- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
yup. zodra ik m binnen heb stuur ik jou de mijne op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelf ook een paar keer gehad dat ik een niet helemaal kloppend product had ontvangen of kapot.
Standaard chinese praktijk om te beginnen met een absurd laag refund bedrag.
Blijf je een beetje doorvragen word het al meer.
Gewoon beginnen met, ik koop een product dat niet klopt volgens de beschrijving en wat kapot is. Wil het wel terugsturen, maar dan betaal je zelf maar de verzendkosten omdat het kapot is en niet volgens beschrijving en dat kost veel geld, meer dan het product waard is. Dus kies maar, volle refund en ik hou het kapotte product of je refund me maar en betaald ook vooraf mijn verzendkosten. Als je hier niet mee akkoord gaat voel ik me genoodzaakt om een paypal claim in te dienen en zal ik negatieve feedback geven.
Negatieve feedback + paypal claims zijn killing voor hun ebay store, en zeker voor dit soort bedragen betalen ze het dan liever terug. Het werkt niet bij iedereen en soms als het product wel werkt maar niet helemaal aan de beschrijving voldoet krijg je ze niet verder dan 50% geld terug, maar in dit geval denk ik dat je er wel een full refund uit kan slepen.
Dat heb ik hem ook gemaild. Morgen verwacht ik een reactie. Ben benieuwd...
Als hij niet akkoord gaat, dan dien ik een claim in en geef ik hem negatieve feedback. Dit laatste heb ik niet gezegd, omdat dit als dreiging gezien kan worden en kan eventueel in mijn nadeel werken bij de claim.
Pas als ik een reactie krijg, dan zeg ik het, of niet, maar het is logisch dat ik daarna verdere stappen ga nemen, namelijk een claim aan zijn broek.
De verkoper zit op het randje van 'power seller'. Heeft een feedback van 98.6% en als het onder de 98,5% gaat, dan is hij geen power seller meer als ik het goed heb. Oftewel, de status weg en geen ebay voordelen meer...
Maar ja, heb 't wel vaker gemerkt, dat 98% of 99% goede feedback nog steeds niet hoog is. +- 99,5% en meer, die zijn betrouwbaar, daaronder is het al tricky...
Bedankt voor je post. Had mijn reactie al verstuurd, was op zich goed maar die van jou net wat beter. Nu is het: alles of niets... want 3 euro refund (25%) van 12 euro is wel erg bezopen en dat pik ik niet. Maar ik verwacht dat ie zegt, doe maar, doe die claim...