XXL Nutrition

een deca kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloud123

Cool Novice
Waardering
0
wel ik ben 25jaar
weeg 70kg en ben 1m90
ik train al een jaar,zonder al te veel resultaat
en ik heb besloten aan een deca kuur te beginnen
mijn fitness uitbater dient mij 2 spuiten van 50mg per week toe
(dit zijn opvoorhand bereide spuiten van de apotheker, en hij verteld mij dat deze krachtiger zijn dan 200mg ampullen van de zwarte markt omdat deze ampullen meestal uitverdunt zijn zoals men cocaine uitverdunt met gemalen TLlamp en dergelijke troep om er meer geld uit te halen)
volgens hem kom ik 3tot4 kg bij op het einde van een maand kuren mits ik goed eet en mijn shakes dagelijks drink
ook vertelde hij dat er weinig kan mislopen omda daarvoor mijn kuur iets te licht was

nu wilde ik graag van julie horen als deze info kan kloppen?
kan ik met een maandkuur van 100mg zuivere deca perweek 3a4kg in spiermassa bijkomen?
indien deze kuur te licht is ,, hoeveel moet ik dan neme per week om minstens 4kg bij te komen (aangeziende mijn lichaamsgewicht 70kg bedraagt)
en kunne er toch met deze lage dosis neveneffecten optreden?

en aub geen gezever over dat ik dit wel een verstandige keuze vond , ik ben nu toch bezig en kom niet op mijn beslissing trug
stel me liever een schema van hoeveel mg ik moet neme , en een schema van een goede nakuur
mvg

Laatst bewerkt:
Je had nog lang niet moeten beginnen kerel. Eerst naturel maar eens wat presteren he, of ben je bang dat je moe wordt??

En had je zelf niet wat info op kunnen doen, dan had je dit soort domme, en naieve vragen niet hoeven stellen. Je wordt enorm voor de gek gehouden.

Denk toch na man voor dat je met medicijnen gaat kloten. Ik kan je nu iig vertellen dat je je doel zo niet gaat halen!

• Topic Starter Topic Starter
ook bedankt voor uw informatie he,, ik heb genoeg op internet rond gezien maar daar vind ik weinig info over dit geval
en ik heb al van mijn 13 aan gevechtsport gedaan dus bang voor moe te worde heb ik nie
en voor mij lijkt iets wat van da apotheek komt in de eerste plaats tch altijd beter dan geimporteerde shit dat van godweetwaar komt

Laatst bewerkt:
Dat je: of na gaat denken, of na gaat denken.

Je speelt met vuur kerel, als je dat beseft dan weet je wat je moet doen..

Dat je: of na gaat denken, of na gaat denken.

Je speelt met vuur kerel, als je dat beseft dan weet je wat je moet doen..

ik besef zeker wa ik bezig ben,vandaar dat mijn kuur ook zo laag is , ma ik wil gwn wete als da iets uithaalt eh?of da ik gwn geld weggooi
want nu kan ik mijn kuur nog verhogen en tch maar kiezen voor die 200mg spuiten
mijn neef daarentegen is nu ook bezig , hij is ma 17 en neemt 600mg per week plus testo erbij gedurende 1.5 maand
hij zit nu in zijn derde week , en ja ik weet deca werkt pas na 2 a 3 weken maar ge ziet tch al dat zijn armen al erg dikker zijn geworden

Laatst bewerkt:
zelfs mijn VVM lag boven de70 kg voor ik begon te trainen en ik ben even groot, vind je het wel intelligent om nu al aan de spuit te gaan?

zelfs mijn VVM lag boven de70 kg voor ik begon te trainen en ik ben even groot, vind je het wel intelligent om nu al aan de spuit te gaan?

volgens mijn fitnessuitbater wel , hij vind dat je zonder deze middelen zal je nooit echt resultaat bereiken
en ooit wilde ik tch beginnen:rolleyes:

ik besef zeker wa ik bezig ben,vandaar dat mijn kuur ook zo laag is , ma ik wil gwn wete als da iets uithaalt eh?of da ik gwn geld weggooi
want nu kan ik mijn kuur nog verhogen en tch maar kiezen voor die 200mg spuiten
mijn neef daarentegen is nu ook bezig , hij is ma 17 en neemt 600mg per week plus testo erbij gedurende 1.5 maand
hij zit nu in zijn derde week , en ja ik weet deca werkt pas na 2 a 3 weken maar ge ziet tch al dat zijn armen al erg dikker zijn geworden

17 jaar op 600 mg deca????????
Als je nu geen geintje maakt dan moet je letterlijk door je kop geschoten worden om je neefje zo te laten kuren. Dat kereltje zal impotent zijn voordat ie 18 is man. ben je helemaal door de stront getrokke

JIJ moet maar 1000 mg deca pakken vooor 20 weken. Wordt maar lekker groot en dan niet zeuren, want wil je toch??

Ach, trouwens, dit kan nooit serieus zijn. Gooi er maar een slotje op, die kerel maakt toch maar een geintje..

17 jaar op 600 mg deca????????
Als je nu geen geintje maakt dan moet je letterlijk door je kop geschoten worden om je neefje zo te laten kuren. Dat kereltje zal impotent zijn voordat ie 18 is man. ben je helemaal door de stront getrokke

JIJ moet maar 1000 mg deca pakken vooor 20 weken. Wordt maar lekker groot en dan niet zeuren, want wil je toch??

luister hier eh ,, ik heb tege mijn neefke gezegt dat hij gwn es 50mg per week moest neme om te probere , en zien wat de neveneffecten gingen zijn ,
dit is niet mijn beslissing
hij is trwns zelf na de fitness gegaan en heeft er een kuur bestelt , nie ik eh
en als hij iets wil doet hij da tch

Laatst bewerkt:
als hij niet na mij wil luister kan ik er nix aan doen :mad:
zo zit zijn schema tot nu in elkaar
week 1 : 2x200mg deca
week 2 : 3X200mg
week 3 : 1x testo (ik weet nie precies hoeveel ) 2X200ml deca

en daarna wss trug maandag ,woensdag en vrijdag trug 200mg deca :s
hij wilt da doen voor meer succes bij de meisjes in de zomer , ma .... ik wil nu geen rare reacties krijge hierover he :D , ik denk hier immers even slecht over

Laatst bewerkt:
Dan ros je em voor mijn part op zn gezicht, maar je doet iig alles om dat kereltje van de hormonen te hoduen

Dan ros je em voor mijn part op zn gezicht, maar je doet iig alles om dat kereltje van de hormonen te hoduen

wa wilt ge da ik doe , als ik nu teveel mijn grote mond open trek , dan is die kwaad op mij en heb ik er helemaal geen grip meer op:(
en wie weet wat die dan nog allemaal doet
(geloof mij ik heb echt al alles gedaan om hem te stoppe , of op zijn minst de kuur te herleiden tot een minimum)
hij heeft ook al betaalt ervoor en dat houd hem helemaal standvast???

als hij niet na mij wil luister kan ik er nix aan doen :mad:
zo zit zijn schema tot nu in elkaar
week 1 : 2x200mg deca
week 2 : 3X200mg
week 3 : 1x testo (ik weet nie precies hoeveel ) 2X200ml deca

DAMN :eek: :eek:
(zal wel een typo zijn )

Zoals eerder gezegd , die jongen is veel te jong en pakt veeeeel te veel !!!
Laat m stoppen en zorg voor een goede nakuur voor dat manneke voordat ie helemaal niet meer kan met die meisjes !!

Voor jou ;
Die deca gaat je echt geen wonderen geven (3/4 kilo ) , wees daar maar niet bang voor .
als jij je voeding en training ff goed had nagekeken had je die 3/4 kilo ook kunnen aan komen ( miss niet in 1 mnd maar goed )

Over die deca ; Als jou uitbuiter die griekse imitatie trekflesjes heeft ,.. ja dan is deze zuiverder , maar de gewone goede deca is echt niet te laag gedoseerd qua mg !
als je een 1e kuurtje pakt , worden deze vaak gebruikt als advies
10 wkn test 250 of 500 mg
of
10 wkn test 250 mg + 9 wkn deca 200 mg
en een degelijke nakuur ( bij beide )

Ach, trouwens, dit kan nooit serieus zijn. Gooi er maar een slotje op, die kerel maakt toch maar een geintje..

en ik denk echt nie da ik hier flauw grapkes lig te vertelle eh
kan ik er iets aan doen dat die manne zich late opfokke en dan zonder nadenke aan een kuur beginne ,
ik ken de neven effecten , ma ik wil alleen weten als ge ook bij lage dosis van toepassing zijn? en als da verhaal echt waar is van die deca van de apotheek , tegewoordig zegt iedereen dat zijn merk het beste is ,ma wa moet ik op het laatste nog gelove?
da ik er nooit aan had moge beginne,, nee daar is het nu tch te laat voor dus ge kunt beter eens wa info geve over wa ik nu moet doen , verhoge na die 200mg ampulle of blijven met die 50mg spuite van de apotheek

DAMN :eek: :eek:
(zal wel een typo zijn )

Zoals eerder gezegd , die jongen is veel te jong en pakt veeeeel te veel !!!
Laat m stoppen en zorg voor een goede nakuur voor dat manneke voordat ie helemaal niet meer kan met die meisjes !!

Voor jou ;
Die deca gaat je echt geen wonderen geven (3/4 kilo ) , wees daar maar niet bang voor .
als jij je voeding en training ff goed had nagekeken had je die 3/4 kilo ook kunnen aan komen ( miss niet in 1 mnd maar goed )

Over die deca ; Als jou uitbuiter die griekse imitatie trekflesjes heeft ,.. ja dan is deze zuiverder , maar de gewone goede deca is echt niet te laag gedoseerd qua mg !
als je een 1e kuurtje pakt , worden deze vaak gebruikt als advies
10 wkn test 250 of 500 mg
of
10 wkn test 250 mg + 9 wkn deca 200 mg
en een degelijke nakuur ( bij beide )

spijtig genoeg was het geen typfout of dergelijke da van mijn neefke is waar ,
ma ik blijf liefst enkel bij deca alleen , dus wa zou ik volgens u nu best kunne doen , verhogen of zo blijven , ik kan ook 1X200mg neme op maandag en op vrijdag gwn die 50mg neme
zou da beter zijn denkt ge ?
of maandag 200mg en vrijdag 200mg ?

en bedankt , gij zijt tot nu de enigste waar ik iets aan had;)

en van nakuren ken ik eigenlijk ook geen balle , wa moet neef hebbe ,en moet ik ook nakure ?
eigenlijk ben ik lastig aant worde op die ene van de fitness , daar heeft die mij nix over gezgt en ik heb der wel meer dan een uur mee gepraat :s
hij zat zogezegt al 8jaar in die buisness , en ja dan vertrouwt die manne nogal snel

spijtig genoeg was het geen typfout of dergelijke da van mijn neefke is waar ,
ma ik blijf liefst enkel bij deca alleen , dus wa zou ik volgens u nu best kunne doen , verhogen of zo blijven , ik kan ook 1X200mg neme op maandag en op vrijdag gwn die 50mg neme
zou da beter zijn denkt ge ?
of maandag 200mg en vrijdag 200mg ?

en bedankt , gij zijt tot nu de enigste waar ik iets aan had;)

ik doelde op die 200ml he :eek:
schrik ervan als ik het intyp !! dat is 1ml is 200mg dus 200ml = 40.00mg dat gaat meneer niet overleven !! :D

tja , verstandig vind ik het niet laat dat voorop staan , maar als je toch niet wilt stoppen ,.... trek die 200mg/wk dan maar door tot 8/9 wkn ,... miss heb je er dan nog iets aan .
Maar zorg wel voor een goede nakuur !!! ( Nolvadex is voldoende over te vinden in de zoek optie )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven