Fitness Seller

Een eerste voedingsschema

Vaz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Hoihoi, Snel even voorstellen :). Ik ben Vaz en train al een tijdje zonder echt een vast voedingsschema aan te houden al probeer ik wel altijd gezond te eten. Ik ben 25 jaar jong meet 1m89 met een gewicht van 79kg. M'n vet schat ik ergens rond de 14-15. Ik train dus al even (ongeveer een jaar) maar vind nu wel dat ik er eens stevig mag in vliegen. Ik woon nu alleen dus moet ik ook geen rekening meer houden met wat de pot schaft. Heb hier en daar al wat zitten rondneuzen en lezen i.v.m. voeding en nu zelf eens een poging gedaan om een voedingsschema op te stellen(bulk). Weet eigenlijk niet of dit voldoene is of niet al moet ik er wel bij vermelden dat mijn job vrij intensief is en ik de ganse dag in beweging ben.

Graag uw mening en commentaar :).

6.30u -Whey shake -3 eieren (1met dooier, 2 zonder) -banaan -250ml halfvolle melk met brinta -visolie cap.

9.30u
-4 sneetjes volkoren brood -150 gram kipfillet -20 gram walnoten

12.00u -500gr platte kaas -2 sneetjes volkoren brood met pindakaas -whey shake

15.30u -2 sneetjes volkoren brood -120gr rosbief

17.00u -Pre-workout (dedicated) + workout

19.00u
-250gr biefstuk -70gr volkoren rijst (ongekookt) -200gr broccoli (gekookt) -150gr erwten -150gr mais

21.30u
-kop groene thee -visolie cap. -rijstwafel

22.30u -Caseine shake

alvast bedankt, Vaz. :)

Bereken je onderhoud en ga daar 500 kcal boven zitten. ik denk dat je nu veel te weinig eet. Zorg dat je 2 a 2.5 gram per kilo lichaamsgewicht aan eiwit eet, en 1.5 gram per kilo lichaamsgewicht vet en de rest koolhydraten. En post hem dan nog een keer

Zet de totale kcals, eiwitten, koolhydraten en vetten er ff bij.
En bereken inderdaad ff je onderhoud.

En neem gewoon 3 heel eitjes. Zijn prima vetten. :)

• Topic Starter Topic Starter
thx voor de reacties :) zal er mijn werk van maken.

OT: is teveel dooiers eten niet slecht voor de cholesterol? of is dat nu toch waar dat het uiteindelijk zo slecht niet is als men altijd dacht ?

Is onzin.. cholesterol uit ei heeft nauwelijks invloed op cholesterol in je bloed.
Ik eet nu zelf al 1,5 jaar 4 heel eieren per dag en mijn cholesterol is gedaald van 8,3 naar 3,9.

Terug
Naar boven