MuscleMeat

ebook wendler

je begrijpt het verkeerd. als je aan iemand vraagt geef mij een kg whey gratis is dat onzin maar als iemand een boek ergens heeft gedownload(gratis) is het toch alleen maar aardig om het te delen en andere er mee te helpen?

Het boek is niet gratis.

Ik vind het altijd raar om te zien dat iedereen Honderden euros aan supps uitgeeft zonder problemen, maar als er iemand een heel boek schrijft waarin verteld wordt hoe je sterker kan worden dan is ineens alles te duur en moet het gratis
...
Je hebt zonder meer een punt hoor. Maar denk ook zo, als je sups gratis kon krijgen, ga je er dan evengoed voor betalen?

Het punt is meer dat ik die paar dollar het meer dan waard vind om beter te worden. Net zoals ik het geld waard vind om bijvoorbeeld whey en creatine te kopen.

Hopelijk schrijft Wendler dan nog een boek waar ik iets aan heb. Als niemand dat boek koopt doet hij dat zeker niet.

Bedrijven die alles weggeven blijven niet lang in business.

Het punt is meer dat ik die paar dollar het meer dan waard vind om beter te worden. Net zoals ik het geld waard vind om bijvoorbeeld whey en creatine te kopen.

Hopelijk schrijft Wendler dan nog een boek waar ik iets aan heb. Als niemand dat boek koopt doet hij dat zeker niet.

Bedrijven die alles weggeven blijven niet lang in business.

Je hoeft ook niet alles weg te geven ... Wat je veel ziet is dat ze bijvoorbeeld een boek gratis weggeven maar stinkend rijk worden van de consultancy. Ditto voor hardware/software en onderhoudscontracten. Dus het kan wel.

Maar inderdaad, ik heb zelfs wel vrijwillig geld gegeven aan schrijvers van gratis boeken, zolang ze het me maar niet te moeilijk maken. Simpele paypal overschrijving is geen probleem, maar een creditcard heb ik niet, dus dat wil niet (boeken via Amazon zijn dus onmogelijk).

Een tijdje terug Wendler z'n 5 3 1 schema in een excelsheet gegoten, handiger dan telkens alles manueel uit te rekenen!

Bijlagen

Terug
Naar boven