Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Test aangezien dat altijd de basis hoort te zijn en trenbolone omdat de combi Test/Tren onovertroffen is.
GH zou ik direct al mee beginnen, AAS even 4 tot 6 weekjes wachten.
Sorry, maar Parabolan is Trenbolone met een middelange ester (Cyclohexylmethylcarbonate). Een iets kortere dan Enanthate. Ik begrijp persoonlijk de hele hype er niet zo omheen.
Dat zal hetzelfde zijn als Test. aan de Cyclohexylmethylcarbonate ester koppelen en zeggen dat deze beter is dan Test. E.![]()
ikzelf heb 2 keer in mijn leven een stop gehad van 5 maanden, na de eerste stop begon ik na 3 weken met wat insuline en weer 5 weken verder met 1 gram test en 700 trenbolone, ik was zo terug, een 2 maanden tijd van 90 naar 120. de 2 e stop was ik wederom teruggezakt naar de 90 kg, en begon vanaf dag 1 met 2500 mg test E per week, ik zat wat minder snel op mijn oude nivo maar voelde me er niet lekker bij dat ik vanaf de eerste dag begonnen was..
als ik jou was zou ik eerst met slin beginne en vervolgens een redelijk normaal kuurtje beginnen (naar jou begrippen) 1000 test en nog wat andere
en zoiezo de gh vanaf het begin
ben nu overigens weer gestopt, maar dat terzijde,

denk niet dat het nodig (en verstandig) is om meteen op 2500mg test per week te gaan zitten..
en waarom met slin beginnen? ik denk dat ik liever mn huidige stofwisseling en de 'basis' aas een tijdje uitmelk voordat ik slin aan het arsenaal toevoeg, of heb je hier een andere beargumentering voor?
pz
insuline is niet zoals test enz onderdrukkend, ik bedoel te zeggen, als je met de slin stopt heb je geen terugval, wat met As wel het geval is