- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Raar, het volgen zou je toch gewend moeten zijn nu. Maar voor de trage lezer (en degenen die normaliter alles door hun imam ingefluisterd wordt):En door dit te qouten bewijs je wat? Dat ik hiermee beweer dat er meerdere interpretaties zijn? Waaaaar zeg ik precies dat er meerdere interpretaties mogelijk zijn van de koran en waar zeg ik opeens dat het niet zo is.
Ik volg je niet meer
koran zei:Iedere handeling die in strijd is met de Geboden en Wetten van Allah Ta’ala, is een zonde.
spiertje16 zei:De regel met betrekking tot het maken van plaatjes van een levend wezen, of het nou een mens of dier is, is dat het haraam is, ook voor geitenn**kers ja.
spiertje16 zei:Ze bepalen toch zelf wat ze uitzenden en wat voor islamitische waardes ze daarin meenemen.
Ze bepalen dus helemaal niet zelf wat voor islamitische waarden ze meegeven. Volgens jouw interpretatie zijn moslims op TV haram. Volgens de interpretatie van miljoenen moslims blijkbaar niet, anders zouden er geen zenders in islamitische landen zijn. Ofwel de koran is onwaar (want meervoudig te interpreteren) of jour interpretatie is onwaar, of die van miljoenen moslims is onwaar. Ergens klopt het niet.
NB: ja, ik laat me lekker uitlokken. Heb jij ook weer je zin. Maar ik verveel me momenteel nu eenmaal.