Fitness Seller

een koffie to the max

Zoals eerder gezegd: als het je om de caffeine gaat kun je beter tabletten nemen. Wordt beter opgenomen dan de caffeine uit koffie (250mg caffeine uit een tablet heeft dus niet hetzelfde effect als 250mg uit koffie), is praktisch in gebruik en kost een drol. Neem deze bijvoorbeeld.

Overigens bevat espresso juist minder caffeine dan gewone koffie. De koffie rechtstreeks in het water gooien (zoals bij oa Turkse koffie) raad ik niet aan omdat dit slecht voor je cholesterol is.

Hoe maak je een koffie zo sterk mogelijk?
Als ik koffie maak dan loopt het water dus door de filter met het gemalen koffiepoeder en neemt dan caffeine en de koffiesmaak op. Dit is dus het basisprincipe van een koffiezetapparaat maar ik wil zo sterk mogelijke koffie! Ik heb al gedacht om dan de opgevangen koffie nog een keer door de filterzak met gemalen koffiepoeder te laten lopen maar kan je ook bevoorbeeld wat gemalen koffiepoeder puur in de koffie gooien of is dit ongezond en/of vies? Ik heb een half uur geleden 2 glazen na mekaar gedronken maar het doet niet zo echt veel :s

Voor 2 kopjes koffie 1 schep koffie normaalgesproken.
Voor de training pa ik altijd 2 scheppen voor 2 kopjes koffie.

Ik verkies koffie boven tabs want smaak wil ook wat

Constant blijven eten blijf je ook wel wakker van, iets met koolhydraten.

Verder zorgen dat je regelmatig beweegt. Koffie heeft trouwens pas z'n hoogste effect na 2,5 uur. Het eerste half uur wordt je er zelfs iets slaperig van.

Heb je daar een linkje van ? Of is dat gewoon iets dat je weet ?

Gewoon je koffie straffer maken en wat meer drinken.
Let er wel op dat koffie een stimulerend effect kan hebben maar het bepaalde vitaminen wegneemt zodanig als je te weinig van die vitaminen hebt ga je je nog vermoeider voelen

Heb je daar een linkje van ? Of is dat gewoon iets dat je weet ?

Gewoon je koffie straffer maken en wat meer drinken.
Let er wel op dat koffie een stimulerend effect kan hebben maar het bepaalde vitaminen wegneemt zodanig als je te weinig van die vitaminen hebt ga je je nog vermoeider voelen

Met het eten zorg je dat je bezig blijft en constant energie toevoegt. Dat van het effect van koffie staat op verschillende sites, het hoogste effect is er pas na 2 a 2,5 uur. Dat laatste had ik ook eens gehoord, maar kan ik verkeerd begrepen hebben. Het is wel zo dat de cafeïne pas is opgenomen na 30-60 min.

Door dit effect kan je koffie goed combineren met een 'nap'. Neem een kop koffie en doe dan een kort dutje. Als het effect van cafeïne erin kickt wordt je weer wakker. Dan ben je gelijk fris en alert.

koffie weer opnieuw door je filter laten lopen lijkt mij voor het apparaat niet erg goed?

Je kan ook de verhoudinggen koffie to water veranderen;)

of het te zuipen is....:D
+1 :D (goeiemiddag;))
en neem een ander merk.. misschien een idee? We hebben Hesselink koffie, vrij sterk maar kwalitatief goed. Helaas is dit alleen in de groothandel te verkrijgen meen ik.

gewoon fijn gemalen esspreso poeder opsnuifen:D

gwn redbulls zuipen

ja dacht ik ook ja

btw mensen die zeggen dat ze caffeine niet voelen moeten maar eens 1500 mg nemen en dan kijken of je het voelt

+1

had moeite met het geld uit me beurs te krijgen, om penningen te kopen in de discotheek door de trillende handen.

Ik ben gewend aan sterke koffie, ik schep voor 1 bak koffie evenveel koffiepoeder als mensen doen voor 4 bakken ongeveer, maar daarnaast slaap ik ook goed, dus ben altijd actief, soms iets té actief :D

El smurfo moet je je leidingen niet es ontluchten?

• Topic Starter Topic Starter
El smurfo moet je je leidingen niet es ontluchten?

dat zou kunnen maarjah.. geen idee hoe je dat doet want ik heb geen verstand van leidingen :p
het is alleszinds een heel irriterend en luid geklop. Alsof er iemand met een hamer op zit te tikken :o Er komt wrs een vakman langs deze week :p

Cafeine is gewoon een zalige stimulant die je moet leren gebruiken en de serveringsdoseringen zijn idd placebo.

Maar als je er 600 mg inknalt garandeer ik dat je stijf staat als je nooit drinkt of eerder hebt genomen.

Met volle glycogeenspiegels, ramde ik er vroegah altijd een gram cafeine in + 30 mg Ephedrine HCL + Asprine. ke*ker, euforisch strak staan was dat. :D Maar IMO niet goed voor hart en bloedvaten op lange termijn. En je zout, water en vitamines krijgen ook een veel snellere deplete. En je bent gelijk opgewarmt bij de allereerste set die je doet.

Ben er ook gevoeliger voor geworden, zal wel met de leeftijd te maken hebben. Voor m'n 20ste stond ik nooit bij dat soort dingen stil.

Cafeine is gewoon een zalige stimulant die je moet leren gebruiken en de serveringsdoseringen zijn idd placebo.

Maar als je er 600 mg inknalt garandeer ik dat je stijf staat als je nooit drinkt of eerder hebt genomen.

Met volle glycogeenspiegels, ramde ik er vroegah altijd een gram cafeine in + 30 mg Ephedrine HCL + Asprine. ke*ker, euforisch strak staan was dat. :D Maar IMO niet goed voor hart en bloedvaten op lange termijn.

Ben er ook gevoeliger voor geworden, zal wel met de leeftijd te maken hebben. Voor m'n 20ste stond ik nooit bij dat soort dingen stil.
IS OOK NIET MOEILIJK ALS JE PAS 18 BENT. k*t capslock:mad:

IS OOK NIET MOEILIJK ALS JE PAS 18 BENT. k*t capslock:mad:

:roflol:
Jij komt pas kijken!;)

Ben zelf helemaal verslaafd aan de nieuwe oploskoffie van Nescafe:

Espresso

Donker & Intens
100% arabica

Ik wil niets anders meer!:D
Kan je zo sterk maken als je wilt en de smaak is echt mjammieeeeeeeee!!!

Terug
Naar boven