dr livingstone
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja jongens i now mij shit he zal ik maar zeggen hehehe![]()

Dat zeg ik gamma.Know
Anyway, ik neem wel lekker de ouderwetse koffie pot, veel lekkerder als Senseo of iets, of een cafeineinhaler![]()
Constant blijven eten blijf je ook wel wakker van, iets met koolhydraten.
Verder zorgen dat je regelmatig beweegt. Koffie heeft trouwens pas z'n hoogste effect na 2,5 uur. Het eerste half uur wordt je er zelfs iets slaperig van.

bah,das vies manoploskoffie kun je in principe zo sterk maken als je zelf wil, en is nog voordelig ook.
gooi maar eens een mok HALFvol met koffiepoeder, vullen met heet water en doorroeren.
![]()

die zijn hier niet verkrijgbaar,alleen in duitsland voor zover ik weet.

1,5g lijkt me niet heel gezond meer voor de nacht (en dag) erna.![]()
ook een beetje te veel van het goede
Iemand een idee trouwens in welke mate dergelijke zaken kunnen helpen voor de concentratie : http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=314 ? Mss wat voor smurfo![]()
Zie de meerwaarde van Guarana én caffeine niet: is meer van hetzelfde.
Als het gaat om wakker en alert te blijven kun je ook Modafinil/Provigil overwegen. Is een veilig middel dat in veel landen vrij verkrijgbaar is, alleen in Nederland niet. Het wordt oa gebruikt bij narcolepsie.

die zijn hier niet verkrijgbaar,alleen in duitsland voor zover ik weet.
Iemand een idee trouwens in welke mate dergelijke zaken kunnen helpen voor de concentratie : http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=314 ? Mss wat voor smurfo![]()
Het psychische effect werkt bij mij anders al na 5 minutenConstant blijven eten blijf je ook wel wakker van, iets met koolhydraten.
Verder zorgen dat je regelmatig beweegt. Koffie heeft trouwens pas z'n hoogste effect na 2,5 uur. Het eerste half uur wordt je er zelfs iets slaperig van.

Hoe maak je een koffie zo sterk mogelijk?
Als ik koffie maak dan loopt het water dus door de filter met het gemalen koffiepoeder en neemt dan caffeine en de koffiesmaak op. Dit is dus het basisprincipe van een koffiezetapparaat maar ik wil zo sterk mogelijke koffie! Ik heb al gedacht om dan de opgevangen koffie nog een keer door de filterzak met gemalen koffiepoeder te laten lopen maar kan je ook bevoorbeeld wat gemalen koffiepoeder puur in de koffie gooien of is dit ongezond en/of vies? Ik heb een half uur geleden 2 glazen na mekaar gedronken maar het doet niet zo echt veel :s