MuscleMeat

Eclipse - Project Rebirth

mooi de verhaaltjes gaan weer beginnen ......lijkt net fabeltjeskrant zo:D

En Eclipse, mogen we mss ook de doseringen weten die je zal aanhouden in Bootcamp ?
Ik vermoed dat je, zoals je eerder aangaf, zal proberen met de "gewone lagere" doseringen, bv. 500 test en 400 deca /week + 5-10iu HGH ED ?

Keep us udated man, kijk er naar uit om je evolutie opnieuw op de voet te volgen !!!

• Topic Starter Topic Starter
Hi Shaq,

je zit goed qua doseringen, misschien dat ik in week 1 met het dubbele frontload, en dan houd ik het wsch op 500/400 en 10IU eod met 50mcg t3

hoe lang ga je de hgh zetten dan.en waarom groeien of om wat droger te worden of stel ik nu een rare vraag gr

Suc6 met de comeback ! :thumbs:

Onze eigen koning der schrijfkunsten is herrezen uit de dood :bow:

Welkom thuis.

Het is me nog steeds niet duidelijk waarom je toen de tijd de handdoek in de ring, euhhh gym hebt gegooid, hoezo?

dank u dank u, het doel is groeien uiteraard, en de hgh zeker een half jaar.. maar denk eerder aan tot ik een jaar of 50 ben ? :P

@Loo, ik heb de handdoek destijds in de gym moeten gooien, zodat ik nu groots terug kan keren

to be continued?

knalleuh maar:D

'Abonneer op dit onderwerp' *klik*

Succes met je comeback kerel! :thumbs:

Super! Het massa monster is back! Back in the game!
Ik ga je log zeker volgen!

Voor me zag ik mijn voetsporen in het zand, een pad nog onbewandeld door mijn fysieke zelf. Om me heen zag ik de talloze drenkelingen, velen ervan in een staat van totale wanhoop. Met een verwarde ondertoon spreken ze hun woorden van ongeloof "nog 3.. nog 3..? je bent gek.. je bent gek. je bent gek." en verslagen zie ik ze op de grond in elkaar zakken.

Deze zielen moesten worden vermeden, leerde ik al vroeg - want het zijn zij die nooit progressie zullen beamen, zij die met hun vingers wijzen en met afstand spreken over zaken die zij nooit eigen konden of durfden te maken.

Alsof het mijn enige mogelijkheid was legde ik mijn voeten een na een in de sporen voor me. Iedere stap die ik zet voelt natuurlijk, voelt juist. Het was alsof ik hier eerder was geweest, maar mijn herinneringen komen niet overeen met die veronderstelling.

Zo nu en dan wordt ik benaderd door een goudzoeker, die mij vraagt of ik weet waar het goud ligt verborgen. Het is alsof ze ruiken dat ik de geheimen ken. Ik vraag ze waar hun schip ligt. En met enige zekerheid verwacht ik het keer op keer herhalende antwoord " Schip? Welk schip? " of " Ik heb vele schepen! Groter dan de grootste! ", maar zelfs zij die een schip bezitten, weten niet hoe zij ermee konden varen, over hun zee kunnen heersen. Ik leg ze uit over de weide, met koren en vee.. waar ze hun antwoorden zullen vinden. Teleurgesteld vervolgen ze hun weg, en ik wens ze geluk.

Ook ik was eens een goudzoeker, deswege mijn sentiment. Odysseus proefde al van de gevaren van de zee, en sindsdien volgden velen hem, vaak met minder glorieuze resultaten. De reis is lang, en vergt veel.. iets dat velen niet beseffen..

Maar voor mij was het moment daar. Met mijn voeten stevig in het zand gegraven keek ik naar de zilveren piek, dit is waar ik mijn goud had begraven. Ik realiseerde me dat mijn reis nu pas begon....

:thumbup:

Move naar de logsectie kerel? Of maak je er nieuw topic voor aan?

move is ok, thx J

je moet schrijver worden man, dit is te gek!!!

Die kerel is nu wel echt helemaal de weg kwijt :D

wahahaha het begin is er weer ../.

Titel: "De weide met het goudkleurige koren."

Naaizz, bro.

:D het begin is er weer...!!!!

Terug
Naar boven