MuscleMeat

Een gevorderde HGH + AAS kuur

Ja ok dat begrijp ik maar vroeg me af of je minimaal met 1ml moet mengen omdat misschien anders, indien je mengt met 0,5ml, de concentratie van de hgh te hoog is en misschien irritatie kunt krijgen of iets dergelijks?

Ik zou het gewoon eens proberen. Technische gezien moet het niks uitmaken. Ik gebruik ook nooit precies 1 ml

Ja ok dat begrijp ik maar vroeg me af of je minimaal met 1ml moet mengen omdat misschien anders, indien je mengt met 0,5ml, de concentratie van de hgh te hoog is en misschien irritatie kunt krijgen of iets dergelijks?
Gaf 8iu aan ivm de 8iu gedoseerde vials en als je dan in 1x wilt zetten zou je 1ml weg moeten drukken, als het dan ook met 0,5ml kan is misschien wel zo prettig.

Ik heb met mijn hyge dat ik een 10iu vial moet oplossen in minimaal 1ml want anders heb ik een witte suspensie en geen heldere oplossing. Bij mijn weten moet je wel echt een oplossing hebben en niet zoveel HGH in zo weinig water dat het niet goed oplost. Gewoon proberen maar ik schat in dat een halve ml te weinig water is. Gewoon kijken of het helder wordt of een beetje melkachtig blijft.

HGH minder 10iu verdelen is overbodig. En lager dan 5iu doseren is ook niet heel hoopvol. Natuurlijk kun je wel eens wat merken maar wil nog niet zeggen dat het ook veel voor je gaat behalve het zijn van een dure fat burner

Hm weet je dit zeker bro? Lees bijv. bij een Sniezel en wel vaker dat 3.3 iu alleen tijdens je kuur best lekker kan werken..

Hm weet je dit zeker bro? Lees bijv. bij een Sniezel en wel vaker dat 3.3 iu alleen tijdens je kuur best lekker kan werken..

Overal heb je uitschieters ;). Je hebt mensen die 500mg test nemen en groeien als een gek. Is heel persoon gebonden ik pak 5iu off season en dit jaar probeer ik 10-20iu contest prep :D

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 15:40 ----------

Als er mensen het leuk vinden wil ik ook best een logje maken zoals sniezel en testoflesje

Ik heb met mijn hyge dat ik een 10iu vial moet oplossen in minimaal 1ml want anders heb ik een witte suspensie en geen heldere oplossing. Bij mijn weten moet je wel echt een oplossing hebben en niet zoveel HGH in zo weinig water dat het niet goed oplost. Gewoon proberen maar ik schat in dat een halve ml te weinig water is. Gewoon kijken of het helder wordt of een beetje melkachtig blijft.

Of dat het idd niet goed oplost. Dank voor je antwoord.:thumbs:

Overal heb je uitschieters ;). Je hebt mensen die 500mg test nemen en groeien als een gek. Is heel persoon gebonden ik pak 5iu off season en dit jaar probeer ik 10-20iu contest prep :D

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 15:40 ----------

Als er mensen het leuk vinden wil ik ook best een logje maken zoals sniezel en testoflesje

20 iu hgh ed?

Shit n**ga

Zit natuurlijk een verschil in welke HGH je gebruikt. Iig ben jij nogal kort door de bocht met min 5iu.

Komt allemaal uit China zeker die 100iu kits laat je niks wijsmaken. Want sommige bestellen ze uit Engeland en die haalt ze weer in China. Want echte originele hgh word niet per 100iu gemaakt maar 30iu en zijn ook een stuk duurder Hyge is tot op dit zeker nog goed te noemen.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 01:50 ----------

Wil je de echte shit haal dan nordisimplex pennen A succes met zoeken en B ook met betalen ;)

Komt allemaal uit China zeker die 100iu kits laat je niks wijsmaken. Want sommige bestellen ze uit Engeland en die haalt ze weer in China. Want echte originele hgh word niet per 100iu gemaakt maar 30iu en zijn ook een stuk duurder Hyge is tot op dit zeker nog goed te noemen.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 01:50 ----------

Wil je de echte shit haal dan nordisimplex pennen A succes met zoeken en B ook met betalen ;)

valt heel goed mee :-D
en vind de humatrope van lilly (36iu) veeeeeelste beter

Hygetropin.cn

Wat dan, ervaring?

Nou dan begrijp ik je CTS. Niet zo vreemd als je iets injecteert met als bindmiddel (meestal) ADH.

Het is ook eigenlijk heel logisch HG HGH kost in de apotheek rond de 500 à 600 euro per 30 iu (witte markt). Dan wordt Chinese troep van een daar aanwezige producent verkocht voor een eindprijs in NL van 150 tot 250 euro per 100 iu, hetgeen middels de werking van de zwarte markt nog een paar keer over de kop gaat... Hoeveel zou dan aanvankelijk een kitje bij de producent kosten? Belangrijker nog: wat zegt die wetenschap over de kwaliteit (met in achtneming van de Nederlands kostprijs in de apotheek) van de Chinese HGH?

Wat denk je? Zou HG dan vergelijkbaar zijn met Chinees? En dan nog een tweede probleem: HGH is zeer fragiel, hoe heeft het de lange reis doorstaan en in hoeveel handen is het geweest voordat het jouw perfect voorbereide koelkast bereikt?

Bleh als ik dit zo lees wil ik niet eens meer aan de UG HGH :P

Ik kan natuurlijk geen eenduidige uitspraak doen over alle Chinese HGH, bovenstaand betoog is gewoon mijn probeersel tot een logische verklaring te komen.

Heb alles weleens geprobeerd mbt Chinees en hyge beviel wel het beste.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 09:01 ----------

Ik weet wel; wij lachen Chinezen uit om hun kleine pikkie, zei ons om onze kleine herseninhoud.

Terug
Naar boven