MuscleMeat

een deca kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.
en van nakuren ken ik eigenlijk ook geen balle , wa moet neef hebbe ,en moet ik ook nakure ?

Omdat je je axis onderdrukt heb je dus heb je na je kuur 0 over , die nakuur zal je helpen je zooitje weer sneller op gang te krijgen en is dus zeer belangrijk .
En ook voor spierbehoud , je spieren hebben nu eenmaal test nodig en als jou lichaam niet voldoende aanmaakt na de kuur zullen ze dus weer slinken .
( jip & janneke uitleg maar duidelijk genoeg lijkt me )

Zoek maar ff op ; Nolvadex ;) ( ook wat zelf doen he )

• Topic Starter Topic Starter
dan zal ik 250mg deca per week neme
gedurende een maand lang of zo
en nakuren met Nolva of chlomid

hmmm, nakuren snap je niets van ,... chlomid is niet genoemd maar je kent t wel,... weird ??? ??? ???

Dan toch een kloontjuh ??

heb ik net ontvange op email , ik sta ook nog op een ander forum eh :d
ik wil van iedereen hore zoda ik nie weer belazerd word zoals nu :s
ma hoe bolt da eigenlijk dan moet ik da ook gedurende 3 weke neme of zo

waarom een deca only kuurtje als eerste" kuur als ik vragen mag?

waarom een deca only kuurtje als eerste" kuur als ik vragen mag?

ze hebbe tege mij gezegt , neem alleen deca , ge komt der goed vanbij en da is het veiligste dat er is , zeker vooor een eerste kuur
dus ja , hij verkoopt aan iedereen in die fitnesszaak en hij zal het wel weten ,

ik heb zo het gevoel da ik echt derin ben genaait eh
zodat die manne ma kunne verkope:s

ze hebbe tege mij gezegt , neem alleen deca , ge komt der goed vanbij en da is het veiligste dat er is , zeker vooor een eerste kuur
dus ja , hij verkoopt aan iedereen in die fitnesszaak en hij zal het wel weten ,

Daar ga jij vanuit :rolleyes:
maar ondertussen vult meneer goed z'n zakken .

Maar hoeveel van die deca-beren lopen er wel niet in je school ???

Je komt er wel van bij , maar test is toch 1 vd basis dingen die je spier nodig heeft om te kunnen groeien ..... vandaar die stack met test of een test only

Daar ga jij vanuit :rolleyes:
maar ondertussen vult meneer goed z'n zakken .

Maar hoeveel van die deca-beren lopen er wel niet in je school ???

ha , da is het juist die manne doen precies nix anders , ik was 35 min achterin met die man aant praten en om er ik werd 2 keer onderbroken omda hij een spuit ging zette, waar ik bij stond en gezien heb ;)
en ik heb zijn bestel lijst gezien waar hij mijn bestelling op bij heeft geschreven en da was tch nie min zeg:eek:

wazige school !!!!!
maar ik bedoelde , hoe groot zijn die beren ? Ben ik wel benieuwd naar :D

wazige school !!!!!
maar ik bedoelde , hoe groot zijn die beren ? Ben ik wel benieuwd naar :D

tch hennig hardcore , en jhaa hennig breed , tot nu toe heb ik gezien pakke die tch meer dan 175kg op hun borst , en ik heb nog de breedste aant werk gezien :s
anabole zijn verkrijgbaar in de zaak zelf , nrml dat die manne vol zitte eh , en zeker op welke manier dat da verkocht word , zoals bij mij nu :s

en ik weet ja ,, julie denke als we da van u neefke nie gelooft maakt ik u wel iets anders wijs , ma ...
eigenlijk begin ik da hier nu wel grappig te vinde:D gedurende die 3 weke was er nix aan de hand was , volgens die hele zaak daar
en nu staat de wereld op zijn kop :s
zowel met mijn lichte kuur als met iedereen die daar traint:D
mss moete julie es langskome ooit :D
ma ik heb het gevoel da ik best kan zwijge over welke zaak het hier gaat :o

zeg de plaatsnaam maar :D :D

WANT dit is eigenlijk daar een doodgewone kuur volgens hun :D
maja nu mij nix gaan verwijten eh
ik wil nie voor nix informatie opscharrelen
en die vonde da nog een lichte kuur voor mijn neefke in begin :D:D
het eerste wa ik morge doe , als ik daarben , is es een keer goed gaan klappe met die manne

Begin je eerst eens in te lezen in de stickies hier op t'forum mtje voor jou is der nog niks aand de hand ,voor je neefje :angstig:
Veel kerels hier waaronder ikzelf zijn veel te vroeg begonnen zonder een ruk der vanaf te weten en hadden naturel veel meer kunnen winnen met je voeding allen kun je de 1e jaren enorm veel pakken maar dan zul je je eetwijze drastisch moetnen aanpakken denk ik nuja ik vrees der een beetje voor dat je toch de spuit der toch veel te vroeg gaat inrammen
In ieder geval ga eerst eens naar de voeding stckies en lees je hier ook, al wat in

17 jaar op 600 mg deca????????
Als je nu geen geintje maakt dan moet je letterlijk door je kop geschoten worden om je neefje zo te laten kuren. Dat kereltje zal impotent zijn voordat ie 18 is man. ben je helemaal door de stront getrokke
JIJ moet maar 1000 mg deca pakken vooor 20 weken. Wordt maar lekker groot en dan niet zeuren, want wil je toch??

Nou nou nou Koen het gaat over zijn neefje. Alsof je daar nog veel invloed kan uitoefenen als die jongen 17 jaar is:rolleyes: .
Dat het niet verstandig is dat is duidelijk maar jij overdrijft weer erg zwaar gozer!!!

TS een deca only kuur is gewoon k*t en al helemaal op de mg's waar jij het op zet. Doe wat XXltje zegt en ga voor een Test only (500mg) of stack test met deca voor flinke massa....

Begin je eerst eens in te lezen in de stickies hier op t'forum mtje voor jou is der nog niks aand de hand ,voor je neefje :angstig:
Veel kerels hier waaronder ikzelf zijn veel te vroeg begonnen zonder een ruk der vanaf te weten en hadden naturel veel meer kunnen winnen met je voeding allen kun je de 1e jaren enorm veel pakken maar dan zul je je eetwijze drastisch moetnen aanpakken denk ik nuja ik vrees der een beetje voor dat je toch de spuit der toch veel te vroeg gaat inrammen
In ieder geval ga eerst eens naar de voeding stckies en lees je hier ook, al wat in

de spuit zat er vorige week al in :o maja 2X50mg toegedient krijge zal der nu ook nie op make eh

Laatst bewerkt:
ik besef zeker wa ik bezig ben,vandaar dat mijn kuur ook zo laag is , ma ik wil gwn wete als da iets uithaalt eh?of da ik gwn geld weggooi
want nu kan ik mijn kuur nog verhogen en tch maar kiezen voor die 200mg spuiten
mijn neef daarentegen is nu ook bezig , hij is ma 17 en neemt 600mg per week plus testo erbij gedurende 1.5 maand
hij zit nu in zijn derde week , en ja ik weet deca werkt pas na 2 a 3 weken maar ge ziet tch al dat zijn armen al erg dikker zijn geworden
... en zijn ballen erg klein en zijn lul zijn leven lang niet meer recht eenmaal uit de kuur. Erg verstandig om je axis plat te gooien wanneer je eigen testosteronspiegel nog in ontwikkeling is :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven