AndroidHealthClinic

Eclipse - Project Rebirth

Altijd leuk om jouw verhalen te lezen. Heb ook je vorige logs gelezen.

:eek: 12 kg op minder dan een maand !!!!!!

Sjit man, bovenmenselijk !!!!!!!!

Doe zo voort en hou ons op de hoogte maat !!!!

super beest! ik heb mijn sparmahond al op je losgelaten.

Leuk man, ik blijf je log/boek trouw volgen kerel!

Wat zijn je stats nu? Care to share? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
dank u allen

stats mean nothing, ik ben echter nog niet terug op mijn oude niveau terug - maar maak vrijwel dagelijks meetbare voortgang

echt super !!++

Hij leeft weer!
Welkom terug :D
Uit je verhaal maak ik dus op dat je weer lekker aan de juice zit?? :)
Mogen we al weten wat?

Alles lezen, dude:

750mg Test. E., 600mg Trenbolone En. voor de AAS als basis nemen voor een weekje of 10 a 12, kick off in de vorm van een frontload (2 weken 2x zoveel) en daarnaast een langere periode GH met tussendoor IGF, slin

Nou, eigenlijk ben ik met wat minder begonnen :)

test e op 500mg/w en deca op 400mg/w met 10iu sth eod en 10iu slin pwo only en 50mcg t3

:D

Ow dan........

Watje :D

nee, integendeel..

ik denk niet dat ik mijn huidige vetpercentage zou kunnen onderhouden met de calorie-inname die ik nu aanhoudt zonder T3

en deze dosering is haast verwaarloosbaar tijdens hgh gebruik, en daarnaast gaan de roids catabolisme tegen als je daar op doelt

nee, integendeel..

ik denk niet dat ik mijn huidige vetpercentage zou kunnen onderhouden met de calorie-inname die ik nu aanhoudt zonder T3

en deze dosering is haast verwaarloosbaar tijdens hgh gebruik, en daarnaast gaan de roids catabolisme tegen als je daar op doelt

ik bedoelde het wat betreft de muscle gains betreft. hoeveel kcal eet je nu ongeveer?

haha..ben al tijden niet op DBB geweest...maar gelukkig is onze Poët on roids weer terug! :D

nette progressie man!

Terug
Naar boven