Giacomo21
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 7%
heeft er iemand misschien nog het e-book van j wendler 5 3 1? zou me enorm helpen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is te krijgen via zijn site, amazon.com of elitefts.com![]()
Dat heb ik eens geprobeerd... was het uitverkocht.... WTF.. elektronische boeken die uitverkocht zijn ? Ze WILLEN het gewoon niet snappen.
Dat heb ik eens geprobeerd... was het uitverkocht.... WTF.. elektronische boeken die uitverkocht zijn ? Ze WILLEN het gewoon niet snappen.

Nee natuurlijk niet... Ik verzin 90% van alle posts die ik hier plaats sowieso....
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147435693&page=1

Links onder de username staan 3 icoontjes, voor karma kies je de 2e![]()
je begrijpt het verkeerd. als je aan iemand vraagt geef mij een kg whey gratis is dat onzin maar als iemand een boek ergens heeft gedownload(gratis) is het toch alleen maar aardig om het te delen en andere er mee te helpen?Ik vind het altijd raar om te zien dat iedereen Honderden euros aan supps uitgeeft zonder problemen, maar als er iemand een heel boek schrijft waarin verteld wordt hoe je sterker kan worden dan is ineens alles te duur en moet het gratis
...