Fitness Seller

Economie schijnt ineens echt totaal in elkaar te storten

Van mij mag je, alleen stufie stelt geen k*t voor hoor.... Zonder papa en mama kan je amper rondkomen, trust me.... Studenten hebben het zo goed nog niet als ze niet door paps en mams geholpen worden

Dat valt mee erg, inclusief extra bijdragen en leningen is het meer dan genoeg. 700 thuiswonend of 900 uitwonend.

Ach ik stond eerst nog iets van 995 rood omdat ik een nieuwe pc en nog wat andere zooi had gehaald.
??? voor mij was het 430 incl collegegeldkrediet en ik kreeg het maximale bedrag voor thuiswonenden. nu zit ik nog een half jaar zonder :rolleyes:

Zoek de link...

Niet in het rood gaan met je kredietkaart en geld sparen voor dergelijke momenten is voor zo'n moeilijke studentenperiode natuurlijk wel handig.

Ken een maatje die is moeten stoppen met studies voor enkele weken (net tijdens de examens) met zijn studie omdat hij buiten was gegooid en hij nog geen studietoelage kreeg (aanvraag nog niet verwerkt). Beetje lullig als je dan zelf geen 1000€ hebt om twee maanden te overbruggen zodat je teminste je examens kan doen.

ach heb net gesoliciteerd voor werk, hopelijk word ik aangenomen. valt me wel op dat ik sinds een paar dagen nauwelijks meer vacatures binnekrijg via de mail terwijl die daarvoor elke dag binnenregenden.

Dat valt mee erg, inclusief extra bijdragen en leningen is het meer dan genoeg. 700 thuiswonend of 900 uitwonend.

Ja gast..... IEDEREEN kan rondkomen als je mag lenen, het gaat erom als je niets leent.... Want een mong**l zonder uitkering en zonder werk die een credit card aanvraagt die kan ook rondkomen.... Ik krijg 75 euro of zo thuiswonend en kreeg 310 uitwonend

Van mij mag je, alleen stufie stelt geen k*t voor hoor.... Zonder papa en mama kan je amper rondkomen, trust me.... Studenten hebben het zo goed nog niet als ze niet door paps en mams geholpen worden

Voor heel sommige studenten is het wel zwaar hoor. Ik mag al hopen op een vakantiejob in juli of ik zou weleens moeten stoppen met fitness en school en dan kom ik terecht op een markt die vol met werkzoekenden zit dus ik hoop dat de crisis zo snel mogelijk voorbij is en bedrijven weer mensen beginnen aannemen maar dat kan nog lang duren.
Eigenlijk hoop ik alleen dat ik mijn vakantiejob heb natuurlijk, crisis daargelaten :p

Ja gast..... IEDEREEN kan rondkomen als je mag lenen, het gaat erom als je niets leent.... Want een mong**l zonder uitkering en zonder werk die een credit card aanvraagt die kan ook rondkomen.... Ik krijg 75 euro of zo thuiswonend en kreeg 310 uitwonend

:roflol:

Als je gewoon afmaakt waar je aan begint, zul je geen enkel probleem hebben met het terug betalen van je schuld.
Exacte bedragen weet ik trouwens niet, maar ik heb van mijn broertje gehoord dat ie rond 700+- krijgt.

Een crisis lult men je aan. Ook al wordt er voorspelt dat de krimp 3.5% gaat worden, uiteindelijk zijn er ook een hoop mensen die hier bij varen. Tuurlijk is het rottig voor degene die nu hun baan kwijt raken of dit letterlijk in de portomonee voelen. Maar bij elke dal is er een einde en een klim naar boven (letterlijk en figuurlijk). Als je dus in goede tijden je geld goed hebt gespaard en deze uitgeeft in mindere tijden voor je rekeningen of voor de lekker goedkope aandelen, kan je er alleen maar beter uitkomen. Mensen die in goede tijden alleen maar hun geld hebben laten rollen en een bepaalde levensstijl hebben aangenomen...tja..die hebben ineens crisis.

Persoonlijk ben ik blij met de crisis. Het biedt nieuwe mogelijkheden voor de toekomst en voor de generatie die ons land moet voortbrengen in de toekomst.

Mensen moeten eens gaan nadenken, de crisis zit in je kop. Pure massa hysterie.

Klopt wel wat hij zegt hoor, je hoort nu al dat mensen besparen om naar de tandarts enzo te gaan.

Vroegerde belde ze meteen voor een afspraak naar de dokter nu is het van we gaan het eerst paar dagen bekijken mischien beter het wel.

Kunnen we aub. al deze negatieve energie focussen op positieve dingen en out of the box denken? De box is immers al donkerzwart aan het worden

Klopt wel wat hij zegt hoor, je hoort nu al dat mensen besparen om naar de tandarts enzo te gaan.

Vroegerde belde ze meteen voor een afspraak naar de dokter nu is het van we gaan het eerst paar dagen bekijken mischien beter het wel.

Ging er om dat ik per definitie niet meer op hem ging reageren hehe :cool: hij weet wel waarom :rolleyes:

Een crisis lult men je aan. Ook al wordt er voorspelt dat de krimp 3.5% gaat worden, uiteindelijk zijn er ook een hoop mensen die hier bij varen. Tuurlijk is het rottig voor degene die nu hun baan kwijt raken of dit letterlijk in de portomonee voelen. Maar bij elke dal is er een einde en een klim naar boven (letterlijk en figuurlijk). Als je dus in goede tijden je geld goed hebt gespaard en deze uitgeeft in mindere tijden voor je rekeningen of voor de lekker goedkope aandelen, kan je er alleen maar beter uitkomen. Mensen die in goede tijden alleen maar hun geld hebben laten rollen en een bepaalde levensstijl hebben aangenomen...tja..die hebben ineens crisis.

Persoonlijk ben ik blij met de crisis. Het biedt nieuwe mogelijkheden voor de toekomst en voor de generatie die ons land moet voortbrengen in de toekomst.

Ik hoop dat jij ontslagen word, uitkeringen afgeschaft worden en jij met je vrouw en kinderen op straat komt te staan zodat wij jou allemaal uit kunnen lachen. :mad:

Poeh, dat lucht even op :D

Die generatie voor ons is nu op pensioen, die hebben er geen last van hun inkomen zal niet minder zijn, plus zijn veel dingen nu goedkoper voor hen zoals benzine en stookolie..etc, de generatie na ons zal het ook terug beter hebben,
onze generatie is het duupje dus.

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik het kan? Vakantie is wel een prioriteit trouwens, ik heb het gehad met het k*tweer in dit k*tland. Zonlicht is een belangrijke bron van vitamine D en dat hebben wij hier niet.

Een Braziliaanse, die dus ook uit een zonnig land komt en die in de gezondheidszorg werkte, heeft mij anders ooit een keer vertelt dat voor de vitamine D die je nodig hebt, je echt niet uren in de zon hoeft te gaan bakken. Net als ik fronste zij haar wenkbrauwen bij het zien van Nederlanders die in een bloed hitte huidveroudering gingen zitten bevorderen. Nergens voor nodig!! Alleen als je dagelijks in de mijn zou werken en nooit zonlicht zou zien, kan tekort aan vitamine D een probleem worden. Als je graag op vakantie wil, ga, maar doe het niet voor de vitamine D, dus.

• Topic Starter Topic Starter

Sorry maar ik word echt doodmoe van mensen die bij ieder probleem, wat gewoon een vervelend probleem is, gaan zeggen dat je het moet zien als 'een uitdaging met kansen'. Doe me een lol zeg! Een probleem is gewoon een probleem, en k*t is gewoon k*t. Niet dat we passief bij de pakken neer gaan zitten, zeker niet. Maar hou op met dat tja, moderne, 'je moet het zien als een uitdaging', gepraat. Het is weer zo'n open deur. Zo'n cliche. Doet me denken aan die simpele kleuter van een baas die ik twee jaar geleden had.

Sorry maar ik word echt doodmoe van mensen die bij ieder probleem, wat gewoon een vervelend probleem is, gaan zeggen dat je het moet zien als 'een uitdaging met kansen'. Doe me een lol zeg! Een probleem is gewoon een probleem, en k*t is gewoon k*t. Niet dat we passief bij de pakken neer gaan zitten, zeker niet. Maar hou op met dat tja, moderne, 'je moet het zien als een uitdaging', gepraat. Het is weer zo'n open deur. Zo'n cliche. Doet me denken aan die simpele kleuter van een baas die ik twee jaar geleden had.

niet dat je hem nog niet had, maar goed

Problemen die mensen krijgen zijn ook grotendeels door zichzelf afgeroepen.

Te dure hypotheek!
Te veel andere leningen!
Te veel luxe uitgaven (dure kleding/vakanties/auto's/telefoons/computers/tv/enz enz)
En nu als ze 1 maand wat minder te besteden hebben is er paniek.

Ach, doe allemaal gewoon ff lekker vrolijk! Drink een biertje, uhhh ik bedoel whey shake of zo en het ziet er allemaal al weer een stuk rooskleuriger uit!

Terug
Naar boven