MuscleMeat

ecto creatine

baashaas

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ik zou me vandaag een pot creatine willen kopen, maar vroeg me af of het wel goed is. Ik ben al een tijdje aan het trainen, en ben al 5kg aangekomen, maar ben nog steeds redelijk mager. Zal de creatine ervoor zorgen dat ik iets dikkere armen(bv) krijg, of zal het iets anders doen?

Bedankt

Creatine is gewoon dikke bullshit. Ga gewoon erg veel vreten en trainen en rusten, dan komt dat wel in orde

Als je 5kg in een tijdje bent aangekomen zal je met wat geduld wel dikke armen krijgen.

Creatine is gewoon dikke bullshit. Ga gewoon erg veel vreten en trainen en rusten, dan komt dat wel in orde

Neen! Het zal je niet helpen veel meer spiermassa aan te zetten, maar het verhoogt zeker wel de spierkracht. Zoek maar eens op internet, er zijn honderden onderzoeken die de werking van creatine (monohydraat) ondersteunen. Het werkt alleen niet voor iedereen; sommige mensen reageren er simpelweg niet op.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik kan er geen kwaad mee doen, als ik genoeg drink en eet.
Dan zou het moeten werken.
Bij een vriend van me die ook fitnest, werkt het enorm goed, die is op enkele weken 3kg spieren aangekomen.Heeft er wel de bouw voor, meer dan ik.

Maar het zou dus goed kunnen zijn?

Als hij monohydraat neemt zou bij die 3 kilo wel is veel vocht kunne zitten, dat hij snel weer kwijt is als hij er even mee stopt.

Neen! Het zal je niet helpen veel meer spiermassa aan te zetten, maar het verhoogt zeker wel de spierkracht. Zoek maar eens op internet, er zijn honderden onderzoeken die de werking van creatine (monohydraat) ondersteunen. Het werkt alleen niet voor iedereen; sommige mensen reageren er simpelweg niet op.

ah ok, bij deze dan m'n excuses. Ik hoorde gewoon nog niet veel positieve dingen over creatine, enkel van wielrenners

Denk dat er veel mensen niet eens weten wat Creatine is of doet.

Aan Ts,

Je kunt elke ochtend een theelepeltje creatinemonohydraat innemen( 3 gram) met wat druivensap.
en op een trainingsdag rond je training.

Geen oplaadfase niks allemaal verkooppraat. na week of 6 stop je 2 weken en daarna maak je gewoon je pot leeg.

:)

Denk dat er veel mensen niet eens weten wat Creatine is of doet.

Aan Ts,

Je kunt elke ochtend een theelepeltje creatinemonohydraat innemen( 3 gram) met wat druivensap.
en op een trainingsdag rond je training.

Geen oplaadfase niks allemaal verkooppraat. na week of 6 stop je 2 weken en daarna maak je gewoon je pot leeg.

:)
de oplaadfase is geen verkoop praat, het eindresultaat is er niet beter voor maar je boekt wel een stuk sneller resultaat, ga maar es wat rondneuzen iemand hier op dbb had er een mooi schematje over gepost vergelijking tussen oplaadfase en geen oplaadfase, volges mij was het big-t maar weet het niet zeker.

wtf man, bump

Terug
Naar boven