- Waardering
- 3
ik bedoelde het wat betreft de muscle gains betreft. hoeveel kcal eet je nu ongeveer?
ik tel geen kcal op het moment maar als ik kijk naar de laatste week zit ik op 450/550g eiwit, tussen 800-1200g carbs en zit erg laag in vetten.. groot deel hiervan komt uit vloeibaar ( ongeveer de helft van de eiwitten komt uit shakes ) en de grootste hoeveelheid carbs is na de training en de uren die erop volgen met de slin en bij het ontbijt natuurlijk (maar ook net voor het slapen gaan er carbs in)
maaltijden zijn gemiddeld 50-70g protein op 100g-150g carbs (x 8-10 maaltijden)
reken maar uit.. als iemand me een jaar terug zou vertellen zo te eten zou ik hem voor gek verklaren omdat het simpelweg niet nodig is.. maar het schijnt toch aardig te werken
(zonder een verhoogd vetpercentage) er zijn weinig momenten op de dag dat ik niet aan het kauwen ben en heb zo nu en dan het gevoel dat ik liters ga kotsen maar gelukkig is dat nog niet gebeurd
de dag dat ik niet train zijn de eiwitten net zo hoog, maar liggen de carbs wat lager.. al het vloeibare eiwit zijn blends, op de eiwitten na de slin na (dat is gewoon isolaat)
gewicht is nog steeds steady risin'..