ik heb ook problemen met de grootte van mijn schouders, het lijkt wel alsof ze gestopt zijn groeien. Heb van andere begrepen dat het zo is omdat ik jong ben en ze pas later groeien.... Zelfde verhaal met mijn onderarmen(polsen)

Polsen zijn bot en pezen, die zullen dus nooit dikker worden.
Schouders gewoon trainen, hoe ziet je schouderschema er uit?

Als je gaat deadliften gaan je onderarmen wel groeien. Je moet immers hard knijpen in de bar om hem te kunnen optillen. In het begin zal je merken dat je onderarmen (grip) eerder opgeven als je rug bijvoorbeeld. Na verloop van tijd, als je gewoon steeds progressief blijft trainen, wordt je grip steeds beter. Maar zorg in ieder geval dat je de techniek goed beheerst voordat je te zwaar gaat liften. Schouders zijn moeilijk te beoordelen vanwege de grootte van de foto's. Zorg in ieder geval voor een goede balans tussen front, side en rear delts. Persoonlijk focus ik mij met raises vooral op de beweging i.p.v. gewicht. Dus gewoon gecontroleerd uitvoeren, dus amper cheaten/momentum. Press doe ik wel zo zwaar mogelijk :)

Polsen zijn bot en pezen, die zullen dus nooit dikker worden.
Schouders gewoon trainen, hoe ziet je schouderschema er uit?
Ik doe schouders echt verschillend. Ik pak wel 3 oefeningen per keer.
Heb je misschien een goeie voor mij?

Als je gaat deadliften gaan je onderarmen wel groeien. Je moet immers hard knijpen in de bar om hem te kunnen optillen. In het begin zal je merken dat je onderarmen (grip) eerder opgeven als je rug bijvoorbeeld. Na verloop van tijd, als je gewoon steeds progressief blijft trainen, wordt je grip steeds beter. Maar zorg in ieder geval dat je de techniek goed beheerst voordat je te zwaar gaat liften. Schouders zijn moeilijk te beoordelen vanwege de grootte van de foto's. Zorg in ieder geval voor een goede balans tussen front, side en rear delts. Persoonlijk focus ik mij met raises vooral op de beweging i.p.v. gewicht. Dus gewoon gecontroleerd uitvoeren, dus amper cheaten/momentum. Press doe ik wel zo zwaar mogelijk :)

Deadliften superbelangrijk dus.... Raar dat ik dat niet eerder van andere mensen heb gehoord. Het is was een irritante oefening haha

Scheer die struik onder je navel 's weg man.

Terug
Naar boven