MuscleMeat

'Echte' belgen sterven uit

Ik zou denk ik trotser zijn als Marokkaan dan als Belg.

Kunnen we de discussie over Marokkanen bij deze stop zetten? Dit gaat ongetwijfeld tot nog meer racistische opmerkingen leiden, en daarbij, is het behoorlijk off-topic.

rassenvermenging en bevolkingstransitie gebeurt al eeuwen. get over it

Klopt, België zal dan namelijk ook niet meer bestaan. De meesten voelen zich nu al Vlaming, Brusselaar of Waal.

België = vergissing die rechtgezet moet worden.

de belg heeft nooit bestaan.

wij hebben een mopje dat er maar 2 echte belgen zijn, en dat zijn de koning & zijn wijf.

verder vind ik het wél jammer dat de europese volkeren straks een minderheid zullen zijn in hun eigen landen.

want voor alle nederlanders die hier een beetje komen meesmuilen, het is net hetzelfde in NL, Frankrijk, Italië enz

dit is een europees fenomeen heren.

Als ik de achterlijke berichten van sommigen hier zo lees dan vind ik het niet verwonderlijk dat de etnische Europeaan een stille dood sterft. Het is kenmerkend voor een volk in verval.

Wat men wél vergeet, is dat Europese beschaving, kennis en welvaart is opgebouwd door diezelfde etnische inwoners en niet door de miljoenen laaggeschoolde migranten die profiteren van wat Europa te bieden heeft. Met dat gegeven in het achterhoofd zie ik de toekomst niet al te positief in. De Europeaan vergrijst in een rap tempo dankzij het suïcidale geboortecijfer en het aantal immigranten zal in de toekomst alleen maar stijgen. Een destructieve ontwikkeling.

De etnische Europeaan bezit zoals het er nu voorstaat een geldende deathwish, ze puurt alsnog enkel vreugde uit de eigen vernietiging. Nu zijn er uiteraard nog genoeg naïeve mensen die genoegdoening nemen met een minoritaire rol in het toekomstige multi-etnische Europa. En aan die mensen wil ik vragen om zich eens te verdiepen hoe men in Haïti en Rwanda omgaat met etnische conflicten...

Dat filmpje op pagina 1 is wel zorgwekkend :(

Óf iedereen gaat meer nken. Óf iedereen moet zijn bek houden. Dit hebben de belgen puur aan zichzelf te wijten

Marokkanen moeten uitsterven, die stinken altijd naar poep.

Kunnen we de discussie over Marokkanen bij deze stop zetten? Dit gaat ongetwijfeld tot nog meer racistische opmerkingen leiden, en daarbij, is het behoorlijk off-topic.

Is DBB bedrijgt door Marokanen ofzo? Ik bedoel wat is er racistische aan?
Er wordt geen slecht woord gesproken over het Marokaanse volk.

waar ik woon is het nog wit genoeg, dus voorlopig kan het me niet schelen:)

Degrelle zal zich omdraaien in zijn graf

Wonen er eigenlijk lekkere wijven in belgie dan?

en daarna zijn wij aan de beurt

ha ha

Terug
Naar boven