XXL Nutrition

eBook: How I Cured My Acne in 3 Days

ghehehe wie gaat er hier een lavement zetten :D

Heb het eens op TV gezien, was in één of ander kuuroord. Kwamen ze allemaal samen met een zeef waarin ze het "dik" hadden opgevangen zodat ze het konden bestuderen. "Wat is dit ding?". "Nou dat is een worm." Leuk zeg... :D

Werkt niej!

Da's vreemd zeg, hij is maar 2 jaar geleden geupload.

Ik "werk" eraan, ik heb de producten van Nivea for Men gebruikt waar ik zeer tevreden over ben, wel raad ik je aan om de witte te gebruiken, een wash een scrub en een dagcreme zijn meer dan voldoende.

Wit = gevoelige huid, maar pas op! hier zit meer achter, betekent dat er geen onnodige stoffen inzitten(schadelijke stoffen)

Ik had ook meer last van pukkeltjes en een paar puistjes.

Anderzijds heb ik het appel-dieet wel een dag gedaan maar zonder het darm uitspoelen, je moet dit echt wel doen op 3 dagen "vakantie" of rust omdat je lichaam 'fysiek' niet veel meer aankan, het heeft veel werk met je lichaam te zuiveren, niet enkel van eten enzo volgens mij zuiver je ook bv van de vuile lucht edg.

Ik ben momenteel overgestapt naar 'betere' producten, namelijk Biotherm Homme, Ik heb de T-Pur reeks gekocht, was een goede €100 kwijt geloof ik, dit is best wel veel, maar je zou er ook wel 3 maanden met toekomen met 1 productje. Ik heb ook wel alles gekocht, een masker(niet van biotherm) een dagcreme, wash, scrub.

Indien je wil zou ik dit graag verder en zéér duidelijk met jouw allemaal willen bespreken hier.

Dit zou een zeer intressant onderwerp zijn voor op mijn forum, als je geen intresse hebt ook goed, ik verplicht je tot niets.

Jeetje, jammer dat ik deze post nooit eerder heb gezien. Leuk forum, ga ik zeker eens rondneuzen!

Terug
Naar boven