Mja, logisch krijg je als je paddo's eet.
En succes met je wraak, wat een god heb jij als die z'n eigen mensen laat uitroeien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een sell-out, praten over vechten voor je land en rechten en niet vechten

En succes met je wraak, wat een god heb jij als die z'n eigen mensen laat uitroeien![]()
Nee, eervol ben je zeker niet. Dan had je misschien wel op mijn laatste stelling ingegaan. Zal hem herhalen:Ja man lekker trollen, ten koste van mijn hele cultuur en geloof dan ben je pas een eervol man
![]()
Mooi! Dus we zien nooit meer moslims, van welke "enig juiste" vertakking dan ook op zelfgemaakte opnames op TV, danwel YouTube? Al-Jazeera is een zender der afvalligen? Palestijnse kinderprogramma's mogen niet van Allah?
Zie je wel dat je nog steeds 1 van ons bent! Alleen praten en niets doen, zoals de Westerse weg is. Je bent beter geintegreerd dan de meesten.Lekker zonder princiepes, precies zoals ongelovigen ervan houden
Whaha, spiertje wordt met de dag grappiger. Iemand die zo goed in zijn rol blijft, daar kun je alleen maar respect voor hebben.
Ik zeg maar zo; Allah Ta’ala, Schmallah Ta’ala.
Nee, eervol ben je zeker niet. Dan had je misschien wel op mijn laatste stelling ingegaan. Zal hem herhalen:
Zie je wel dat je nog steeds 1 van ons bent! Alleen praten en niets doen, zoals de Westerse weg is. Je bent beter geintegreerd dan de meesten.
Begrijp alleen niet waarom al die sell-outs nog hun tijd verdoen in Nederland. Als we dan toch zover zijn afgedwaald zou ik als strenggelovige moslim mijn heil zoeken in landen waar ze gelijkgestemd zijn. Het is toch 1 grote broederschap? Denk dat de geloofsverdwaasden daar dan wel met open armen worden ontvangen.
Ik heb nooit beweerd dat Nederland een slecht land is, het loop inderdaad hier en daar wat achter op het gebied van vrijheid van geloofsuiting op bv Marokko.
Je kan hier goed leven en je geloof aardig beoefenen dus daar is niks mis mee.Maar kijkend naar geloof is Nederland(bevolking) hard op weg naar die andere landen

Ik heb in meerdere topics al aangetoond dat nederland op gebied van religieuze vrijheid achterloopt op marokkoDude nederland achter liggen op marokko? Ben je er wel is geweest![]()
Ik heb in meerdere topics al aangetoond dat nederland op gebied van religieuze vrijheid achterloopt op marokko
Ben jij der al eens geweest, hoogstwaarschijnlijk niet
Het is ook zo'n fijne smeltkroes als Nederland natuurlijk, 98,7% is gewoon moslim en wordt gestraft als hij afvallig wordt. Yep wat een vrijheid toch en nee dat voorbeeld moeten we zeker niet volgen. Marokko is echt het lichtend voorbeeld wat Nederland moet gaan volgenHet is ook zo'n fijne smeltkroes als Nederland natuurlijk, 98,7% is gewoon moslim en wordt gestraft als hij afvallig wordt. Yep wat een vrijheid toch en nee dat voorbeeld moeten we zeker niet volgen.
Marokko is niet middeleeuws meer maar niveautje 19de eeuw halen ze net als je het vergelijkt met Nederland.
Je hebt zelf in meerdere topics geclaimd dat de koran maar op 1 manier uit te leggen is. Blijkbaar is dat nu, alweer naar jouw eigen zeggen, niet waar. Kies eens een kant! Trolling is alleen leuk als je consequent blijft.Wat is dat nou voor een onzin? Ik wil geen antwoord op je vraag geven omdat hij eigenlijk te dom is om de moeite erin te steken om er antwoord op te geven, en omdat je het antwoord zelf wel weet
Daarvoor moet je toch bij die zenders zijn, en niet bij mij
Ze bepalen toch zelf wat ze uitzenden en wat voor islamitische waardes ze daarin meenemen.
in het hiernamaals, denk jij nu echt dat je daar terecht komt?
Met je eenzijdige denkbeelden en het inlevingsvermogen in andere mensen van een kleuter.
Wraak......... het feit alleen al dat je je daar mee bezig houd zal ervoor zorgen dat je zal branden in het vagevuur.
Vergevingsgezindheid Spiertje dat is waar jij je eens mee bezig moet gaan houden. Ik denk dat je ogen dan pas echt open gaan.
Je hebt zelf in meerdere topics geclaimd dat de koran maar op 1 manier uit te leggen is. Blijkbaar is dat nu, alweer naar jouw eigen zeggen, niet waar. Kies eens een kant! Trolling is alleen leuk als je consequent blijft.