Fitness Seller

Een dieet waarvoor je meer moet eten wie wil dat nou niet kijk ff

Status
Niet open voor verdere reacties.

hihuha1000

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m79
Er zijn heel veel soorten dieeten en eerlijk ik heb er veel geprobeerd maar deze was echt vet goed man en het is simpel ook nog je moet 5 a 6 keer per dag eten zon 400 calorieen per keer plus je valt af maar je moet er wel het beste erbij sporten maar omdat je zoveel eet zal je lichaam automatisch meer gaan gebruiken maar dan je vet inplaats van spieren gebuiken om te verbranden zoals het normaal is maar bij deze is echt geweldig ik doe het al een week en het gaat goed ongen over zon 3 en halve week zie ik er veel gespierder uit want het gaat nu al goed en het is de eerste week pas plus het is VEILIG en je kan het blijven doen voor zo lang als je wilt maar als je uiteindelijk heel weining vet heb dan moet je dat eten plus extra bvb in plaats van 400 calorieen per keer iets van 500 of 600 het werkt perfekt suc6 ermee en ja ik weet het mn spelling is echt slecht:D

af en toe een komma en een punt zou het wat leesbaarder maken.

Je beseft dat het grootste deel van dit best wel grote forum reeds zo eet, hoop ik?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel maar erzijn sommige mensen helaas die dit nogsteeds niet weten dus ik d8 ik maak ff een topic oja en sry ik ben nog steeds in die periode waar je denkt laat die komma's en punten maar weg :P mijn fout ik zal erop proberen te letten de volgende keer

hetgeeftallemaalniksjebentooknogmaar14tijdgenoegomnogtelerentypen.

Kansloos, dit is gewoon onleesbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven