Fitness Seller

Een apotheek in India.

denk dat sommig spul toch wel over de datum is:(

Lekkah :)

Zal wel fijn systeem zijn in mee te werken :)

Anabolen Heaven!!!!!!:d

ligt toch nog netjes in vakjes?

Vrij standaard in die landen en waarschijnlijk vind je daar geen AAS tussen, wel hoop andere redelijk zware middelen. Spotgoedkoop. Dit is trouwens maar een klein winkeltje, in Kathmandu een aantal shops gezien waar ze alles per doos verkochten, familieverpakking :)

Dit is de PC kamer van DBC of Testo!:D

Greetz

damn je zou maar een kuurtje nodig hebben dat wordt wachten hahahahha

heb ik al eens gezien, prachtig he.. chaotisch te werk gaan!!

Op de foto staat trouwens een slecht uitgeruste apotheek, de meeste die ik heb gezien waren zeer ordentelijk. In Thailand zijn ook veel van dit soort toko's te vinden, die verkopen wel AAS. Ze zijn daar vrij makkelijk, bij een verkoudheid smeren ze je gelijk antibiotica aan.

Over verschillende culturen gesproken! Hier moet je een arts bijna bedreigen voor je aan de antibiotica mag haha

EricR zei:
Op de foto staat trouwens een slecht uitgeruste apotheek, de meeste die ik heb gezien waren zeer ordentelijk. In Thailand zijn ook veel van dit soort toko's te vinden, die verkopen wel AAS. Ze zijn daar vrij makkelijk, bij een verkoudheid smeren ze je gelijk antibiotica aan.

Ze doen daar alleen moeilijk over slaappillen, worden nog al veel gebruikt voor zelfmoordpogingen. Voor de rest kan je zeker in Thailand alles krijgen. India en Nepal wel veel maar AAS wordt niet veel gevraagd dus ook niet aangeboden.

Ik wil wel wat er in die koelkast zit :D

Blikjes cola en water of zo, het is India. Je blijft drinken, de hele dag door. Zal echt geen IGF-1 of wat dan ook in staan, heb je wel eens een grote Indier gezien? Ik amper, meeste zijn uberecto's.

Nou ik heb ze gezien hoor..in de h**ren tenten in Dubai staan grote indiers als bouncers..

Het gros weegt 50 kg per stuk, maar dit waren best flinke jongens..

Lol, heb dit nooit zo gezien, geinige foto's

leuke foto's:coffee:

netjes, alles netjes op volgorden. a bij de a, b bij de b.
is makkelijk toch

dutch windmill zei:
Nou ik heb ze gezien hoor..in de h**ren tenten in Dubai staan grote indiers als bouncers..

Het gros weegt 50 kg per stuk, maar dit waren best flinke jongens..

wat doe jij in de hoerententen van dubai??? :eek:

Terug
Naar boven