El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
hicham zei:Met de eerste 2 alinea's ben ik het eens, haha
Maar ik begrijp echt niet dat "veel nederlanders zich bedreigd voelen" door allochtonen....kun je dat even nader toelichten?
Hicham
Nou lieverd, als je dát nog uitgelegd moet krijgen dan heb je je de laatste jaren in de grond verstopt! No offence maar hiervoor zou ik 10 pagina's aan voorbeelden en feiten voor nodig hebben om het plaatje een beetje compleet te maken.
We beginnen maar bij het meest recente: De moord op van Gogh en de verklaring in de brief die op zijn buik geprikt zat.
(Trouwens als die rituele afslachting andersom gebeurd was waren de rapen écht gaar, maar dat zegt meer over de gezapigheid van Nederlanders dan van extremisten).

) vrouw. Als die in R'dam op straat loopt, dan is het bijna normaal dat ze meerdere keren per avond wordt lastiggevallen. En dan hebben we het over groepjes jongeren die haar tegenhouden, soms zelfs aanraken en als ze kwaad wordt schelden ze haar uit voor van alles en nog wat. En dat is nog NOOIT door blanke jongeren gebeurd, noch door surinamers of antillianen. Toch wel zeer opvallend, dacht ik zo.