Fitness Seller

Een apotheek in India.

lol , moet meteen aan die reclame denken , met die kermis grijparm in de apotheek dat zal er goed bijpassen

EricR zei:
Blikjes cola en water of zo, het is India. Je blijft drinken, de hele dag door. Zal echt geen IGF-1 of wat dan ook in staan, heb je wel eens een grote Indier gezien? Ik amper, meeste zijn uberecto's.

Heeft er iemand die foto waar dorian naast een indier staat die 2 koppen groter is as m?

Big'r zei:
Geript van een ander forum, maar te leuk om jullie te onthouden:

Vermeld er dan ook ff bij van welk forum....beetje kinderachtig,ouwe.

Als ik hier wat vandaan haal schrijf ik er ook gewoon bij dat ik het van DBB heb gekopieerd.

• Topic Starter Topic Starter
flex170578 zei:
Heeft er iemand die foto waar dorian naast een indier staat die 2 koppen groter is as m?

Een lange Indieer is nog niet groot. Maar er zullen heus wel een aantal Indieers zijn die wat groter zijn, alleen halen die hun gear niet bij de lokale apotheek.

EricR zei:
Een lange Indieer is nog niet groot. Maar er zullen heus wel een aantal Indieers zijn die wat groter zijn, alleen halen die hun gear niet bij de lokale apotheek.

Klopt maar die op die foto (stond in een oude flex) was minstens 2 koppen groter als dorian en woog zeker 150 kg, is een bekend indisch bodybuilder van een paar jaar geleden. Op die foto zie je Dorian lachen zo van "that's one huge mother****er..." :D

Big'r zei:
Leg eens uit wat hier kinderachtig aan is.

Wat boeit het nou dat ik een referentie opgeef voor een paar gare foto's die net zo goed in het gare hanenhok hadden kunnen staan?

http://bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=949

Omdat ie er bij ons ook al een tijd opstaat en sommige gasten van hier topics rippen en niet ff vermelden dat ze het bij AR weghalen...

Jij komt nu met een link van BOS dus ik heb in dit geval niks gezegd,kerel.

Maar ik erger me er wel aan dat als dingen bij ons weggehaald worden er nooit een bronvermelding gedaan wordt maar alleen vermeld wordt dat het van ''een ander forum'' is...

Ik noem D B B overal waar het me maar uitkomt als ik hier shit vandaan haal en andersom is dat vaak niet het geval en dat vind ik jammer.

In jouw geval vergis ik me blijkbaar dus no offence,gab.

Zou daar maar al te graag eens tussen snuffelen....

Ken jij Indiaas lezen dan?

flex170578 zei:
Klopt maar die op die foto (stond in een oude flex) was minstens 2 koppen groter als dorian en woog zeker 150 kg, is een bekend indisch bodybuilder van een paar jaar geleden. Op die foto zie je Dorian lachen zo van "that's one huge mother****er..." :D

Klopt, is een ex bodybuilder die nu professioneel worstelaar is.
Zijn naam is Dalip Singh,hij speelt ook in de film The Longest Yard met Adam Sandler.

Hier een link:[Link niet meer beschikbaar]

Cossieboy zei:
Klopt, is een ex bodybuilder die nu professioneel worstelaar is.
Zijn naam is Dalip Singh,hij speelt ook in de film The Longest Yard met Adam Sandler.

Hier een link:[Link niet meer beschikbaar]

408 pounds :eek:

Hoeveel is 7feet3 in cm?

Karma voor jou Cossieboy

Ik had gelezen dat hij 2m18 is dat is geen klein kereltje nee:eek:

Terug
Naar boven