- Waardering
- 10.357
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hem kennende is die kans heel groot.Plottwist, ouders boos omdat leraar buiten school om naar het ontklede lichaam van hun minderjarige zoon kijkt.
Wellicht wel een manier om het te bevestigen? @yasmine kan je op de een of andere manier niet zijn ballen voelen? Gekrompen ballen is ook een indicatie van pedsPlottwist, ouders boos omdat leraar buiten school om naar het ontklede lichaam van hun minderjarige zoon kijkt.
Dat is deze uitkomst nog gunstig 😆
Daardoor raakt hij zijn baan kwijt en wordt hij uiteindelijk celgenoot van Bubba die dankzij zijn werk als criminoloog vast zit.
Dit lijkt er al meer op.Daardoor raakt hij zijn baan kwijt en wordt hij uiteindelijk celgenoot van Bubba die dankzij zijn werk als criminoloog vast zit.
En toch doorgaan. In het onderwijs met het zelflerendvermogen van een frikandelPrachtig hoe elk topic van hem altijd flink backfired.
Wat een doorzetter is het ook.En toch doorgaan. In het onderwijs met het zelflerendvermogen van een frikandel
De grootste issue is invloeden van buitenaf uit de opvoeding houden en over het algemeen als je kinderen structuur en een gezondeemotionele omgeving bied is het niet moeilijk.Bij ons is het de truc dus om niet teveel mee te gaan met andermans ideeën en kolder .Wel respect voor alle ouders hier! Lijkt me erg pittig om in deze tijd een kind op te voeden. In de toekomst ga ik het ook meemaken maar waarschijnlijk niet als ouder maar als oom.
Geen genderneutrale toiletten bij jouw thuis dus.moeilijk.Bij ons is het de truc dus om niet teveel mee te gaan met andermans ideeën en kolder .
Nee en ook geen smartphones en socialmedia onder de 18 etc etc
18 vind ik wel laat. Gecontroleerd vanaf 14 .... en richten op succes ervaring buiten sociale media.Nee en ook geen smartphones en socialmedia onder de 18 etc etc

Hoe heet dat dann in België?
Ben jij vader Ron?Hoe heet dat dann in België?
Wij kennen het namelijk niet op die manier.
Wat jij vind is niet van toepassing op mijn gezin en daarbij is het nogal wat om te suggereren dat ik niet weet wat mijn kinderen uitspoken .verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken18 vind ik wel laat. Gecontroleerd vanaf 14 .... en richten op succes ervaring buiten sociale media.
Voor ze 18 zijn hebben ze al stiekem een oude mobiel van iemand gekregen, en dan ben je te laat![]()
Kusje op je vaderschap wens

Succes met je sekte 🤡Wat jij vind is niet van toepassing op mijn gezin en daarbij is het nogal wat om te suggereren dat ik niet weet wat mijn kinderen uitspoken .verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken
Hoi Ron, kusjes terug!