AndroidHealthClinic

EC stack

steun

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Hoi allemaal,

Ik heb de volgende vragen over het nemen van een dosis efedrine en caffeine. (24mg en 200mg per keer)
-hoeveel tijd moet er tussen 2 doseringen zitten?
-Moet een dosering voor/na/tijdens een maaltijd genomen worden?

mvg

geen idee wat efedrine is sorry..
maar wat cafeine betreft, die heb je practisch enkel voor je training nodig toch? dus waarom meerdere doseringen?

mss niet het beste antwoord dat je kan hebben maar, ik schat dat als je 1 dosering smorgens neemt bv, je 2e in de late namiddag kan zijn, teveel cafeine is ook weer niet goed he.
Hangt er ook weer vanaf hoe gevoelig je ervoor bent

Halfwaardetijd van Efedrine is +/- 6 uur en van Caffeïne is +/- 5 uur. Als je dus om 9 uur een tab neemt zit er rond +/- 14 uur nog de helft ervan in je lijf. Dan kan je nog een nemen.

Hangt af van hoe gevoelig je voor beide stoffen bent.

Zelf kan ik na 600mg cafeïne een paar uur later heerlijk slapen terwijl ik zat mensen ken die moeite hebben met slapen na 200mg die ze enkele uren eerder in hebben genomen.

geen idee wat efedrine is sorry..
maar wat cafeine betreft, die heb je practisch enkel voor je training nodig toch? dus waarom meerdere doseringen?

mss niet het beste antwoord dat je kan hebben maar, ik schat dat als je 1 dosering smorgens neemt bv, je 2e in de late namiddag kan zijn, teveel cafeine is ook weer niet goed he.
Hangt er ook weer vanaf hoe gevoelig je ervoor bent
Als je geen idee hebt wat efedrine is, waarom geef je dan toch raad? :p
OT: Ik nam de eerste week mijn efedrine met caf in om 6u smorgens, de tweede week nam ik er een tweede bij om 10u en vanaf de vierde en laatste week zelfs een derde omstreeks 14u. Dosis was telkens 30mg efe en 300mg caf. Begin zeker niet te hoog en neem niet van in het begin al een tweede dosis, ik persoonlijk kan heel goed tegen stimulanten maar die laatste week was toch wel vrij heftig :p Bouw het rustig op en luister naar je lichaam ;)

Terug
Naar boven