markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb: online gamen wordt nu ook een betaalde dienst bij ps4. Wel jammer, want dat was toch wel een groot voordeel van de ps3
18$ voor 3 maanden, waarvoor je de eerste keer 12 spellen krijgt, en daarna 1 per maand als ik het goed lees en begrijp.
Zullen vast niet de beste spellen zijn, maar voor die 6 dollar of euro per maand..
12x6 = 72 euro. Dat is 32 euro meer dan Xbox live. Best wel prijzig vind ik...
.Mijn privacy (voor zover je die nog hebt tegenwoordig..) is me die 30 euro wel waard.
?
Wat bedoel je?
Ik neem aan dat je sowieso niet te diepe persoonlijke dingen van je registreert op je console. Vond het altijd een voordeel van Playstation dat hun online free is maar ik vind dit wel erg duur, die prijs mag wel wat omlaag.
Maarja... je kunt bij Sony tenminste nog single player spelen zonder internet.![]()

Ik bedoel dat kinect en de microfoon van x1 altijd aan staan. Geen zin in een of andere indiase helpdesk medewerker die me zit te bekijke terwijl ik lig te balle![]()
Serieus? Wat is dat dan weer voor bullshit feature. Ben je dus verplicht om de hele tijd de stekker er uit te trekken voor wat privacy. Zitten Kinect en de mic er trouwens al ingebouwd of moet je dat ook apart kopen?
Ik ga maar weer gewoon terug stappen naar de Nintendo 64. Hoef ik alleen nog maar me spel er in te doen en aan te zetten. Haha
12x6 = 72 euro. Dat is 32 euro meer dan Xbox live. Best wel prijzig vind ik...
Waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb: online gamen wordt nu ook een betaalde dienst bij ps4. Wel jammer, want dat was toch wel een groot voordeel van de ps3
xbox is 60 per jaar, ps is 50 per jaar bij een jaar abbo (Volgens de lijst op pagina 2).
Xbox 25 per 3 maanden, ps 18.
Playstation plus biedt een hoop wat de prijs rechtvaardigt, mits de titels die gratis gegeven worden net zo goed zijn als op de ps3.
Serieus? Is dat veranderd dan? Ik heb laatst nog een jaar xbl gekocht voor 45 euro.
die vent staat zo erg los van de maatschappij... denkt dat iedereen beschikt over internet overalOke, hier zakt mijn broek van af!!!
http://www.nu.nl/games/3498932/microsoft-raadt-xbox-360-mensen-zonder-internet.html
Wat de neuk?!
"Gelukkig hebben we een product voor mensen die niet in staat zijn om een vorm van connectiviteit te bewerkstelligen. Dat product heet de Xbox 360", aldus Mattrick tegenover GameTrailers.
In andere woorden is of de One een extra online 360 of bedoelen ze **** MENSEN ZONDER CONNECTIVITEIT!?!
Go sony.
geen geldSerieus? Is dat veranderd dan? Ik heb laatst nog een jaar xbl gekocht voor 45 euro.