AndroidHealthClinic

Eclipse - Project Rebirth

We want more :D Karma on the way...

Goede shit ouwe! Keep the posts coming! Huidige stats?

Dit is gewoon een top log:p

damn bro... waar haal je het?

blijven posten he ;)

Lol, je hebt wel echte fans Eclipse! Af en toe een wazig verhaal neerpennen en iedereen wordt helemaal wild! Terwijl het niet eens duidelijk is of je daadwerkelijk weer aan het kuren bent, of je uberhaupt traint nu, wat je progressie is, je stats nu. Of je eindelijk weer benen kunt trainen (na die klote blessures).

Ik wil ook zulke fans! :D

BTW: Enig idee waar ik dat goud kan vinden? ;)

dat goud ligt aan het einde van de regenboog dat weet iedereen toch!!

Wow dit is geweldig :D

ja, clipske, UPDATE...

niet weer sneaky ervandoor he eclipse.. :p

Update:D

Update!

• Topic Starter Topic Starter
The Awakening

Het felle licht van de bureaulamp zorgt voor een twinkeling in het druppeltje olie dat vechtend het puntje van de naald omhelst.. Met een knipoog vertel ik haar dat ze niet weet wat ze mist.. Al haar vriendjes en vriendinnetjes dwarrelen reeds in de intramusculaire diepten van mijn quadriceps.. Zij hadden een groter doel voor ogen - Mij. Wijze keuze. Ze valt en spreid zich uit over het tafelblad. Zonde.

Het moment van de waarheid.. Met enige aarzeling haal ik de met stift beschreven sticker van mijn weegschaal af. '130kg' maakt plaats voor wat minder.. Toch lach ik met een vleugje arrogantie. Zwaar ademend plaats ik de woorden in een volgorde die ze betekenis geeft: "dat is 12kg winst in minder dan een maand vriend".

Met een dosering gelijk aan die van mijn tweede kuur jaren geleden, is dit een onverwacht, bijna onwerkelijk goed resultaat. Het kan dus wél. Misschien is het de insuline, misschien niet. Misschien strekt deze groeispurt zich niet verder dan mijn oude gewicht, misschien ook wel. Maar voor nu is er niets dan tevredenheid.

Mijn trainingen zijn nog relatief licht, maar geconcentreerd, gefocusd. Mijn voeding loopt met de klok gelijk, is schoon en veel. Te veel had ik maanden geleden gedacht, maar mijn vetpercentage daalt langzaam maar zeker.. en anders kan ik de T3 gemakkelijk verhogen, zelfs verdubbelen zonder problemen.

Iedere dag is er meetbare vooruitgang, en dit niveau van controle voelt goed. De spiegel doet me afvragen waar dit heen gaat, alhoewel ik zwaarder ben geweest, herken ik deze fysiek niet. Ik kijk in mijn ogen, door dat extra laagje dat voor het geoefende oog meer zegt dan welke bloedtest dan ook heen, en herken mezelf in de verte. Gelukkig, ik ben er nog, en ik ga verder..

Amen. :thumb:

mooi .......ben benieuwd waar het gaat eindigen succes verders

nice nice... nooit gedacht een boek ofzo te gaan schrijven ;)

wens je veel succes, maar denk dat dat wel meer dan dik in orde zal komen

Geweldig.

Terug
Naar boven