MuscleMeat

Eclipse - Project Rebirth

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoelde het wat betreft de muscle gains betreft. hoeveel kcal eet je nu ongeveer?

ik tel geen kcal op het moment maar als ik kijk naar de laatste week zit ik op 450/550g eiwit, tussen 800-1200g carbs en zit erg laag in vetten.. groot deel hiervan komt uit vloeibaar ( ongeveer de helft van de eiwitten komt uit shakes ) en de grootste hoeveelheid carbs is na de training en de uren die erop volgen met de slin en bij het ontbijt natuurlijk (maar ook net voor het slapen gaan er carbs in)

maaltijden zijn gemiddeld 50-70g protein op 100g-150g carbs (x 8-10 maaltijden)

reken maar uit.. als iemand me een jaar terug zou vertellen zo te eten zou ik hem voor gek verklaren omdat het simpelweg niet nodig is.. maar het schijnt toch aardig te werken :D (zonder een verhoogd vetpercentage)

er zijn weinig momenten op de dag dat ik niet aan het kauwen ben en heb zo nu en dan het gevoel dat ik liters ga kotsen maar gelukkig is dat nog niet gebeurd :D

de dag dat ik niet train zijn de eiwitten net zo hoog, maar liggen de carbs wat lager.. al het vloeibare eiwit zijn blends, op de eiwitten na de slin na (dat is gewoon isolaat)

gewicht is nog steeds steady risin'..

ik tel geen kcal op het moment maar als ik kijk naar de laatste week zit ik op 450/550g eiwit, tussen 800-1200g carbs en zit erg laag in vetten....

zat zelf ongeveer een jaar terug ook in een kuur met ongeveer deze hoeveelheden voedsel en 50 mcg T3. ik werd toen ook droger, nam oa een kilo rijst per dag.

heb je van nature een snelle stofwisseling?

yup, redelijk

kerel, post aljeblieft eens wat pics en geef eens wat stats, ik weet het, ze zeggen niks maar toch. ik ben hier wel zo nieuwsgierig naar.

Damn, je eet net zoveel als sommige pro's man.

Heel veel succes in ieder geval met je avontuur!

kerel, post aljeblieft eens wat pics en geef eens wat stats, ik weet het, ze zeggen niks maar toch. ik ben hier wel zo nieuwsgierig naar.
Ik ben ook benieuwd.

Het ijzeren amfitheater van zijn eenmansstrijd, het schilderspalet van zijn innerlijke artiest, zijn tuin, zijn tempel.

Daar waar hij alleen is, zelfs in het bijzijn van anderen.

Daar waar eenmaal betreden, al het andere buiten blijft.

Hij staat hoog, trots terugkijkend op zijn eerdere overwinningen, en vooruitkijkend met zelfverzekerdheid in haar puurste vorm.

Zijn silhouet siert de wand terwijl zij die voor brood en spelen kwamen hem aanschouwen.

En zij die het onzichtbare bloed op zijn lemmet zien, dragen angst in hun ogen, op de enkele sterveling na die zoekt naar de kennis, naar het geheim. Want in velen brandt het vuur.

Iedere beweging sierlijk als dat van een ballerina, doch met wiskundige preciezie en zonder enige aarzeling.

De machine met het hart, het beest in de mens.

Iedere beweging lijkt gecalculeerd, en in de lucht proeft men haast het nieuwe vlees dat komen gaat. Ergens, waar geen mens kan kijken, is het er al. En dat weet hij.

Hij gaat verder..

Laatst bewerkt:
Dude, ik wil weten wat je doet en hoe het gaat, niet wat er in die krankzinnige kop van je speelt :)

Vertel eens iets belangrijks! :D

Al weet ik met deze info niet wat je vorderingen zijn, het blijft leuk lezen :D

Sinds de laatste update geen grote schommelingen in mijn gewicht, mijn vetpercentage daalt wat de freaky vasculariteit weer boven water doet komen en nog steeds zie nabij dagelijks positieve veranderingen in mijn fysiek. Verder neemt mijn kracht toe wat het verleidelijk maakt om weer overdreven zwaar te gaan trainen, maar daar zie ik nog even van af. In vergelijking met mijn 'piek-fysiek' ben ik nu vrij licht, maar qua uiterlijk kom ik al erg in de buurt. Met andere woorden, toen ik de eerste keer dat ik zoveel woog als ik nu weeg moet vergelijken met hoe ik er nu uitzie bij hetzelfde gewicht - dan is het een wereld van verschil. Quality takes time :)

Goed bezig dus.Zit je nog steeds op de doseringen waarmee je begon of kon je het niet laten om extra te snoepen?:D

nope, nog steeds hetzelfde

Goed man!

Ben benieuwd waar het op uitloopt!! :)

pics pics pics pics pics?:D

Update? En wat picca's misschien :D

Still alive?

Eclipse, je verlaat ons toch geen 2e keer he?? :(

Terug
Naar boven