MuscleMeat

Echt mooi dit...

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
nebulae
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
galaxies
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het mooiste wat er is, naast het vrouwelijk lichaam.

[Link niet meer beschikbaar]

sommige zien er wel cool uit, andere lijken net vuurwerk.

echt super mooi! ben altijd errug onder de indruk van dit soort plaatjes

Ik vind het ook heel mooi.

Ruimte etc. heeft mij altijd al geinteresseerd, ik vind het gewoon interessant. :cool:

gemaakt door Hubble toch? heb ze eerder gezien echt prachtige plaatjes!

dat plaatje op de 3e rij links is een geboorteplek voor sterren

jep gemaakt door Hubble

Doet weer eens goed beseffen hoe nietig we hier op aarde zijn. Jammer dat de steden voor zoveel lichtvervuiling zorgen anders had ik mijn oude hobby (astronomie) weer opgepakt.

Moontribe zei:
Ik vind het ook heel mooi.

Ruimte etc. heeft mij altijd al geinteresseerd, ik vind het gewoon interessant. :cool:
Ik kan je niet meer gelijk geven :thumbs:

Heb trouwens enkele ervan (foto's dan :p ) gebruikt om mijn oude site(s) te maken.

Ericr zei:
Doet weer eens goed beseffen hoe nietig we hier op aarde zijn. Jammer dat de steden voor zoveel lichtvervuiling zorgen anders had ik mijn oude hobby (astronomie) weer opgepakt.
Is dat zo goed te merken als je naar de sterren kijkt dan?

Doet me eraan denken dat in nog ns Stephen Hawking's 'Het Heelal' moet openslaan. Een echte aanrader voor mensen met wat wetenschappelijke voorkennis!!!

nice pics, prachtig!

Idd mooie foto's

Wazig eigenlijk dat al die kleuren verschijnen.

Wat ik het allervaagste vind aan het heelal is dat het oneindig is. Hoe kan dat nou? Of als er wel een einde is, wat zit daar dan achter...? :scratch:

Centaur zei:
Is dat zo goed te merken als je naar de sterren kijkt dan?
Ja dat is heel goed te merken, aantal zichtbare sterren (met het oog) 's nachts is in vergelijking met 20 jaar geleden zeker 30% minder. Nederland is 1 grote lichtbak, goed te zien als je 's avonds een keer met het vliegtuig aankomt op Schiphol.

Ericr zei:
Ja dat is heel goed te merken, aantal zichtbare sterren (met het oog) 's nachts is in vergelijking met 20 jaar geleden zeker 30% minder. Nederland is 1 grote lichtbak, goed te zien als je 's avonds een keer met het vliegtuig aankomt op Schiphol.

je kan het verschil idd goed zien, als je in nederland gaat kijken of ergens in de alpen op een berg. is echt een wereld van verschil.

Terug
Naar boven