MuscleMeat

ECA in combinatie met drugs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Weet iemand of het gevaarlijk is als je ECA gebruikt in combinatie met bijvoorbeeld XTC of GHB?

1 simpel antwoord:blijf van de drugs!
het is sowieso gevaarlijk!

wat voor een sporter ben je als je drugs gebruikt zoals XTC etc?

AAS en hormonen zijn begrijpelijk, maar xtc en dat soort dingen hebben geen toegevoegde waarden en zijn slecht voor je.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

als jij ECA wilt gebruiken en je wilt niet van XTC voor eventjes af dan moet je de ECA weg doen, want het zal nooit wat wordne dan met je

:rolleyes: wat denk je zelf...

Om hier ff op in te haken.. Xtc is niet zo erg als velen denken, net zoals op AAS rust er ook op xtc een taboe.. Aangetoond is bijvoorbeeld dat een avond xtc minder schadelijk dan je lam te zuipen.. En dat laatste doen vele toch.. Je moet het leuk houden, paar keer per jaar is meer dan voldoende! En zorg dat je er mee om kan gaan. (Laat de onnozele posts maar komen. ;))

Wat betreft combinatie met ECA moet je ff slim nadenken, ook een domme vraag imo.. Zowel xtc als eca verhogen je hartslag aanzienlijk.. Die wil jeecht niet te hoog krijgen!

Dus gewoon niet doen!

Helemaal niet zo zwaar als een xtc-speed combo in elk geval, zou me er geen zorgen over maken.

Mdma nemen, geen XTC.
En niet icm. ECA

wat voor een sporter ben je als je drugs gebruikt zoals XTC etc?

AAS en hormonen zijn begrijpelijk, maar xtc en dat soort dingen hebben geen toegevoegde waarden en zijn slecht voor je.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

als jij ECA wilt gebruiken en je wilt niet van XTC voor eventjes af dan moet je de ECA weg doen, want het zal nooit wat wordne dan met je

Opmerkelijk dat je dit zo stelt. In essentie zijn gebruik van partydrugs en performance drugs namelijk hetzelfde: Je accepteert een gezondheidsrisico om een gewenst effect in je lichaam te bewerkstelligen.

Kan zeker.. alternatief voor speed als je een beetje duf wordt van schijfjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist dat dit soort berichten gingen komen. Grappig vind ik het dat veel mensen niet op de vraag in gaan maar op het drugsgebruik... achja..

Ik bedoelde eigelijk meer stel ik gebruik ECA (ma,di,wo,do,vr) en ik wil zaterdaagaaf xtc pakken is het dan erg? Niet tegelijk uiteraard :P dan slaat je hartslag op hol!

Gewoon doen kerel, neem zaterdag maar die xtc en post hier zondag of maandag een reply. Als er geen reply komt ben je hoogstwaarschijnlijk dood en weten anderen meteen dat ze dit dus niet moeten doen :-)

nope, in een xtc pil zit mdma, speed en nog veel meer troep

Ja, maar dat hoort er oorspronkelijk niet in te zitten. XTC is de straatnaam voor een pilletje dat mdma bevat. Het is pas later dat labo's andere troep zijn beginnen toe te voegen, bij gebrek aan mdma.

Als je een zuivere pil hebt bestaat die alleen uit mdma en bindmiddel hoor...

Ja, maar dat hoort er oorspronkelijk niet in te zitten. XTC is de straatnaam voor een pilletje dat mdma bevat. Het is pas later dat labo's andere troep zijn beginnen toe te voegen, bij gebrek aan mdma.

Ja jongens dat zal best, maar 99% van de XTC pillen bevatten mdma + speed en soms nog meer dingetjes. Zuivere XTC pillen ben ik zelf nooit tegengekomen en ik heb ze vroeger (dan praten we over bijna 10 jaar geleden) toch behoorlijk vaak geslikt.

Uit de boardregels :

8. Dit is geen forum voor discussie van andere illegale substanties

Bodybuilding draait om mentale en fysieke gezondheid. Hoe houd je die, hoe bevorder je die en hoe verpest je het niet. Recreationele drugs horen hier niet. Ze doen het doel van onze sport teniet en vereenzelvigen anabolica met gevaarlijke narcotica en zo verder.

Dat geldt dan vooral voor deze sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven