AndroidHealthClinic

een koffie to the max

Ja jongens i now mij shit he zal ik maar zeggen hehehe:D

Constant blijven eten blijf je ook wel wakker van, iets met koolhydraten.

Verder zorgen dat je regelmatig beweegt. Koffie heeft trouwens pas z'n hoogste effect na 2,5 uur. Het eerste half uur wordt je er zelfs iets slaperig van.

dit is dan nieuw voor mij,2,5 uur is best lang vind ik,ik drink vaak 30 min voor mijn trainingen in de hoop dat het als energie booster gaat werken:p

Iemand een idee trouwens in welke mate dergelijke zaken kunnen helpen voor de concentratie : http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=314 ? Mss wat voor smurfo :D

Zie de meerwaarde van Guarana én caffeine niet: is meer van hetzelfde.

Als het gaat om wakker en alert te blijven kun je ook Modafinil/Provigil overwegen. Is een veilig middel dat in veel landen vrij verkrijgbaar is, alleen in Nederland niet. Het wordt oa gebruikt bij narcolepsie.

Zie de meerwaarde van Guarana én caffeine niet: is meer van hetzelfde.

Als het gaat om wakker en alert te blijven kun je ook Modafinil/Provigil overwegen. Is een veilig middel dat in veel landen vrij verkrijgbaar is, alleen in Nederland niet. Het wordt oa gebruikt bij narcolepsie.

True... Maar die zullen beiden dan ook op voorschrift zijn?

Niet dat ik het nodig heb in de nabije toekomst, ken al alles van mn komende examen en heb nog 3 dagen, ging gisterennacht wel lekker, maar had dan ook een sloot koffie binnen, had toch meer effect dan ooit voorheen. :banana:

Constant blijven eten blijf je ook wel wakker van, iets met koolhydraten.

Verder zorgen dat je regelmatig beweegt. Koffie heeft trouwens pas z'n hoogste effect na 2,5 uur. Het eerste half uur wordt je er zelfs iets slaperig van.
Het psychische effect werkt bij mij anders al na 5 minuten :p

Hoe maak je een koffie zo sterk mogelijk?
Als ik koffie maak dan loopt het water dus door de filter met het gemalen koffiepoeder en neemt dan caffeine en de koffiesmaak op. Dit is dus het basisprincipe van een koffiezetapparaat maar ik wil zo sterk mogelijke koffie! Ik heb al gedacht om dan de opgevangen koffie nog een keer door de filterzak met gemalen koffiepoeder te laten lopen maar kan je ook bevoorbeeld wat gemalen koffiepoeder puur in de koffie gooien of is dit ongezond en/of vies? Ik heb een half uur geleden 2 glazen na mekaar gedronken maar het doet niet zo echt veel :s

cocaïne ipv een schepje suiker erin gooien.

Terug
Naar boven