MuscleMeat

EasyTone schoenen

VinceFTW

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal,

Wie onder jullie vind het net zoals mij niet leuk om te squatten omdat we dan moeten werken? :( Ik alvast, dus ben ik gestopt hiermee en ben ik EasyTone schoenen van Reebok beginnen dragen! Nu voel ik echt dat mijn bilspieren werken. Door de onbalans die deze schoen je geeft, moet je constant je spieren opspannen, anders ga je op je tater. Ik had al effect na 1 dag! Mijn benen groeiden 5 cm in omtrek op 1 dag! Dit is ongeëvenaard, zelfs door de squat, die trouwens slecht voor je knieën is. Deze schoenen komen op de magere prijs van 90 euro, minder dan al die proteïneshakes die je moet nemen om anders zo'n benen te krijgen. Eiwitshakes zijn trouwens gevaarlijk, er werd mij verteld dat ik er hartaanvallen van kan krijgen! :( Wie twijfelt er nog?

Een workout zonder naar de fitness te moeten, maar gewoon tijdens het shoppen?! Count me in! :D

Not sure if srs?

• Topic Starter Topic Starter
Dead serious

Heb je zo iets ook voor je armen? 5 cm is dan mooi meegenomen.

sinds ik easytone schoenen draag....

jezus wat een onzin xD

0.1/10

De truk is niet téveel te willen zodat het nog geloofwaardig lijkt.

Als je de eiwit én de squatzeikverhaaltjes erbij doet wordt dat snel niet meer, en zeker niet zo obvious...

Enkel de r**ards van DBB trappen hier nog in, niet echt een kunst om die bij hun kloten te hebben. Daar kun je nog tegen zeggen "kijk, ik sta achter je" en ze kijken nog om...

Laatst bewerkt:
Nu zullen dus de meeste noobs zeggen in tienersectie :

-Train je benen ?
°Nee joh ! Ik draag easytone.

Je volgende troll topic mag maximum 3 zinnen bevatten, good luck !

• Topic Starter Topic Starter
Ja, twas vast iets te veel van het goede. Ale je overdrjift, doe het dan goed haha

Oh, en iemand heeft mij wel degelijk verteld dat eiwitshakes slecht voor uw hart zijn, wat een k*t!

Terug
Naar boven