dennis88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Blikjes cola en water of zo, het is India. Je blijft drinken, de hele dag door. Zal echt geen IGF-1 of wat dan ook in staan, heb je wel eens een grote Indier gezien? Ik amper, meeste zijn uberecto's.
Big'r zei:Geript van een ander forum, maar te leuk om jullie te onthouden:
Testo zei:Vermeld er dan ook ff bij van welk forum....beetje kinderachtig,ouwe.
Als ik hier wat vandaan haal schrijf ik er ook gewoon bij dat ik het van DBB heb gekopieerd.
flex170578 zei:Heeft er iemand die foto waar dorian naast een indier staat die 2 koppen groter is as m?
Je moet toch wat met je overdosis test.roxxe zei:
EricR zei:Een lange Indieer is nog niet groot. Maar er zullen heus wel een aantal Indieers zijn die wat groter zijn, alleen halen die hun gear niet bij de lokale apotheek.

Big'r zei:Leg eens uit wat hier kinderachtig aan is.
Wat boeit het nou dat ik een referentie opgeef voor een paar gare foto's die net zo goed in het gare hanenhok hadden kunnen staan?
http://bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=949
Testo zei:
Testo zei:
flex170578 zei:Klopt maar die op die foto (stond in een oude flex) was minstens 2 koppen groter als dorian en woog zeker 150 kg, is een bekend indisch bodybuilder van een paar jaar geleden. Op die foto zie je Dorian lachen zo van "that's one huge mother****er..."![]()
Cossieboy zei:Klopt, is een ex bodybuilder die nu professioneel worstelaar is.
Zijn naam is Dalip Singh,hij speelt ook in de film The Longest Yard met Adam Sandler.
Hier een link:[Link niet meer beschikbaar]