- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Ik denk dat zijn leerling gewoon een muis in chocolademelk heeft gedronken. Wat jij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat zijn leerling gewoon een muis in chocolademelk heeft gedronken. Wat jij?
Met slagroom?Ik denk dat zijn leerling gewoon een muis in chocolademelk heeft gedronken. Wat jij?
Sorry, wat??Ik denk dat zijn leerling gewoon een muis in chocolademelk heeft gedronken. Wat jij?
Bericht in topic 'Wat heeft jouw dag verpest?' https://forum.bodybuilding.nl/topics/wat-heeft-jouw-dag-verpest.264761/post-11000343
Altijd jouw topics vervuilen? Heb volgensmij 1 mischien 2 keer wat op een van jouw topics gepost huilebalk.Wat ben je toch een vervelend lid. Waarom moet je toch altijd mijn topics vervuilen. Rot toch eens gewoon op.
Sorry, wat??
@yasmine: als je hem een keer alleen spreekt zou ik gewoon benoemen wat je opvalt en vragen of hij gebruikt. Je kan aan de hand van zijn reactie echt wel iets opmerken. @Buttie88's reactie lijkt me terecht als het een volwassene betreft. Is het nog een kind, heb je zeker de verantwoordelijkheid ouders je vermoeden mede te delen, maar dan heb je hem eerst de kans gegeven eea uit te leggen. En daarna geldt @HertogSandBox zijn bericht: dan ligt de verantwoordelijkheid bij ouders en leerling en is het aan hen.
Kan zijn. Als docent heb je wel bepaalde verantwoordelijkheden: bespreken met zorgcoördinator en open gesprek met leerling en zijn ouders bij zulke vermoedens hoort binnen de zorgcircels op de meeste scholen. Je hebt te maken met een meldcode als docent en gebruik van middelen kan zeker wijzen op onderliggende problematiek.Snitch praktijken ben ik niet van. Je weet niet wat voor mensen ouders zijn en hoe de band met kind is. Kan veel stuk maken zoiets.
Heb je ook niet de plicht dit soort zaken privé te houden ipv het op internet te bespreken?Kan zijn. Als docent heb je wel bepaalde verantwoordelijkheden: bespreken met zorgcoördinator en open gesprek met leerling en zijn ouders bij zulke vermoedens hoort binnen de zorgcircels op de meeste scholen. Je hebt te maken met een meldcode als docent en gebruik van middelen kan zeker wijzen op onderliggende problematiek.
In ieder geval anoniem en onherleidbaarHeb je ook niet de plicht dit soort zaken privé te houden ipv het op internet te bespreken?
Als je wat van zijn posts en de reacties daarop terug zoek is het niet volledig anoniem en onherleidbaar.
Ken alleen deze post en dan nog ben ik het met je eens.Als je wat van zijn posts en de reacties daarop terug zoek is het niet volledig anoniem en onherleidbaar.
Zijn posts over zijn leerlingen zijn zo anoniem en onherleidbaar dat ik vorige keer zijn school, de naam van de directeur van zijn school en een klasfoto heb teruggevonden.
Als je wat van zijn posts en de reacties daarop terug zoek is het niet volledig anoniem en onherleidbaar.
Ken alleen deze post en dan nog ben ik het met je eens.
Vertellen mensen je weleens dat je heel eng bent of durven ze dat niet?Zijn posts over zijn leerlingen zijn zo anoniem en onherleidbaar dat ik vorige keer zijn school, de naam van de directeur van zijn school en een klasfoto heb teruggevonden.

Vertellen mensen je weleens dat je heel eng bent of durven ze dat niet?
![]()
Nee dat hebben we gemerkt vorige week toen ik een punt kreeg toen ik een grapje maakte over je foto.
Nee dat hebben we gemerkt vorige week toen ik een punt kreeg toen ik een grapje maakte over je foto.