XXL Nutrition

ECA + Crack!

Badbeat

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
71kg
Vetpercentage
16%
Ik ben van plan te beginnen met ECA-stackers voor in de cut, maar nu vroeg ik mij af, als ik 'smorgens een capsule neem, dan ga lopen, en 's middags weer een capsule.
Zou het dan nog goed zijn als ik 's avonds voor het fitnessen crack van revolutions neem? Ik heb geen idee of deze 2 dingen bij elkaar gaan, en het zou zonde zijn als ik moet stoppen met crack

Hangt een beetje af van je voeding, post eens je voeding aub.

Zou ik niet doen als je zwaar gaat squaten oid want dan springt je rikketik echt je borstkast uit...

Wat is het nou? ECA of stackers?

Maarre... ik zou het niet doen. Wordt een beetje te veel van het goede.

Behalve als je een hartaanval oid wil natuurlijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hangt een beetje af van je voeding, post eens je voeding aub.

(Hoe ik het zou willen doen):

7u(Opstaan):
ECA-Stackers
400ml Water
3 kwartier lopen

8u:
250ml halfvolle melk
40gr Brinta
1 banaan.
40gr Whey
500ml Water

11u:
4 snedes volkoren brood met kipfilet
500ml water
200gr kwark

14u:
75gr zilvervliesrijst
pangasiusfilet
groenten

17u:
wat de pot schaft.

20u:
250gr kwark
50gr noten

Fitness (liefst met crack)
Whey proteine shake wanneer ik terug kom

23u:
250gr kwark

geen crack erbij doen.

waarom zou je dat doen? van de eca krijg je genoeg energie en als het dus goed is zit je in de cut, waarom dan een sup erbij wat ervoor staat om iets massa te winnen?

Is er nou eigenlijk nog een manier om de échte ECA te krijgen (importeren) via legale wegen? Of zul je altijd underground moeten?

geen crack erbij doen.

waarom zou je dat doen? van de eca krijg je genoeg energie en als het dus goed is zit je in de cut, waarom dan een sup erbij wat ervoor staat om iets massa te winnen?

Ja, van de eca krijg je energie, maar de halfwaardetijd is 5 uur? dus dan is tege de avond het meeste er toch al van weg of niet? (heb het nog nooit gedaan, wil er mee beginne dus) en eca bijpakke 's avonds is gegarandeerd niet slape heb ik gehoord ^^

Vergeet die crack. Genoeg energie van ECA.

Anders neem je aan het eind van de middag wat ECA bij.

Ok! dan gaan we het op ECA houden :).

Is het trouwens een goed plan om op te staan, direct een ECA capsule te nemen, en dan 3 kwartier gaan lopen? Of beter eerst iets eten?

Klopt dat? Waarom zou je dan iets van een stacker nemen, dan zie je er alleen maar zwaar ondervoed uit:roflol:

Ja dat klopt, en ja, niemand snapt waarom ik cut,
MAAR: Ik doe buiten fitness ook kickboxe 3 keer in de week, en dus ik mag juist helemaal niet zwaar worden ;). Het enigste waarom ik op het moment cut is omdat ik op mijn buik nog gelijk 3 kilotjes vet heb hangen(HEEL wilde gok :P) en ik het gvd spijtig vind dat ik 1000 sit ups in de week doe en er geen zak van zie, want op het moment ziet het er geowon uit alsof ik een dikke buik heb, doordat ik buikspieren en een wat vet heb xD

Ik snap echt werkelijk niet dat mensen met alle plezier dingen als ECA toedienen, het blijft echt een k*t-zooitje in mijn opinie.

Ik snap echt werkelijk niet dat mensen met alle plezier dingen als ECA toedienen, het blijft echt een k*t-zooitje in mijn opinie.

En dan zou ik ook graag hierbij horen de reden waarom?
Vond je dit ook al voordat het illegaal werd? Of ben je zo iemand die het rommel vind vanaf dat het illegaal word? Want ja, de overheid, die weten het natuurlijk altijd het beste, zelfs al is dat ene sterfgeval door een zware overdosis door zero knowledge

Ik weet trouwens echt niet wat kiezen, ECA of ECAY, wat vinden de meeste hier?

Laatst bewerkt:
En dan zou ik ook graag hierbij horen de reden waarom?
Vond je dit ook al voordat het illegaal werd? Of ben je zo iemand die het rommel vind vanaf dat het illegaal word? Want ja, de overheid, die weten het natuurlijk altijd het beste, zelfs al is dat ene sterfgeval door een zware overdosis door zero knowledge

Ik weet trouwens echt niet wat kiezen, ECA of ECAY, wat vinden de meeste hier?

Ik wil nog een keer duidelijk maken dat het mijn mening is, maar efedrine is natuurlijk geen ongevaarlijke stof. Ik ken mensen die er echt lijp van werden. Ik ben persoonlijk erg bang aangelegd en zou dus nooit zoiets doen, ik heb er geen zin in dat m'n hart op hol slaat.

Is geen opinie. Dit is een feit :)

Ik wil nog een keer duidelijk maken dat het mijn mening is, maar efedrine is natuurlijk geen ongevaarlijke stof. Ik ken mensen die er echt lijp van werden. Ik ben persoonlijk erg bang aangelegd en zou dus nooit zoiets doen, ik heb er geen zin in dat m'n hart op hol slaat.

Lijp worden en je hart op hol is nog niks. Het kan veel erger met deze shizzle.

Goede posts btw :thumb:

Yep, en vaak roepen de mensen die er helemaaaal niks vanaf weten het hardst "dat het allemaal wel mee valt". Hé badbeat.

Dat is jou mening, maar ik weet er genoeg van af, ik heb in mijn leven al genoeg dingen gedaan(drugs) en altijd alles opgezocht wat het exact deed, want ik ben van mening dat ik wil weten wat het doet voordat ik het doe. Efedrine is nog wel het minst ergste wat ik ooit gedaan heb

Terug
Naar boven