XXL Nutrition

Een leerling van me neemt steroïden.

Wel respect voor alle ouders hier! Lijkt me erg pittig om in deze tijd een kind op te voeden. In de toekomst ga ik het ook meemaken maar waarschijnlijk niet als ouder maar als oom.

Wel respect voor alle ouders hier! Lijkt me erg pittig om in deze tijd een kind op te voeden. In de toekomst ga ik het ook meemaken maar waarschijnlijk niet als ouder maar als oom.
De grootste issue is invloeden van buitenaf uit de opvoeding houden en over het algemeen als je kinderen structuur en een gezondeemotionele omgeving bied is het niet moeilijk.Bij ons is het de truc dus om niet teveel mee te gaan met andermans ideeën en kolder .

Nee en ook geen smartphones en socialmedia onder de 18 etc etc
18 vind ik wel laat. Gecontroleerd vanaf 14 .... en richten op succes ervaring buiten sociale media.

Voor ze 18 zijn hebben ze al stiekem een oude mobiel van iemand gekregen, en dan ben je te laat :dunno:

18 vind ik wel laat. Gecontroleerd vanaf 14 .... en richten op succes ervaring buiten sociale media.

Voor ze 18 zijn hebben ze al stiekem een oude mobiel van iemand gekregen, en dan ben je te laat :dunno:
Wat jij vind is niet van toepassing op mijn gezin en daarbij is het nogal wat om te suggereren dat ik niet weet wat mijn kinderen uitspoken .verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken

Terug
Naar boven