Fitness Seller

E3 2013: Sony vs Microsoft

Doe polletje ik kies dan voor Sony.

No brainer, de PS4:
Krachtiger
Meer gericht op games
Goedkoper
Waarschijnlijk zoals altijd het geval is geweest bij M$ vs $ony, meer en interessanter exclusives

Games zijn te ruilen, lenen en verkopen. Daarnaast geen internet nodig om te spelen.

Kinect > alles. dus ik ga voor Microsoft.

Sony heeft Microsoft een goede hak gezet, met name de prijs en het gegeven dat je een game kan meenemen/uitlenen. Dat laatste is dus bij Microsoft niet mogelijk. Daarnaast spreken de games van Microsoft mij minder aan, maar dat is persoonlijk en ik heb niks met kinect.

Games zijn te ruilen, lenen en verkopen. Daarnaast geen internet nodig om te spelen.

Dit filmpje is zo baas :roflol: gvd sony had het niet beter aan kunnen pakken

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:28 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi dingetje

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:28 ----------

Tot dusver nog niet echt omver geblazen door beide apparaten.

Dat niet kunnen ruilen van games en altijd online moeten zijn, vind ik niet zo'n groot probleem. Wel vervelend vind ik dat de oude games niet compatible zijn en dat de nadruk zo verschrikkelijk op allemaal bijzaken als kinect en tv wordt gelegd. Aan de andere kant heb ik ook nog geen fantastische dingen bij de ps4 kunnen ontdekken. Beetje sneller en mooier (zoals altijd), maar verder niet veel vernieuwing?

Bij de introductie van de 360 was ik echt blown away, zeker toen gears of war getoond werd. Dat gevoel heb ik nu nog totaal niet.

Mooi topic. Ff de filmpjrs bekijken

Sowieso playstation. Mooie prijs ook.

Ik ga switche van xbox naar ps4.
Eerst nog even mijn studie afmaken:)
Heb al 2x een xbox 360 verkocht, omdat ik te veel zat te game

PS4 wint duidelijk met de huidige stand van zaken. Een potentieel afluisterapparaat van 499 euro kopen, pls... :roflol:

Als ze fatsoenlijke controllers maken ps4 duidelijk ja... Misschien dat Microsoft hier nog een voorbeeld aan neemt.

Momenteel ook nog niet echt weggeblazen door de PS4, maar een XBOX One zal het geenszins worden.

Ga voor de PS4 denk ik, feit dat microfoon + webcam van de One constant aan staat vind ik niks.
Big brother weet toch al alles wat je doet, maar lijkt me gewoon niks. Ben je aan het ballen springt die microfoon opeens aan :roflol:

XBOX heeft PS4 zwaar weggeblazen met de games die ze lieten zien, zoveel van die kinderspelletjes bij PS4.

In de praktische opzichten is de ps4 dus al beter dan de xbox one. Maar zou wel mooi geweest zijn als ze wat gameplay hadden laten zien. Verder ook nog niets innovatiefs gezien ofzo.

En; 399 dollar dus ook 399 euro (en 349 pond wat zo'n 540 dollar is), logisch.

Snap nog steeds niet hoe Microsoft zich zo in de voeten heeft kunnen schieten.
Je zou bijna denken dat ze van de console market af wilden en een deal met Sony hebben gesloten.

Lulz
uu17Z3l.gif

A1P5RcH.gif

jVUK1C1.gif

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven