Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Splendid zei:Wazig eigenlijk dat al die kleuren verschijnen.
Wat ik het allervaagste vind aan het heelal is dat het oneindig is. Hoe kan dat nou? Of als er wel een einde is, wat zit daar dan achter...?![]()
eq_909 zei:Hele mooie plaatjes!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In deze "zuilen" ontstaan sterren(stelsels). Ik heb astrofysica gehad![]()
alle sterretjes/nevels eigenlijk wel.Var zei:Als het goed is is het heelal niet oneindig, aangezien de ruimte zich uitbreid, en iets wat uitbreid kan onmogelijk oneindig zijn.
Var zei:Ik hou het maar op het onbevatbare. Iets waar buitenom het heelal nog is zou dan oneindig moeten zijn, wat niet kan in ons denkwerk, hoe kan iets nou oneindig zijn...
Centaur zei:Misschien is het wel net als Man In Black, en zit het heelal in een grote bol, who knows.
Splendid zei:Ja precies, zoiets had ik dus ook. Dat is toch raar! En niemand, maar dan ook niemand, die het met zekerheid kan zeggen.
Splendid zei:Ja, en wat is er dan buiten die bol?
Een grote hand die m vasthoudt? Van wie is die hand dan? En de eigenaar van die hand, waar leeft die dan van?
Dat we de ruimte in kunnen, en andere volken bij ons op de koffie komen of wij bij hun. Zou het teminste wel willen meemaken.Da's hetzelfde als mensen niet kunnen denken dat iets er altijd al geweest is. Iets moet een begin en eind hebben voor mensen. Ze zeggen dat het heelal er altijd is geweest... maarja, ergens moet het toch beginnen zou je zeggen?Var zei:Ik hou het maar op het onbevatbare. Iets waar buitenom het heelal nog is zou dan oneindig moeten zijn, wat niet kan in ons denkwerk, hoe kan iets nou oneindig zijn...
Arg, koppijn kun je ervan krijgen 
tijd stilstaan? dat is wel iets wat moeilijk te begrijpen valt vind ik persoonlijkBig Byron zei:Probeer tijd eens te zien als iets relatiefs ipv vast. Dan ben je al een stukje verder...
(maw, niet overal gaat tijd even snel - tijd kan zelfs stilstaan in het heelal)