AndroidHealthClinic

E3 2013: Sony vs Microsoft

Waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb: online gamen wordt nu ook een betaalde dienst bij ps4. Wel jammer, want dat was toch wel een groot voordeel van de ps3

Hopelijk werkt het allemaal ook wat beter dan. Bf3 had nu nog wel wat problemen.

Waar ik trouwens nog niemand over gehoord heb: online gamen wordt nu ook een betaalde dienst bij ps4. Wel jammer, want dat was toch wel een groot voordeel van de ps3

18$ voor 3 maanden, waarvoor je de eerste keer 12 spellen krijgt, en daarna 1 per maand als ik het goed lees en begrijp.
Zullen vast niet de beste spellen zijn, maar voor die 6 dollar of euro per maand..

18$ voor 3 maanden, waarvoor je de eerste keer 12 spellen krijgt, en daarna 1 per maand als ik het goed lees en begrijp.
Zullen vast niet de beste spellen zijn, maar voor die 6 dollar of euro per maand..

12x6 = 72 euro. Dat is 32 euro meer dan Xbox live. Best wel prijzig vind ik...

Mijn privacy (voor zover je die nog hebt tegenwoordig..) is me die 30 euro wel waard;).

Wat bedoel je :p?

Ik neem aan dat je sowieso niet te diepe persoonlijke dingen van je registreert op je console. Vond het altijd een voordeel van Playstation dat hun online free is maar ik vind dit wel erg duur, die prijs mag wel wat omlaag.

Maarja... je kunt bij Sony tenminste nog single player spelen zonder internet. :roflol:

Wat bedoel je :p?

Ik neem aan dat je sowieso niet te diepe persoonlijke dingen van je registreert op je console. Vond het altijd een voordeel van Playstation dat hun online free is maar ik vind dit wel erg duur, die prijs mag wel wat omlaag.

Maarja... je kunt bij Sony tenminste nog single player spelen zonder internet. :roflol:

Ik bedoel dat kinect en de microfoon van x1 altijd aan staan. Geen zin in een of andere indiase helpdesk medewerker die me zit te bekijke terwijl ik lig te balle :roflol:

Ik bedoel dat kinect en de microfoon van x1 altijd aan staan. Geen zin in een of andere indiase helpdesk medewerker die me zit te bekijke terwijl ik lig te balle :roflol:

Serieus? Wat is dat dan weer voor bullshit feature. Ben je dus verplicht om de hele tijd de stekker er uit te trekken voor wat privacy. Zitten Kinect en de mic er trouwens al ingebouwd of moet je dat ook apart kopen?

Mic en webcam zitten ook op alle laptops. Bijna niemand zeurt daar over/controleert of ze registreren.

Serieus? Wat is dat dan weer voor bullshit feature. Ben je dus verplicht om de hele tijd de stekker er uit te trekken voor wat privacy. Zitten Kinect en de mic er trouwens al ingebouwd of moet je dat ook apart kopen?

Hoort erbij. Staat altijd aan omdat je 'xbox on' moet roepen om m aan te zetten en er (nog) geen alternatieve power knop is.
Dusja..

En laptops, tja. Het maakt toch niet uit eigenlijk, alles word toch al opgeslagen. Als je gmail + chrome gebruikt weet de overheid sws al zo goed als alles over je internet gebruik.

Ik ga maar weer gewoon terug stappen naar de Nintendo 64. Hoef ik alleen nog maar me spel er in te doen en aan te zetten. Haha

altijd xbox gehad. maar nu zeker de ps4. **** microsoft.

Playstation plus biedt een hoop wat de prijs rechtvaardigt, mits de titels die gratis gegeven worden net zo goed zijn als op de ps3.

• Topic Starter Topic Starter
Playstation plus biedt een hoop wat de prijs rechtvaardigt, mits de titels die gratis gegeven worden net zo goed zijn als op de ps3.

De titels worden inderdaad gratis gegeven, maar zijn maar een beperkte tijd speelbaar, meestal een maand van wat ik gelezen heb. Dus verwacht dan ook een maand een hele grote userbase die ontploft. Slimme zet van Sony aangezien er dan ook veel mensen zijn die de game na die tijd dan kopen.

Serieus? Is dat veranderd dan? Ik heb laatst nog een jaar xbl gekocht voor 45 euro.

Op sommige sites is dat goedkoper ja. Maar microsoft zelf blijft dat voor een bepaalde prijs aanbieden(meestal een stuk hoger als op dergelijke sites).

Oke, hier zakt mijn broek van af!!!

http://www.nu.nl/games/3498932/microsoft-raadt-xbox-360-mensen-zonder-internet.html

Wat de neuk?!

"Gelukkig hebben we een product voor mensen die niet in staat zijn om een vorm van connectiviteit te bewerkstelligen. Dat product heet de Xbox 360", aldus Mattrick tegenover GameTrailers.

In andere woorden is of de One een extra online 360 of bedoelen ze **** MENSEN ZONDER CONNECTIVITEIT!?!

Go sony.
die vent staat zo erg los van de maatschappij... denkt dat iedereen beschikt over internet overal
maar ik ga geen van beide kopen :) geen geld

Kijk dat is marketing ze willen gewoon dat je beide koopt, haha goed bezig. Ik waag mezelf niet meer aan consoles, dus ik zal er iig niet wakker van liggen.

Terug
Naar boven