MuscleMeat

EAS - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer spiergroei en een sneller herstel dat is wat EAS voor je doet. Daarnaast bevat EAS citrulline malaat die de opname van aminozuren vergroot, ervoor zogt dat je harder kan trainen en je een waanzinnige pomp geeft
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1,5 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Punch is goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maal 2 scheppen voor de training en 2 scheppen na de training met 250ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending binnen 24uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, het heeft gedaan wat het moest doen.

Mijn review:
Goed product voor een goede prijs en smaakt ook nog eens aardig.

Er zijn zoveel supplementen te koop en het is dan nog maar de vraag of ze echt werken natuurlijk. Deze werkt zeker weten voor mij. Ik heb deze week geen EAS gebruikt en ik had na elke training de volgende dag erge spierpijn. De EAS verhelpt deze spierpijn dus echt en herstelt je spieren sneller!

Voor mij dus een TOP PRODUCT ;)

eas.jpg
 
Green apple smaakt goed! Drinkt lekker weg tijdens de training!
 
Green apple smaakt goed! Drinkt lekker weg tijdens de training!

Heb deze nu ook.
Smaak is niet super; in vergelijking met muscle protect van b&f, maar alvast niet zo ranzig als de naturel flavour van EAS.
Doe 2 scoops in 400ml & drink dit dan in 2 teugen leeg dus smaak is bijzaak.
 
Hoeveel scoops mag je mengen met 1,5l?!? Drink dit nl tijdens het trainen.

Heb er nu 2 scoops ingedaan maar smaakt wat flets...
 
Hoeveel scoops mag je mengen met 1,5l?!? Drink dit nl tijdens het trainen.

Heb er nu 2 scoops ingedaan maar smaakt wat flets...

ja dat is ook niet de bedoeling om het te mengen met 1,5L dan zouden we het spul enorm zoet moeten maken ;)

Ik meng zelf 3 scoops met 750ml en dat is lekker te drinken.
 
Hoeveel mag ik dan maximum mengen met 1,5l?!? Ik drink nu eenmaal veel tijdens het sporten ;-)
 
Oke, thx...

Zal het dan ff met 4 scoops proberen!
 
Tropical is ook erg lekker!
 
Super product! Drink al jaren niets anders meer tijdens het trainen.
 
Voorheen ook altijd TIJDENS de workout
gisteren EAS 30 min VOOR de workout genomen, en gelijk NA de workout Mega Grow
en beduidend minder spierpijn vandaag, dus die slaat goed aan
 
Is echt lekker spul! Green apple is een heerlijk frisse smaak. Niet te zoet en erg lekker tijdens het trainen.
Had de dag erna in ieder geval wel minder spierpijn. Of het toeval is zal de tijd uitwijzen!
 
Voorheen ook altijd TIJDENS de workout
gisteren EAS 30 min VOOR de workout genomen, en gelijk NA de workout Mega Grow
en beduidend minder spierpijn vandaag, dus die slaat goed aan

Is echt lekker spul! Green apple is een heerlijk frisse smaak. Niet te zoet en erg lekker tijdens het trainen.
Had de dag erna in ieder geval wel minder spierpijn. Of het toeval is zal de tijd uitwijzen!

Goed om te horen! Keep me posted :)
 
Hi René,

Ik vroeg me af. de EAS bevat 347 kcal per 100 gram... maar er zitten geen eiwitten/koolhydraten/vetten in.
Waar komen de calorieen dan uit? Of zie ik iets verkeerd?
 
Hi René,

Ik vroeg me af. de EAS bevat 347 kcal per 100 gram... maar er zitten geen eiwitten/koolhydraten/vetten in.
Waar komen de calorieen dan uit? Of zie ik iets verkeerd?

losse aminozuren bevatten gewoon kcal (eiwitten bestaan uit aminozuren) maar hoeven volgens de regels die daarvoor zijn niet vermeld te worden op labels.

dus vandaar
 
losse aminozuren bevatten gewoon kcal (eiwitten bestaan uit aminozuren) maar hoeven volgens de regels die daarvoor zijn niet vermeld te worden op labels.

dus vandaar
Oke. thx.
Ik zie nl bij heel veel BCAA varianten van andere merken staan dat ze maar 5 kcal bevatten per portie van 15 gram... en dat er maar 2 gr koolhydraten inzit en verder niets...nou ja.. wel de aminozuren. Maar eigenlijk klopt hier dus geen hout van als ik het zo begrijp...
 
Hi René,

Ik vroeg me af. de EAS bevat 347 kcal per 100 gram... maar er zitten geen eiwitten/koolhydraten/vetten in.
Waar komen de calorieen dan uit? Of zie ik iets verkeerd?

Aminozuren bevatten kcal's maar zijn geen eiwitten, koolhydraten of vetten maar we geven het wel aan. Niet iedereen doet dat overigens. Zelfde als creatine dat bevat ook gewoon calorieën.
 
Aminozuren bevatten kcal's maar zijn geen eiwitten, koolhydraten of vetten maar we geven het wel aan. Niet iedereen doet dat overigens. Zelfde als creatine dat bevat ook gewoon calorieën.
Duidelijk. Dank je. .:)
 
Back
Naar boven