XXL Nutrition

een deca kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloud123

Cool Novice
Waardering
0
wel ik ben 25jaar
weeg 70kg en ben 1m90
ik train al een jaar,zonder al te veel resultaat
en ik heb besloten aan een deca kuur te beginnen
mijn fitness uitbater dient mij 2 spuiten van 50mg per week toe
(dit zijn opvoorhand bereide spuiten van de apotheker, en hij verteld mij dat deze krachtiger zijn dan 200mg ampullen van de zwarte markt omdat deze ampullen meestal uitverdunt zijn zoals men cocaine uitverdunt met gemalen TLlamp en dergelijke troep om er meer geld uit te halen)
volgens hem kom ik 3tot4 kg bij op het einde van een maand kuren mits ik goed eet en mijn shakes dagelijks drink
ook vertelde hij dat er weinig kan mislopen omda daarvoor mijn kuur iets te licht was

nu wilde ik graag van julie horen als deze info kan kloppen?
kan ik met een maandkuur van 100mg zuivere deca perweek 3a4kg in spiermassa bijkomen?
indien deze kuur te licht is ,, hoeveel moet ik dan neme per week om minstens 4kg bij te komen (aangeziende mijn lichaamsgewicht 70kg bedraagt)
en kunne er toch met deze lage dosis neveneffecten optreden?

en aub geen gezever over dat ik dit wel een verstandige keuze vond , ik ben nu toch bezig en kom niet op mijn beslissing trug
stel me liever een schema van hoeveel mg ik moet neme , en een schema van een goede nakuur
mvg

Laatst bewerkt:
Je had nog lang niet moeten beginnen kerel. Eerst naturel maar eens wat presteren he, of ben je bang dat je moe wordt??

En had je zelf niet wat info op kunnen doen, dan had je dit soort domme, en naieve vragen niet hoeven stellen. Je wordt enorm voor de gek gehouden.

Denk toch na man voor dat je met medicijnen gaat kloten. Ik kan je nu iig vertellen dat je je doel zo niet gaat halen!

• Topic Starter Topic Starter
ook bedankt voor uw informatie he,, ik heb genoeg op internet rond gezien maar daar vind ik weinig info over dit geval